Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na březen: Oslavte Den žen s vůní Cosmic od Kylie Jenner nebo vyrazte na jarní procházku s kolekcí Nike a Jacquemus

    Březen je měsíc, kdy poprvé ucítíme skutečný dotek dlouho očekávaného jara a teplých slunečních paprsků. Mimo jiné je však věnován oslavě žen. Ať už tedy hledáte nové elegantní kousky na procházku rozkvetlým parkem, nebo dárek ke Dni žen, máme pro vás seznam všeho potřebného.

    - Reklama -

    Nová kolekce Phoebe Philo vykoukne zpoza roušky tajemství

    Zdá se, že 7. března přál vesmír všem nákupním nadšencům. Na čtvrtek totiž připadlo odhalení druhé kolekce zbožňované návrhářky Phoebe Philo. Debut její značky z října loňského roku představoval velkolepý návrat na módní scénu. Není tedy divu, že byl vyprodán během několika okamžiků.

    Tentokrát přichází návrhářka s kolekcí, která by měla nést název A2. Zbytek však zůstává skutečným překvapením. Philo se statečně drží hesla „tichá voda břehy mele“ a my tak o jejím novém počinu nevíme vůbec nic. Jeden jediný instagramový reel však naznačuje, že se opět můžeme těšit na statement kousky v podobě výrazné obuvi.

    V oblečení od Sadalsuud House se stanete skutečnou Cherry Cherry Lady

    Na procházku jarní přírodou nebo při vychutnávání ranní kávy na slunné terase se můžete zachumlat do pohodlné soupravy od populární české značky SadalSuud House. Její proslulou specialitou jsou luxusní lounge kousky laděné do monochromatických odstínů.

    - Reklama -

    Zdroj: SadalSuud House

    Nová kolekce ve výrazné červené barvě se skládá z pohodlné mikiny a tepláků, perfektní pro cool off-duty look. Komplet doplňte čepicí ve stejném stylu a získáte dokonalý look pro rána začínající lekcí pilates nebo s matcha latté v ruce.

    Duo Nike a Jacquemus přináší módní kousky na sport, ale také na párty

    Přicházející jaro je ideální příležitostí, jak se vymanit ze zimního spánku a vyrazit do probouzející se přírody. První teplejší dny roku si můžete užít stylově díky nejnovější spolupráci značek Jacquemus a Nike.

    Zdroj: Jacquemus

    Nejvýraznějším kouskem je bezpochyby taška ve tvaru ikonického loga Nike v několika barvách. Na první pohled vypadá zvláštně, ale musíme uznat, že jde o geniální nápad a unikátní kousek do každé kabelkové sbírky.

    Kolekce se zaměřuje na sportovní oblečení, proto nesmí chybět ani tenisky nebo sportovní podprsenky. Zároveň je plná elegantních kousků, které v sobě nesou minimalistický šarm, jenž je pro Jacquemus jedinečný. Bez problémů je tak vynosíte i na párty nebo na večeři s přáteli.

    Podmanivá vůně Cosmic podtrhne vaši ženskost

    Impérium podnikatelky Kylie Jenner roste závratnou rychlostí. Tentokrát do svého portfolia Kylie Cosmetics přidává debutovou vůni Cosmic. Postavená je především na hřejivých květinových tónech červené pivoňky a hvězdicového jasmínu. V jejím srdci najdete i tóny zlatého jantaru. Mimo jiné ucítíte také cedrové dřevo, citrusové aroma červeného pomeranče a akord sofistikovaného vanilkového pižma.

    @kyliejenner

    special thank you to my master perfumer and team who made my dream fragrance come to life. coming 3/7

    ♬ original sound – Kylie Jenner

    Samotný flakon je minimalistický. Má značně asymetrický tvar bez jakýchkoliv ostrých linií. Lahvička je průhledná s kulovitým uzávěrem a padne tak ndo dlaně jako ulitá. Pokud vás tato nadpozemská vůně nadchla, tak neváhejte. Pořídit si ji můžete od 7. března na stránkách Kylie Cosmetics.

    Zdroje: Hypebeast, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―