Více

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Pomalu končící pracovní týden neznamená, že se v módním světě neděje nic zajímavého. Ve čtvrtek začal v New Yorku očekávaný týden módy. Společnost Fila oznámila, že se Hailey Bieber stala novou ambasadorkou. Firma Fabletics zase zveřejnila novou kolekci ve spolupráci s Khloé Kardashian. Pantone zveřejnilo nové barvy pro nadcházející jaro a L’Oreal ohromuje nečekanou reklamou.

    Společnost Fabletics spolupracuje s Khloé Kardashian. Vydají kolekci inspirovanou pouští

    Nová kolekce s názvem Fabletics x Khloé má odrážet především osobní styl a estetiku Khloé Kardashian. Obsahuje například sportovní kousky jako legíny nebo podprsenky vytvořené v barvách inspirovaných tématem pouště. Módní fanoušci se proto budou moct těšit na teplé odstíny, jako je korálová, světle zelená nebo terakotová. „Být aktivní, posilovat a starat se o moje zdraví, to jsou moje priority a to, co mě udržuje silnou a vytrvalou,“ popsala Kardashian.

    Značka Fila má novou globální ambasadorku. Stala se jí modelka Hailey Bieber

    Známá modelka Hailey Bieber spolupracovala se společností Fila už v minulosti. Nyní se ovšem stala její globální ambasadorkou. Zároveň se hodlá podílet na sportovní kolekci, kterou značka zveřejní na podzim následujícího roku. „Oceňuji italské dědictví firmy a všechny éry módy Fila, které mě i nadále inspirují,“ vyjádřila se k nové roli modelka. Stala se také součástí nejnovější kampaně, ve které se objevila spolu s tenistou Reilly Opelka.

    New York přivítal další sezónu týdne módy. Objeví se na něm Ralph Lauren, Helmut Lang i Victoria’s Secret

    Očekávaná sezóna týdne módy v New Yorku začala. Její součástí je tentokrát na 71 přehlídek a prezentací. „Každou hodinu máme jednu show,“ okomentoval událost ředitel Rady amerických módních návrhářů Steven Kolb. Šestidenní akce se zúčastní také Ralph Lauren, Phillip Lim nebo Helmut Lang. Mezi vysoce očekávanou přehlídku patří také ta od Victoria’s Secret, která se na týden módy vrací po předchozí pauze.

    Značka L’Oreal Paris zveřejnila nečekanou reklamu. Pro její tvorbu využila umělou inteligenci

    Fanoušci kosmetické značky L’Oreal Paris jsou nadšení z její nejnovější kampaně. Pro propagaci své matné odolné rtěnky totiž vytvořila za pomocí umělé inteligence nečekanou reklamu. Objevilo se v ní vintage auto značky Citroën, na jehož střeše je umístěna obří rtěnka. Při průjezdu pařížskou ulicí Avenue de l’Opéra pak za sebou zanechává červenou stopu. „Zapásejte se a připravte se na jízdu,“ okomentovala kampaň prezidentka L’Oreal Délphine Viguier-Hovasse.

    Pantone vydal seznam barev pro Newyorský týden módy na jaro 2024. Připomínají přírodu i balanc

    Nejnovější popis trendů společnosti Pantone obsahuje deset vedoucích barev a pět základních. Odrážet mají Newyorský týden módy pro jaro 2024. Uklidňující odstíny vystihují především balanc, přírodu, sebevyjádření a potřebu utéci z města do přírody. „Představené barvy budou rozhodně inspirující i pro průmyslový design,“ prohlásila ředitelka Pantone Leatrice Eiseman. Mezi trendy odstíny patří červeno-hnědá, jemně oranžová, olivově zelená nebo meruňková.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Footwear News, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: V New Yorku začal týden módy, tváří Fila se stala Hailey Bieber a L’Oreal ohromuje novou reklamou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Pomalu končící pracovní týden neznamená, že se v módním světě neděje nic zajímavého. Ve čtvrtek začal v New Yorku očekávaný týden módy. Společnost Fila oznámila, že se Hailey Bieber stala novou ambasadorkou. Firma Fabletics zase zveřejnila novou kolekci ve spolupráci s Khloé Kardashian. Pantone zveřejnilo nové barvy pro nadcházející jaro a L’Oreal ohromuje nečekanou reklamou.

