Více

    ― Reklama ―

    Nedávný report platformy WWD poukazuje na to, že by se letošní rok mohl stát velkou šancí pro obchodování na sociálních sítích. V současnosti se na nich ovšem značkám nedaří tak, jak by si přály. Studie společnosti AiBuy totiž ukázala, že zástupci mileniálů i generace Z jsou vůči nákupům přes YouTube, Instagram nebo TikTok nadále skeptičtí.

    Sociální sítě jsou v současnosti nevyužitým potenciálem značek, které usilují o hlubší přímé on-line spojení se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, jaké množství času na platformách jako Instagram, TikTok nebo YouTube jejich uživatelé stráví se jedná o skvělou příležitost, jak dostat produkty do jejich podvědomí. Studie společnosti AiBuy ovšem odhalila, že jsou k takovému počinu zákazníci stále skeptičtí.

    Výzkum s názvem 2023 Social Media Shopping provedla firma Censuswide, která zpovídala na tisíc dospělých uživatelů sociálních sítí ve Spojených státech amerických. Mimo jiné odhalila, že 52 procent tamních zástupců generace Z i mileniálů své vysněné produkty nenakupují na platformách sociálních médií. Asi třetina respondentů pak vysvětlila, že nejméně ze všech sítí důvěřuje TikToku.

    Nedávný report platformy WWD přitom předpověděl, že se letošní rok stane tím, ve kterém se nákupy na sociálních sítích stanou novou normou. Výzkum společnosti AiBuy se proto snaží odhalit důvody trvajícího skepticismu, aby tak značkám pomohly zakrýt současnou mezeru v on-line prodejích. „Koncept přímého nákupu přes sociální sítě je nadále poměrně nový. Není tedy divu, že nadále vidíme jistý odpor,“ vysvětlit šéf AiBuy Randy Bapst.

    Nedostatek regulace a recenzí i nejasné podmínky vrácení. Značky musí usilovat o transparentnost

    Šanci mohou značky najít například v objevu, že 45 procent uživatelů sociálních médií ve Spojených státech amerických je případným nákupům přes zmíněné platformy otevřených. Společnosti se tak musí zaměřit především na jejich obavy. Asi 63 procent účastníků výzkumu vysvětlilo, že je odrazují případné podvody a falešní obchodníci. Na 57 procent zpovídaných zase odrazuje nutnost sdílet přes sociální sítě osobní informace.

    Mezi další obavy patří nedostatek recenzí, nejasné podmínky případného vrácení nebo chybějící regulace. Transparence je proto hlavní hodnota, na kterou se budou muset značky letos zaměřit. Nákupy na sociálních médiích totiž nadále lákají svou rychlostí a jednoduchostí, ale také možností nečekaně objevit ten perfektní kousek. Především Instagram pak tvoří dokonalý nástroj na to, jak zákazníky vizuálně zaujmout.

    Zdroj: WWD, PYMNTS, Chain Store Age, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Sociální sítě jsou pro značky stále oříškem. K nákupům přes ně jsou mileniálové i generace Z skeptičtí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nedávný report platformy WWD poukazuje na to, že by se letošní rok mohl stát velkou šancí pro obchodování na sociálních sítích. V současnosti se na nich ovšem značkám nedaří tak, jak by si přály. Studie společnosti AiBuy totiž ukázala, že zástupci mileniálů i generace Z jsou vůči nákupům přes YouTube, Instagram nebo TikTok nadále skeptičtí.

    - Reklama -

    Sociální sítě jsou v současnosti nevyužitým potenciálem značek, které usilují o hlubší přímé on-line spojení se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, jaké množství času na platformách jako Instagram, TikTok nebo YouTube jejich uživatelé stráví se jedná o skvělou příležitost, jak dostat produkty do jejich podvědomí. Studie společnosti AiBuy ovšem odhalila, že jsou k takovému počinu zákazníci stále skeptičtí.

    Výzkum s názvem 2023 Social Media Shopping provedla firma Censuswide, která zpovídala na tisíc dospělých uživatelů sociálních sítí ve Spojených státech amerických. Mimo jiné odhalila, že 52 procent tamních zástupců generace Z i mileniálů své vysněné produkty nenakupují na platformách sociálních médií. Asi třetina respondentů pak vysvětlila, že nejméně ze všech sítí důvěřuje TikToku.

    Nedávný report platformy WWD přitom předpověděl, že se letošní rok stane tím, ve kterém se nákupy na sociálních sítích stanou novou normou. Výzkum společnosti AiBuy se proto snaží odhalit důvody trvajícího skepticismu, aby tak značkám pomohly zakrýt současnou mezeru v on-line prodejích. „Koncept přímého nákupu přes sociální sítě je nadále poměrně nový. Není tedy divu, že nadále vidíme jistý odpor,“ vysvětlit šéf AiBuy Randy Bapst.

