Více

    ― Reklama ―

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    Do módní elity se dostal ihned po skončení studií. Postaral se o to gigant LVMH. Každoročně totiž vybírá ty nejlepší módní studenty, kteří se díky ocenění stávají módními návrháři dalších generací. Koncern zaštiťuje jejich další výuku a těm nejlepším dokonce poskytne místo u svých módních domů. Peter se tedy propracoval až do dílen renomované značky Céline pod vedením populární Phoebe Philo.

    Umírněné a zároveň odvážené, poutavé a stále nositelné. Oba módní domy Do podepsal stejným výrazem

    Debutovou přehlídkou pro značku Helmut Lang byla aktuální kolekce pro jaro a léto 2024. Poprvé tak můžete u tohoto domu nakupovat v podání Peter Do. Novou kapitolu designér otevřel s archivními prvky a inspirativním odkazem samotného Helmuta, který svou značku opustil již před necelými dvaceti lety.

    Zdroj: Helmut Lang

    Lang své modely většinou stylizoval do rušného městského popředí a byl prvním návrhářem, který umístil reklamu na typické americké žluté taxíky. Proto show netradičně otevřela citace básníka Ocean Vuong, který v ní pojednává o queer svobodě, kterou jsou schopna poskytnout auta či taxi. Podle jeho básně jste v autě tím, kým chcete být. Jinými slovy máte pocit, že vás nikdo nevidí. Proto se na oblecích objevily žluté pruhy, které evokovaly jízdu po Manhattanu.

    Zdroj: Helmut Lang

    Ještě tradičnější Langovu tvorbu Do předvedl v kolekci pro následující podzim a zimu. Typické archivní prvky, jakou jsou dokonale střižené kostýmky, saka či komplety okořenil o moderní nadhled. V podstatě touto kolekcí ukázal, jak vypadá moderní vysoké krejčovství.

    Identický výraz, avšak v jiné dimenzi. Pro svou značku je Do inspirací sám sobě

    Pokud srovnáme samotnou značku Peter Do s domem Helmut Lang, zjistíme, že střihy i siluety jsou si více než podobné. Obě značky vychází z dokonalého a propracovaného šití, přičemž se každá z nich pohybuje v zcela rozdílném vesmíru. Kolekci kterou Peter předvedl v Paříži, spíše odráží evropskou módní kulturu, které na zajímavosti dodávají jeho asijské kořeny. Takovým příkladem jsou pánské modely s vystřiženými zády a masivními podpatky.

    Peter před svou poslední přehlídkou byl k popisu své kolekce velmi strohý. Se zdravým sebevědomím vzkázal, že má jeho prezentace hovořit sama za sebe, čímž přilákal ještě více pozornosti než doposud. Krejčovství je tu opět hlavní složkou celé jeho tvorby, zaměřuje se na neutrální barvy a klade důraz na symetrii i atypické prvky. Jeho odkaz odolává rychlým trendům a jako jeden z mála designérů se zaměřuje primárně na precizní zpracování, ve kterém spočívá jeho úspěch. Za to vše děkuje módnímu domu Céline, kde se naučil veškeré netradiční techniky šití.

    Zdroje: Instagram, WWD, Hypebeast

    ― Reklama ―

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    - Reklama -

    Do módní elity se dostal ihned po skončení studií. Postaral se o to gigant LVMH. Každoročně totiž vybírá ty nejlepší módní studenty, kteří se díky ocenění stávají módními návrháři dalších generací. Koncern zaštiťuje jejich další výuku a těm nejlepším dokonce poskytne místo u svých módních domů. Peter se tedy propracoval až do dílen renomované značky Céline pod vedením populární Phoebe Philo.

    Umírněné a zároveň odvážené, poutavé a stále nositelné. Oba módní domy Do podepsal stejným výrazem

    Debutovou přehlídkou pro značku Helmut Lang byla aktuální kolekce pro jaro a léto 2024. Poprvé tak můžete u tohoto domu nakupovat v podání Peter Do. Novou kapitolu designér otevřel s archivními prvky a inspirativním odkazem samotného Helmuta, který svou značku opustil již před necelými dvaceti lety.

    Zdroj: Helmut Lang

    - Reklama -

    Lang své modely většinou stylizoval do rušného městského popředí a byl prvním návrhářem, který umístil reklamu na typické americké žluté taxíky. Proto show netradičně otevřela citace básníka Ocean Vuong, který v ní pojednává o queer svobodě, kterou jsou schopna poskytnout auta či taxi. Podle jeho básně jste v autě tím, kým chcete být. Jinými slovy máte pocit, že vás nikdo nevidí. Proto se na oblecích objevily žluté pruhy, které evokovaly jízdu po Manhattanu.