    - Reklama -

    Společnost Fabletics spolupracuje s Khloé Kardashian. Vydají kolekci inspirovanou pouští

    Nová kolekce s názvem Fabletics x Khloé má odrážet především osobní styl a estetiku Khloé Kardashian. Obsahuje například sportovní kousky jako legíny nebo podprsenky vytvořené v barvách inspirovaných tématem pouště. Módní fanoušci se proto budou moct těšit na teplé odstíny, jako je korálová, světle zelená nebo terakotová. „Být aktivní, posilovat a starat se o moje zdraví, to jsou moje priority a to, co mě udržuje silnou a vytrvalou,“ popsala Kardashian.

    Značka Fila má novou globální ambasadorku. Stala se jí modelka Hailey Bieber

    Známá modelka Hailey Bieber spolupracovala se společností Fila už v minulosti. Nyní se ovšem stala její globální ambasadorkou. Zároveň se hodlá podílet na sportovní kolekci, kterou značka zveřejní na podzim následujícího roku. „Oceňuji italské dědictví firmy a všechny éry módy Fila, které mě i nadále inspirují,“ vyjádřila se k nové roli modelka. Stala se také součástí nejnovější kampaně, ve které se objevila spolu s tenistou Reilly Opelka.

    New York přivítal další sezónu týdne módy. Objeví se na něm Ralph Lauren, Helmut Lang i Victoria’s Secret

    Očekávaná sezóna týdne módy v New Yorku začala. Její součástí je tentokrát na 71 přehlídek a prezentací. „Každou hodinu máme jednu show,“ okomentoval událost ředitel Rady amerických módních návrhářů Steven Kolb. Šestidenní akce se zúčastní také Ralph Lauren, Phillip Lim nebo Helmut Lang. Mezi vysoce očekávanou přehlídku patří také ta od Victoria’s Secret, která se na týden módy vrací po předchozí pauze.

    - Reklama -

    Značka L’Oreal Paris zveřejnila nečekanou reklamu. Pro její tvorbu využila umělou inteligenci

    Fanoušci kosmetické značky L’Oreal Paris jsou nadšení z její nejnovější kampaně. Pro propagaci své matné odolné rtěnky totiž vytvořila za pomocí umělé inteligence nečekanou reklamu. Objevilo se v ní vintage auto značky Citroën, na jehož střeše je umístěna obří rtěnka. Při průjezdu pařížskou ulicí Avenue de l’Opéra pak za sebou zanechává červenou stopu. „Zapásejte se a připravte se na jízdu,“ okomentovala kampaň prezidentka L’Oreal Délphine Viguier-Hovasse.

    Pantone vydal seznam barev pro Newyorský týden módy na jaro 2024. Připomínají přírodu i balanc

    Nejnovější popis trendů společnosti Pantone obsahuje deset vedoucích barev a pět základních. Odrážet mají Newyorský týden módy pro jaro 2024. Uklidňující odstíny vystihují především balanc, přírodu, sebevyjádření a potřebu utéci z města do přírody. „Představené barvy budou rozhodně inspirující i pro průmyslový design,“ prohlásila ředitelka Pantone Leatrice Eiseman. Mezi trendy odstíny patří červeno-hnědá, jemně oranžová, olivově zelená nebo meruňková.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Footwear News, YouTube, X

    ― Reklama ―

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Luxusní školní pomůcky pro malé i velké. Zatoužíte díky nim po návratu do lavic

    Nakoupit nové školní pomůcky je úkol, který čeká rodiče i studenty rok co rok. Proč byste si proto luxusní psací potřeby a doplňky nemohli dopřát také sobě? Nic vám nedodá větší pocit kontroly nad vaším pracovním prostředím než precizní pero či jedinečný kožený diář.

    Podzim patří výrazným kabelkám. Své místo si vybojoval animal print, přívěsky i burgundy

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému "demure" podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    Za dechberoucími přehlídkovými moly stojí Alexandre de Betak. Vytváří aktuální módní dějiště

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    Uplynulé čtvrtletí přálo Guess, Cucinelli i Gap. Na očekávané výsledky nedosáhl Birkenstock

    Společně s koncem léta zveřejňují známé značky své výsledky z uplynulých měsíců. Pozitivními čísly se tak díky vysokým prodejům nebo příjmům mohou pochlubit módní společnosti Guess, Cucinelli nebo také Gap. Naopak firma Birkenstock nedosáhl na své předpokládané zisky. Na vině je ovšem hlavně její současná expanze.

