Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii „unexpected red“.

    Jedno ze základních módních pravidel praví, že detaily dokáží zázraky. Chytře vybraný doplněk dokáže v okamžiku proměnit celý outfit. Jednotlivým kouskům tak pomůže do sebe navzájem zapadnout. Podobně okouzlující schopností oplývá také červená barva. Její nadčasovost jí zaručuje pevné místo nejen ve světě módy, ale také beauty a make-upu.

    Zdá se však, že si svou pozici vybojovala i v odvětví designu. Od začátku letošního roku totiž interiérovému koutku sociální sítě TikTok vládne jistá „unexpected red“ teorie, v překladu „nečekaná červená“. Uživatelům známé platformy ji představila designérka Taylor Simon. Ve svém videu totiž prohlásila, že považuje červený odstín za neutrální barvu.

    Zdroj: Unsplash, John Lewis

    S červenou revolucí začněte pozvolna. Tón uvítají vázy, polštářky i židle

    Teorie „nečekané červené“ tak předpokládá, že se budou doplňky, nábytek i stěny v tomto odstínu hodit do jakéhokoli interiéru. Nezáleží na tom, zda je super moderní, plážový, venkovský nebo vintage. Více pozornosti je třeba klást na to, jaký tón a na jaké kousky použijete. Výhodou však je, že můžete postup aplikovat v jakékoli místnosti vašeho domova.

    Zdroj: Pexels

    Nejlepší je pustit se do proměny zlehka. Vybrat si můžete drobné dekorace, jakou jsou vázy, lampy nebo rámy obrazů. Odvážnější se mohou pustit do polštářů, křesel, stolků nebo židlí. Opravdoví milovníci rudé se pak nejspíše vrhnou na celou zeď. Hlavní je, aby výsledek nepůsobil lacině. Dejte proto pozor, aby se barva nekřížila s jiným výrazným tónem.

    Zdroj: Unsplash

    Důvod, proč teorie funguje je fakt, že červený odstín tvoří alespoň částečně většinu ostatních barev. Zároveň nabízí širokou škálu tónů, od lehce růžové přes klasickou rudou až po burgundy. I když se navíc na TikToku uchytila teprve začátkem letošního roku, interiéroví designéři ji používají už celá desetiletí. Nebojte se proto při letošní podzimní proměně zariskovat.

    @homesandgardensofficial The unexpected red theory, coined by Brooklyn-based interior designer Taylor Simon, is basically adding anything that’s red, big or small, to a room where it seemingly doesn’t match. It’s like a color pop but less contrived. In one example, Taylor shows a traditional corner of a home with a Victorian painting that ‘has no business having a red frame, but it automatically updates it and makes it look so fresh.’ What do you think? . Image credits: Barlow & Barlow / Thomas Joseph Wright, British Standard Cupboards / Bianca Serrao Jones, Layered, Laura Stephens / Chris Snook, Dado Atelier, Future / Emma Lee / Sally Denning, Neptune, Studio Atkinson, Sophie Conran, Anna Stathaki, Studio Duggan, Vanrenen / GW Designs, Sarah Griggs . #homesandgardens #homesoftiktok #fyp #foryoupage #unexpectedredtheory #red #interiordesign #homedecor ♬ night fade – Like Saturn

    Zdroje: House Digest, Forbes, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii „unexpected red“.

    - Reklama -

    Jedno ze základních módních pravidel praví, že detaily dokáží zázraky. Chytře vybraný doplněk dokáže v okamžiku proměnit celý outfit. Jednotlivým kouskům tak pomůže do sebe navzájem zapadnout. Podobně okouzlující schopností oplývá také červená barva. Její nadčasovost jí zaručuje pevné místo nejen ve světě módy, ale také beauty a make-upu.

    Zdá se však, že si svou pozici vybojovala i v odvětví designu. Od začátku letošního roku totiž interiérovému koutku sociální sítě TikTok vládne jistá „unexpected red“ teorie, v překladu „nečekaná červená“. Uživatelům známé platformy ji představila designérka Taylor Simon. Ve svém videu totiž prohlásila, že považuje červený odstín za neutrální barvu.

    Zdroj: Unsplash, John Lewis

    - Reklama -

    S červenou revolucí začněte pozvolna. Tón uvítají vázy, polštářky i židle

    Teorie „nečekané červené“ tak předpokládá, že se budou doplňky, nábytek i stěny v tomto odstínu hodit do jakéhokoli interiéru. Nezáleží na tom, zda je super moderní, plážový, venkovský nebo vintage. Více pozornosti je třeba klást na to, jaký tón a na jaké kousky použijete. Výhodou však je, že můžete postup aplikovat v jakékoli místnosti vašeho domova.

    Zdroj: Pexels

    Nejlepší je pustit se do proměny zlehka. Vybrat si můžete drobné dekorace, jakou jsou vázy, lampy nebo rámy obrazů. Odvážnější se mohou pustit do polštářů, křesel, stolků nebo židlí. Opravdoví milovníci rudé se pak nejspíše vrhnou na celou zeď. Hlavní je, aby výsledek nepůsobil lacině. Dejte proto pozor, aby se barva nekřížila s jiným výrazným tónem.

    Zdroj: Unsplash

    Důvod, proč teorie funguje je fakt, že červený odstín tvoří alespoň částečně většinu ostatních barev. Zároveň nabízí širokou škálu tónů, od lehce růžové přes klasickou rudou až po burgundy. I když se navíc na TikToku uchytila teprve začátkem letošního roku, interiéroví designéři ji používají už celá desetiletí. Nebojte se proto při letošní podzimní proměně zariskovat.

    @homesandgardensofficial The unexpected red theory, coined by Brooklyn-based interior designer Taylor Simon, is basically adding anything that’s red, big or small, to a room where it seemingly doesn’t match. It’s like a color pop but less contrived. In one example, Taylor shows a traditional corner of a home with a Victorian painting that ‘has no business having a red frame, but it automatically updates it and makes it look so fresh.’ What do you think? . Image credits: Barlow & Barlow / Thomas Joseph Wright, British Standard Cupboards / Bianca Serrao Jones, Layered, Laura Stephens / Chris Snook, Dado Atelier, Future / Emma Lee / Sally Denning, Neptune, Studio Atkinson, Sophie Conran, Anna Stathaki, Studio Duggan, Vanrenen / GW Designs, Sarah Griggs . #homesandgardens #homesoftiktok #fyp #foryoupage #unexpectedredtheory #red #interiordesign #homedecor ♬ night fade – Like Saturn

    Zdroje: House Digest, Forbes, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Milánský týden módy reaguje na současné dění. Show odráží zoufalství i naději

    Nejnovější přehlídky odhalily v Miláně módní domy jako Roberto Cavalli, Jil Sander, Alberta Ferretti nebo Antonio Marras. Jejich kolekce odrážely současné dění, na které každý z nich reagoval odlišně. Některé značky nabídly odlehčenou naději, zatímco jiné podtrhly pocit bezvýchodnosti a touhu po lepších časech.

    Aktivní látky v sérech mají dvojí tvář. Pleti mohou prospět, ale i ublížit

    Každá pleť má jiné potřeby, a proto je důležité vědět, jaké aktivní látky v sérech hledat a na co si dát pozor. Pojďme se společně podívat na ty nejdůležitější z nich, na to, jaké mají účinky a proč byste je měli do své kosmetické rutiny rozhodně zařadit i vy.

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―