Více
    Redakce

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Potěšte své dětské já luxusním adventním kalendářem. Oslní vás nabídka Dior i Swarovski

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    - Reklama -

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    - Reklama -

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    ― Reklama ―

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Virgil Abloh a jeho nesmazatelná stopa. Znáte život a kariéru slavného vizionáře?

    Virgil Abloh patřil mezi tvůrce, kteří dokázali změnit vnímání luxusu a zasadit svou tvorbu do popkultury. Architekt vzděláním, vizionář srdcem a vypravěč generace, jež chtěla luxus cítit, ne jen obdivovat. Byl prvním Afroameričanem, který usedl do čela pánských kolekcí Louis Vuitton a mužem, jenž s lehkostí překládal jazyk ulice do slovníku vysoké módy. V pouhých 41 letech odešel, ale jeho odkaz zůstal nesmrtelný.

    Podzim oživí správná manikúra. Uspějete s aura nehty i rudými odstíny

    V sychravém podzimním počasí jsou často drobné detaily to jediné, co nám dokáže spravit náladu. Pokud hledáte způsoby, jak pokořit blížící se chmury spojené s mizejícím sluníčkem, zachrání vás aktuální trendy manikúra. Diktuje totiž odstíny, se kterými rozhodně smutnit nebudete. Vyzkoušejte hravý aura look, nebo se vraťte k nadčasově rudým tónům.

    Je libo syrová treska za 55 dolarů? Značka David mění protein v luxusní zážitek

    Značka David dělá z obyčejné ryby symbol statusu a testuje, kam až sahá ochota zákazníků zaplatit za čisté bílkoviny a vizuálně atraktivní balení. Společnost na trh kromě svých proteinových tyčinek nedávno uvedla také mraženou tresku za 55 dolarů. Zákazníci jsou však stále připravení si připlatit. Proč je nezarazí ani přehnaně vysoká cenovka?

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―