Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Z každého rohu se momentálně ozývá slovné spojení Rhode Skin od Hailey Bieber, ale tušili jste, že své kosmetické ambice si plní i jiné modelky? Mnohé z nich zakládají úspěšné značky postavené na svých předchozích zkušenostech z focení nebo na přírodním dědictví své rodné krajiny. Na kosmetickém trhu se jich v současné době nachází celá plejáda, mnohé z nich nesou známá jména a tváře a stojí za vyzkoušení.

    Cosmoss podle Kate Moss

    Kate Moss zastává holistický přístup ke kráse a bytí. Ve spolupráci s homeopatkou a alchymistkou Victorií Young vložila léčivé vlastnosti přírody do krému, čisticího gelu, pleťového oleje, vůně, dokonce i čaje. Její značka je ukázkovým příkladem toho, jak je samotný zákaznický zážitek důležitou součástí celé obchodní identity. Kate sepsala své nejdůležitější ranní, denní a večerní rituály, kterými se můžete inspirovat a dostat své tělo a mysl do jedné harmonické roviny.

    Zdroj: Cosmoss

    Kora Organics a Miranda Kerr

    Dávno předtím, než se roztrhl pytel s kosmetickými experimenty celebrit, tu byla Miranda Kerr. Kora Organics funguje od roku 2009 a vychází z Mirandina upřímného zájmu o své zdraví. Certifikované organické produkty obsahují vzácné účinné látky, jako kurkuma, fazole tonka nebo noni. Nabízí vše od krémů, peelingů, sér až po affirmační kartičky a krystaly.

    Zdroj: Kora Organics

    Rosie Huntington-Whiteley přináší Rose Inc

    Rosie, pravá vyznavačka estetického minimalismu, přinesla svou vizi poprvé v roce 2018. Shromáždila všechny zkušenosti a rady od vizážistů a rozhodla se je ztělesnit v udržitelné dekorativní kosmetice a skincare. V produktové linii najdete například tónované sérum nebo hybrid mezi krémem a gelem pro intenzivní hydrataci. Vše má samozřejmě velmi chic vypadající obaly.

    Zdroj: Rose Inc

    Cindy Crawford a její Meaningful Beauty

    Další průkopnicí v kategorii „before it was cool“ je topmodelka Cindy Crawford. Historicky sahá její značka až do roku 2004 a specializuje se na pokožku a vlasy. O kvalitě svědčí i vývin ve spolupráci s jejím estetickým specialistou Dr. Sebagh. Hlavní prioritou zůstávají produkty proti stárnutí pleti, jako melounové sérum nebo antioxidační a peptidové kapsle pro vyhlazení drobných linek a vrásek.

    Zdroj: Meaningful Beauty

    Cay Skin – sluneční ochrana od Winnie Harlow

    Winnie čerpá z přírodních krás Karibiku a traumatické zkušenosti z focení. Svou linii produktů s ochranným faktorem SPF vytvořila poté, co se při práci spálila na slunci. Opalovací krém s bílým filmem vypadal na fotografiích neesteticky, a tak se modelka musela obejít bez něj, čehož později litovala. Právě to ji inspirovalo k vytvoření celé ochranné řady, která vyniká funkčností a není vizuální překážkou na tropické dovolené.

    Zdroj: Cay Skin

    Zdroje: Instagram, Cosmoss, Kora Organics, Rose Inc, Meaningful Beauty, Cay Skin

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Modelky, které svou vášeň pro péči o pleť vložily do vlastní značky

    Z každého rohu se momentálně ozývá slovné spojení Rhode Skin od Hailey Bieber, ale tušili jste, že své kosmetické ambice si plní i jiné modelky? Mnohé z nich zakládají úspěšné značky postavené na svých předchozích zkušenostech z focení nebo na přírodním dědictví své rodné krajiny. Na kosmetickém trhu se jich v současné době nachází celá plejáda, mnohé z nich nesou známá jména a tváře a stojí za vyzkoušení.

    - Reklama -

    Cosmoss podle Kate Moss

    Kate Moss zastává holistický přístup ke kráse a bytí. Ve spolupráci s homeopatkou a alchymistkou Victorií Young vložila léčivé vlastnosti přírody do krému, čisticího gelu, pleťového oleje, vůně, dokonce i čaje. Její značka je ukázkovým příkladem toho, jak je samotný zákaznický zážitek důležitou součástí celé obchodní identity. Kate sepsala své nejdůležitější ranní, denní a večerní rituály, kterými se můžete inspirovat a dostat své tělo a mysl do jedné harmonické roviny.

    Zdroj: Cosmoss

    Kora Organics a Miranda Kerr

    Dávno předtím, než se roztrhl pytel s kosmetickými experimenty celebrit, tu byla Miranda Kerr. Kora Organics funguje od roku 2009 a vychází z Mirandina upřímného zájmu o své zdraví. Certifikované organické produkty obsahují vzácné účinné látky, jako kurkuma, fazole tonka nebo noni. Nabízí vše od krémů, peelingů, sér až po affirmační kartičky a krystaly.

    - Reklama -

    Zdroj: Kora Organics

    Rosie Huntington-Whiteley přináší Rose Inc

    Rosie, pravá vyznavačka estetického minimalismu, přinesla svou vizi poprvé v roce 2018. Shromáždila všechny zkušenosti a rady od vizážistů a rozhodla se je ztělesnit v udržitelné dekorativní kosmetice a skincare. V produktové linii najdete například tónované sérum nebo hybrid mezi krémem a gelem pro intenzivní hydrataci. Vše má samozřejmě velmi chic vypadající obaly.

    Zdroj: Rose Inc

    Cindy Crawford a její Meaningful Beauty

    Další průkopnicí v kategorii „before it was cool“ je topmodelka Cindy Crawford. Historicky sahá její značka až do roku 2004 a specializuje se na pokožku a vlasy. O kvalitě svědčí i vývin ve spolupráci s jejím estetickým specialistou Dr. Sebagh. Hlavní prioritou zůstávají produkty proti stárnutí pleti, jako melounové sérum nebo antioxidační a peptidové kapsle pro vyhlazení drobných linek a vrásek.

    Zdroj: Meaningful Beauty

    Cay Skin – sluneční ochrana od Winnie Harlow

    Winnie čerpá z přírodních krás Karibiku a traumatické zkušenosti z focení. Svou linii produktů s ochranným faktorem SPF vytvořila poté, co se při práci spálila na slunci. Opalovací krém s bílým filmem vypadal na fotografiích neesteticky, a tak se modelka musela obejít bez něj, čehož později litovala. Právě to ji inspirovalo k vytvoření celé ochranné řady, která vyniká funkčností a není vizuální překážkou na tropické dovolené.

    Zdroj: Cay Skin

    Zdroje: Instagram, Cosmoss, Kora Organics, Rose Inc, Meaningful Beauty, Cay Skin

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―