    Benátky zaplavily celebrity. Odstartují filmový festival i dech beroucí módní podívanou

    Žádný filmový festival by se neobešel bez červeného koberce, na kterém slavné osobnosti kromě svého nejnovějšího snímku představují i exkluzivní módní kreace. Výjimkou není ani ve středu startující festival v Benátkách, na němž se v minulosti objevily jedny z nejvíce ikonických looků.

    Popová scéna má novou hvězdu. Generace Z si zamilovala excentrické oblečení a hudbu Chappell Roan

    Letošní léto bezpochyby patří ženám popu. Světově proslulá jména jako Charli XCX nebo Sabrina Carpenter dominují hitparádám i sociálním sítím. Na výsluní se však dostal i nový hvězdný talent. Zpěvačka Chappell Roan přinesla na hudební scénu svěží závan nespoutanosti a nostalgických tanečních skladeb v duchu 80. let minulého století.

    Módní novinky v kostce: Burberry vycestoval do Lake District a Jimmy Choo do 90. let

    Britská značka Burberry vyměnila ve své kampani podzim/zima 2024 londýnské ulice za dech beroucí scenérii Lake District. Maybelline odhalil novou ambasadorku, tedy herečku Shay Mitchell. Jimmy Choo se navrátil do 90. let a nejnovější kolekci svěřil Winoně Ryder. Společnosti Victoria's Secret a Victoria Beckham pak zveřejnily své nejnovější výsledky.

    I mistr tesař se někdy utne. Podzimní RTW kolekce módního domu Dior schytává kritiku

    Christian Dior je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasový styl. Letošní podzimní ready-to-wear kolekce, kterou má pod taktovkou Maria Grazia Chiuri, však ukázala, že i největší módní domy mohou mít slabší chvilky. Kolekce, jež měla sloužit jako pocta tradičním prvkům Dioru, čelí silné kritice jak ze strany veřejnosti, tak módních nadšenců.

    Obchody, do kterých má móda vstup zakázán. Korporátní merch jako vrchol nevkusu

    Módní slávu zažijí často kousky, u kterých bychom to čekali nejméně. Stejně tomu bylo i u merche obchodů, jako je IKEA, Lidl nebo KFC. I když svou největší slávu nevkusné korporátní kolekce zažily už před několika lety, módní scénu ještě zcela neopustily. Je však na čase dát jim sbohem.

    Módní svět vítá podzimní kolekce. V jejich čele opět stojí Jeremy Allen White pro Calvin Klein

    Na podzim se značky tradičně chystají za pomoci nových kampaní. Například Gucci odhalil kolekci brýlí, zatímco Balmain představil osm nových parfémů pod názvem Les Eternels de Balmain. Módní scénu zaujal i nový koncept Hugo Boss v čele s Davidem Beckham. Největší pozornost na sebe však opět upoutal herec Jeremy Allen White v reklamě pro Calvin Klein.

    Oslaví značky šťastné a veselé? Jaké trendy definují nadcházející vánoční sezónu

    Analytici odhadují, že letošní Vánoce nebudou ve Spojených státech amerických pro značky tak veselé, jak by si přály. Zákazníci totiž mají dle jejich odhadů utrácet jen o něco více než jindy. Pro své nákupy mají ovšem mnohem častěji využívat telefony. Firmy pak budou o jejich pozornost bojovat skrze sociální sítě a e-maily.

    Trendy šnečí sliz střídá propolis. Pomůže vám zahojit akné i tvrdohlavé jizvy

    Při slově propolis si možná vybavíte tinkturu na zánět dásní, mast na hojení ran nebo pastilky proti bolesti v krku. V poslední době se ovšem vzácná přísada právem dostává také na poličky skincare labužníků. Díky svému složení, nabitému vitamíny a antioxidanty, je ideálním prvním pomocníkem při akné, jizvách či poškozené kožní bariéře.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―