Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Kosmetické společnosti se zaměřují na čím dál mladší cílové skupiny. Kromě sér a očních krémů pro teenagery tak nabízí i speciální řady pro miminka. Rodiče jim mohou nadělit kompletní skincare řadu nebo luxusní parfém. I když se zdají jako poměrně nelogické, těší se čím dál větší oblibě.

    Diskuzi ohledně měnící se babycare odstartovalo oznámení módního domu Dior loni na podzim. Tehdy totiž značka zveřejnila „kompletní skincare řadu pro ty nejmenší“. Od té doby nabízí luxusní čisticí pěnu, hydratační tělové mléko nebo například zklidňující „cleansing water“ na obličej i tělo. Jedná se ovšem pouze o jeden z mnoha důkazů toho, že zájem o baby beauty narůstá.

    Zdroj: Dior

    Produkty jako Bonne Étoile od Dior, tedy voňavá voda slibující jemné tóny ovoce i květin, však vyvolávají otázky ohledně toho, zda miminka opravdu potřebují vše, co si užívají jejich rodiče. I když se beauty průmysl s každým rokem zaměřuje na čím dál mladší věkovou skupinu, nejedná se o naprostou novinku. Například starší verzi zmíněné voňavé vody vydal Dior poprvé už v roce 1970.

    Ne všechny produkty miminkům slouží. Na parfém mají ještě čas

    Touha potěšit své miminko exkluzivní kosmetickou řadu tak zcela nová není. Spíše se mění luxusní sektor, který se neustále rozrůstá a hledá další cesty, jak své zákazníky oslovit. Svou roli budou jistě hrát i sociální sítě, nekriticky šířící zidealizované baby skincare rutiny. Může se tak zdát, že jediným důvodem pro koupi ne zrovna levných baby beauty produktů je touha po luxusu. Někteří rodiče ovšem zmiňují i jiné důvody.

    Zdroj: Bonpoint, Tous

    Vysvětlují například, že nenalezli jiný přípravek, který by utěšil citlivou pleť jejich miminka. Takové uvažování je jistě pochopitelné, problém však spočívá v tom, že ne všechny baby produkty jsou pro ty nejmenší z nás vhodné. Například zmíněné parfémy mohou podle dermatoložky Hayley Goldbach, citované v The Guardian, přehlušit přirozenou vůni miminka, „která matkám pomáhá, aby si s ním vytvořily pouto“.

    @loveandpebble Baby facial for my little pebble 🥰 #babytiktok #babyskincare #babyskincareroutine ♬ original sound – BethChaddick

    Některé produkty zase obsahují příliš různých ingrediencí, jejichž kombinace může způsobit, že si na ně dítě vytvoří alergii. Platí pro ně zároveň stejná pravidla jako pro jejich rodiče. I dospělí se občas spletou a musí vyřadit krém nebo toner, který jim začne způsobovat nežádané účinky. Zůstává tedy otázkou, zda jsou podobné produkty určené skutečně pro miminka, nebo spíš pro jejich po luxusu prahnoucí rodiče.

    Zdroje: WWD, The Guardian, TikTok

    ― Reklama ―

    Beauty produkty už nepatří jen dospělým. Luxusní značky cílí na miminka

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Kosmetické společnosti se zaměřují na čím dál mladší cílové skupiny. Kromě sér a očních krémů pro teenagery tak nabízí i speciální řady pro miminka. Rodiče jim mohou nadělit kompletní skincare řadu nebo luxusní parfém. I když se zdají jako poměrně nelogické, těší se čím dál větší oblibě.

    - Reklama -

    Diskuzi ohledně měnící se babycare odstartovalo oznámení módního domu Dior loni na podzim. Tehdy totiž značka zveřejnila „kompletní skincare řadu pro ty nejmenší“. Od té doby nabízí luxusní čisticí pěnu, hydratační tělové mléko nebo například zklidňující „cleansing water“ na obličej i tělo. Jedná se ovšem pouze o jeden z mnoha důkazů toho, že zájem o baby beauty narůstá.

    Zdroj: Dior

    Produkty jako Bonne Étoile od Dior, tedy voňavá voda slibující jemné tóny ovoce i květin, však vyvolávají otázky ohledně toho, zda miminka opravdu potřebují vše, co si užívají jejich rodiče. I když se beauty průmysl s každým rokem zaměřuje na čím dál mladší věkovou skupinu, nejedná se o naprostou novinku. Například starší verzi zmíněné voňavé vody vydal Dior poprvé už v roce 1970.

    - Reklama -

    Ne všechny produkty miminkům slouží. Na parfém mají ještě čas

    Touha potěšit své miminko exkluzivní kosmetickou řadu tak zcela nová není. Spíše se mění luxusní sektor, který se neustále rozrůstá a hledá další cesty, jak své zákazníky oslovit. Svou roli budou jistě hrát i sociální sítě, nekriticky šířící zidealizované baby skincare rutiny. Může se tak zdát, že jediným důvodem pro koupi ne zrovna levných baby beauty produktů je touha po luxusu. Někteří rodiče ovšem zmiňují i jiné důvody.

    Zdroj: Bonpoint, Tous

    Vysvětlují například, že nenalezli jiný přípravek, který by utěšil citlivou pleť jejich miminka. Takové uvažování je jistě pochopitelné, problém však spočívá v tom, že ne všechny baby produkty jsou pro ty nejmenší z nás vhodné. Například zmíněné parfémy mohou podle dermatoložky Hayley Goldbach, citované v The Guardian, přehlušit přirozenou vůni miminka, „která matkám pomáhá, aby si s ním vytvořily pouto“.

    @loveandpebble Baby facial for my little pebble 🥰 #babytiktok #babyskincare #babyskincareroutine ♬ original sound – BethChaddick

    Některé produkty zase obsahují příliš různých ingrediencí, jejichž kombinace může způsobit, že si na ně dítě vytvoří alergii. Platí pro ně zároveň stejná pravidla jako pro jejich rodiče. I dospělí se občas spletou a musí vyřadit krém nebo toner, který jim začne způsobovat nežádané účinky. Zůstává tedy otázkou, zda jsou podobné produkty určené skutečně pro miminka, nebo spíš pro jejich po luxusu prahnoucí rodiče.

    Zdroje: WWD, The Guardian, TikTok

    ― Reklama ―

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―