    Zdroj: Helmut Lang

    Ještě tradičnější Langovu tvorbu Do předvedl v kolekci pro následující podzim a zimu. Typické archivní prvky, jakou jsou dokonale střižené kostýmky, saka či komplety okořenil o moderní nadhled. V podstatě touto kolekcí ukázal, jak vypadá moderní vysoké krejčovství.

    Identický výraz, avšak v jiné dimenzi. Pro svou značku je Do inspirací sám sobě

    Pokud srovnáme samotnou značku Peter Do s domem Helmut Lang, zjistíme, že střihy i siluety jsou si více než podobné. Obě značky vychází z dokonalého a propracovaného šití, přičemž se každá z nich pohybuje v zcela rozdílném vesmíru. Kolekci kterou Peter předvedl v Paříži, spíše odráží evropskou módní kulturu, které na zajímavosti dodávají jeho asijské kořeny. Takovým příkladem jsou pánské modely s vystřiženými zády a masivními podpatky.

    Peter před svou poslední přehlídkou byl k popisu své kolekce velmi strohý. Se zdravým sebevědomím vzkázal, že má jeho prezentace hovořit sama za sebe, čímž přilákal ještě více pozornosti než doposud. Krejčovství je tu opět hlavní složkou celé jeho tvorby, zaměřuje se na neutrální barvy a klade důraz na symetrii i atypické prvky. Jeho odkaz odolává rychlým trendům a jako jeden z mála designérů se zaměřuje primárně na precizní zpracování, ve kterém spočívá jeho úspěch. Za to vše děkuje módnímu domu Céline, kde se naučil veškeré netradiční techniky šití.

    Zdroje: Instagram, WWD, Hypebeast

    ― Reklama ―

    TikTok opět „trenduje“. Perfektní líčení dle něj stojí na barvě vašich očí

    Neuplyne týden, aby TikTok nepřišel s dalším make-up trendem. Na ty nejžhavější vytváří uživatelé virtuální filtry a další tvůrci na jejich základě předělávají své dosavadní líčení. Aktuálně už je nějakou dobu v kurzu párování odstínu tužky na oči s barvou duhovky. Opravdu ale jednoduchý efekt rozklíčuje vaši must have oční linku?

    Jak vyhrát letošní Vánoce? Srdce teen dívek uloví trendy dárky

    Získat si vděk dospívajících dívek není lehkým úkolem ani o Vánocích. Pokud tápete v tom, co by si teen slečna pod stromečkem přála, nezoufejte. Zachrání vás sociální síť TikTok a její nikdy nekončící řetězec trendů. Potěší proto dárky jako populární skin care a make-up, ale také technologické vychytávky či virální obal na telefon.

    Buďte letos hvězdou svahu. Stylové lyžařské oblečení zahřeje i zaujme

    Sezóna zimních sportů začíná a s ní i volba vhodného oblečení. Ať už jste tým lyže, nebo snowboard, správné kousky na svah jsou klíčovou součástí vaší výbavy. V dnešní době rozsáhlého výběru pak kromě funkčnosti hraje důležitou roli i vzhled. Naštěstí se nemusíte omezit jen na jedno z toho, luxusní značky přichází se svými ski wear kolekcemi.

    Na módní scénu dorazily nové dokumenty. Pustil se do nich Armani i Thom Browne

    Módní svět se dočkal dvou nových dokumentů. O ten kratší se postarala značka Armani, zachycující backstage 81. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Delší snímek vytvořil režisér Reiner Holzemer. Tentokrát se zaměřil na tvorbu návrháře Thoma Browne, jehož kariéru představil ve snímku The Man Who Tailors Dream.

    Provokace a drama za hranicí nositelného. Alexander McQueen jako mistr dávné temnoty

    Alexander McQueen se zapsal do historie jako designérský mistr. Jeho druhé jméno by však mohlo být provokatér. V 90. letech minulého století totiž vytvořil kolekce, které se často pohybovaly na hraně a dráždily tak publikum i kritiky. Nezapomenutelně ovšem formovaly estetiku přelomu tisíciletí. 

    Vysmějte se prosincovému mrazu. Zachrání vás luxusní dovolená

    Blížící se svátky představují ideální příležitost pro vytoužený odpočinek. Utečte proto letos před zimou do teplých krajů. I když za prosincovou dovolenou zaplatíte promeškáním "klasických" Vánoc, nebudete litovat. Čekají na vás zdánlivě nekonečně písečné pláže, průsvitné oceány i bohatá kultura, doplněná o nic méně robustní kuchyni.

    Vyplatí se ještě investovat do Uggs? Mají našlápnuto na to, stát se novou verzí „Samba“

    Když se boty Ugg dostaly do popředí módní scény, jejich estetika nesklízela zrovna ovace. Měkké boty z ovčí kůže nosily hlavně maminky a pohodlí milující ženy, nezajímající se o trendy. V posledních dvou letech se ale stále častěji objevují na nohou hollywoodských celebrit. Stanou se z nich až příliš basic stálice, jakými jsou i Adidas Samba?

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―