Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Lexikon TikTok trendů se zdá být nekonečný. Stačí hledat pod písmenem C a vyskočí na vás „Coastal Gradma“. Nemá zrovna zakotvenou definici ve výkladovém slovníku, ale je to něco jako „Old Money“, ovšem v novém převleku a s příchutí slaného přímořského životního stylu. Pokud se chcete přiblížit uvolněnému, pomalému tempu, máme pro vás návod, jak z tohoto ležérního trendu vytěžit maximum, aniž byste museli být skutečnou babičkou.

    Trend “ Coastal Grandma “ se v internetovém světě zhmotnil díky videu tiktokerky Lex Nicoleta. Jeho estetika má velmi specifický základ. Vychází z filmů úspěšné americké režisérky Nancy Meyers. Dokonalým vizuálem je postava Jane Adler alias Meryl Streep ve snímku Nějak se to komplikuje nebo Diane Keaton ve Lepší pozdě nežli později. Babička žijící u moře nejraději vaří, zkouší nové recepty, čte jen dobré knihy a nejkrásnějším okamžikem dne jsou pro ni sólové procházky u moře v oblíbeném pleteném svetru. Její šatník je vyváženým mixem TikTok trendů od „Quiet Luxury“ přes „Old Money“ až po špetku „Cottagecore“. Naprostou ironií virálních módních stylů zůstává, že pro mnohé to byl vždy způsob oblékání, aniž by se nutně inspirovali trendy. V podobném duchu komentovala tento boom i Anne Hathaway, která byla připravena na „Coastal Grandma Chic“ dávno předtím, než existoval TikTok.

    Kalhotový dresscode: chinos a len

    Pro dostatečný komfort a stylový outfit je len jasnou volbou. Vhodné jsou klasické chinos nebo cigaretové kalhoty v neutrálních a jednoduchých barvách. Nic složitého. Bohatý výběr najdete u Max Mara, Hugo Boss nebo Acne Studios.

    Zdroj: Max Mara, Hugo Boss, Acne Studios

    Košile pour toujours

    Klasická bavlněná košile je základním prvkem výbavy, ať už se jedná o jakýkoli trend nebo šatník. Na škodu však nejsou ani ty lněné, nebo si můžete zahrát na “ Coastal Grandpa“ a vybrat si tu svou v pánské sekci. Specialisty na košile jsou Djerf Avenue, The Frankie Shop nebo Jacquemus.

    Zdroj: Djerf Avenue, The Frankie Shop, Jacquemus

    Klobouk pro slunečné dny na zahradě

    Je čas vytáhnout slaměné klobouky z babiččiny skříně! Pokud však hledáte něco na současnou notu, moderní obdobu na způsob bucket hat najdete u Jacquemus nebo Prada. Pro dramatičtější nádech je tu Erdem. Čas strávený v zahrádce nebo na pláži bude díky těmto kloboukům více než příjemný.

    Zdroj: Jacquemus, Prada, Erdem

    Zdroje: Business of Fashion, WWD, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    „Coastal Grandma“ je ultimátní módní trend pro pohodlný a pomalý život

    Lexikon TikTok trendů se zdá být nekonečný. Stačí hledat pod písmenem C a vyskočí na vás „Coastal Gradma“. Nemá zrovna zakotvenou definici ve výkladovém slovníku, ale je to něco jako „Old Money“, ovšem v novém převleku a s příchutí slaného přímořského životního stylu. Pokud se chcete přiblížit uvolněnému, pomalému tempu, máme pro vás návod, jak z tohoto ležérního trendu vytěžit maximum, aniž byste museli být skutečnou babičkou.

    Trend “ Coastal Grandma “ se v internetovém světě zhmotnil díky videu tiktokerky Lex Nicoleta. Jeho estetika má velmi specifický základ. Vychází z filmů úspěšné americké režisérky Nancy Meyers. Dokonalým vizuálem je postava Jane Adler alias Meryl Streep ve snímku Nějak se to komplikuje nebo Diane Keaton ve Lepší pozdě nežli později. Babička žijící u moře nejraději vaří, zkouší nové recepty, čte jen dobré knihy a nejkrásnějším okamžikem dne jsou pro ni sólové procházky u moře v oblíbeném pleteném svetru. Její šatník je vyváženým mixem TikTok trendů od „Quiet Luxury“ přes „Old Money“ až po špetku „Cottagecore“. Naprostou ironií virálních módních stylů zůstává, že pro mnohé to byl vždy způsob oblékání, aniž by se nutně inspirovali trendy. V podobném duchu komentovala tento boom i Anne Hathaway, která byla připravena na „Coastal Grandma Chic“ dávno předtím, než existoval TikTok.

    Kalhotový dresscode: chinos a len

    Pro dostatečný komfort a stylový outfit je len jasnou volbou. Vhodné jsou klasické chinos nebo cigaretové kalhoty v neutrálních a jednoduchých barvách. Nic složitého. Bohatý výběr najdete u Max Mara, Hugo Boss nebo Acne Studios.

    Zdroj: Max Mara, Hugo Boss, Acne Studios

    Košile pour toujours

    Klasická bavlněná košile je základním prvkem výbavy, ať už se jedná o jakýkoli trend nebo šatník. Na škodu však nejsou ani ty lněné, nebo si můžete zahrát na “ Coastal Grandpa“ a vybrat si tu svou v pánské sekci. Specialisty na košile jsou Djerf Avenue, The Frankie Shop nebo Jacquemus.

    Zdroj: Djerf Avenue, The Frankie Shop, Jacquemus

    Klobouk pro slunečné dny na zahradě

    Je čas vytáhnout slaměné klobouky z babiččiny skříně! Pokud však hledáte něco na současnou notu, moderní obdobu na způsob bucket hat najdete u Jacquemus nebo Prada. Pro dramatičtější nádech je tu Erdem. Čas strávený v zahrádce nebo na pláži bude díky těmto kloboukům více než příjemný.

    Zdroj: Jacquemus, Prada, Erdem

    Zdroje: Business of Fashion, WWD, TikTok

    ― Reklama ―

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―