    - Reklama -

    Nedostatek regulace a recenzí i nejasné podmínky vrácení. Značky musí usilovat o transparentnost

    Šanci mohou značky najít například v objevu, že 45 procent uživatelů sociálních médií ve Spojených státech amerických je případným nákupům přes zmíněné platformy otevřených. Společnosti se tak musí zaměřit především na jejich obavy. Asi 63 procent účastníků výzkumu vysvětlilo, že je odrazují případné podvody a falešní obchodníci. Na 57 procent zpovídaných zase odrazuje nutnost sdílet přes sociální sítě osobní informace.

    Mezi další obavy patří nedostatek recenzí, nejasné podmínky případného vrácení nebo chybějící regulace. Transparence je proto hlavní hodnota, na kterou se budou muset značky letos zaměřit. Nákupy na sociálních médiích totiž nadále lákají svou rychlostí a jednoduchostí, ale také možností nečekaně objevit ten perfektní kousek. Především Instagram pak tvoří dokonalý nástroj na to, jak zákazníky vizuálně zaujmout.

    Zdroj: WWD, PYMNTS, Chain Store Age, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Luxusní dovolené a soukromé lety za peníze pro chudé. Naomi Campbell čelí vlně kritiky

    Supermodelka Naomi Campbell se opět ocitla v centru skandálu. Tentokrát kvůli své charitativní organizaci Fashion For Relief, která měla původně pomáhat těm nejzranitelnějším. Místo toho ale financovala luxusní výstřelky, soukromé lety a dovolenkové výdaje. Na pomocné projekty se tak mnoho financí nedostalo.

    Nebojte se kombinovat trendy podzimní odstíny. Barevné spektrum vám poradí, jak na to

    Mezi trendy barvy letošního podzimu bez pochyby patří burgundy a olivově zelená. Naučte se je snadno zařadit do šatníku za využití kouzla jménem barevné spektrum. Na této teorii je nejlepší, že platí pro všechny odstíny bez výjimky. Kombinování barev se tak stane snadnou součástí každodenního oblékání.

    Met Gala poodkrylo výstavu pro rok 2025. Uchopí nelehký koncept black dandy

    Pod výstavami z dílny Metropolitního muzea umění v New Yorku si mnozí představí načechrané róby a exkluzivní modely. Exhibice pro rok 2025 však tento stereotyp rozboří. Po více než 20 letech odhalí téma spojené čistě s pánskou módou. Rozhodla se totiž prozkoumat nesnadný koncept, zaměřený na styl black dandy.

    Uvelebte se v luxusním pohodlí. Začíná domácí podzimní válení

    Mezi kouzla podzimu nepatří pouze barevné spadané listí, roztomilé dýně a hřejivé nápoje. Jedním z nich je i možnost uvelebit se v pohodlí domova a užívat si klidnějších odpočinkových aktivit, takzvaného válení. Nepříjemnému pocitu z nicnedělání snadno zabrání pohodlný, ale stylový a upravený loungewear outfit.

    Naučte se mluvit nejromantičtějším jazykem. Darujte květiny dle pravidel etikety

    Květiny jsou nádherným darem a je jen málokdo, komu neudělají radost. Volíme je ke slavnostním příležitostem, smutným událostem, i jako poděkování či omluvu. Anebo jen tak. Při jejich darování je dobré dodržovat náležitosti, které krásné kousky přírody doprovázejí. S jednoduchými pravidly etikety uděláte parádu i dobrý dojem.

    Sezónu týdnů módy připomene Šanghaj. Zapojí Vivienne Westwood i Moncler

    I když už hlavní měsíc týdnů módy skončil, není všem přehlídkám konec. Na 12 dní plných show, pop-upů a dalších eventů se chystá Šanghaj. Od středy totiž odstartuje svůj vlastní fashion week. Jeho očekávanou součástí je především show od Vivienne Westwood nebo speciální akce Genius z dílny Moncler.

    Lobkowiczký palác ožil módou. Vítězkou soutěže Diploma Selection se stala Nouka Rous

    Předposlední den mezinárodního festivalu Designblok se nesl ve znamení aspirujících módních talentů. V soutěži Diploma Selection představilo své diplomové kolekce 15 návrhářů z různých koutů Evropy. Na základě verdiktu odborné poroty stupeň vítězů obsadili Nouka Rous, Peter Wertmann a Aleš Hnátek. 

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―