Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V nejnovější kampani se společnost Gucci rozhodla propojit vlastní historii s osobnostmi třech hvězdných umělkyň. Různé varianty klasické kabelky Horsebit 1955 proto představí Halle Bailey, Hanni a Julia Garner. Každá ikonické tašce vnukla vlastní styl.

    Kolekce kabelky Horsebit 1955 nabízí různorodou kombinaci barev, velikostí i materiálů. Italská značka Gucci v ní proplétá svou historii s moderní inovací. Všechny tašky totiž spojuje takzvaný „horsebit“. Dominantní doplněk umístěný uprostřed kabelky odkazuje na jezdectví, které je s módním domem spojované. Podobný prvek se totiž využívá v koňské uzdě. Poprvé ho módní dům použil na pár mokasín v roce 1953.

    Hnědou variantu kabelky ukázala Bailey ve sportovním stylu

    Nyní ovšem klasická kabelka, původně vydaná v 50. letech minulého století, ožila v nové kampani. Vlastní jedinečnost jí předávají tři hvězdné tváře. Každá z nich znázorňuje originální styl a osobnost. Ty jsou podtržené nejen jinou paletou barev, ale také zvoleným outfitem. Například zpěvačka a herečka Halle Bailey spárovala hnědou kabelku s pohodlnou barevnou mikinou na zip a uhlazenou modrou košilí.

    Tlumené barvy nechaly v rukách Hanni vyniknout rudou kabelku

    Naopak slavná K-Pop zpěvačka ze skupiny NewJeans Hanni představila o něco více klasický look. Rudou kabelku totiž v kampani nafocené Mert Alas a Marcus Piggott ukázala v kombinaci s oversized šedým sakem. Bílá košile, černá kravata a jednoduchý střih tak nechaly vyniknout tmavě červenou variantu klasické kabelky. Hanni pak byla loni v říjnu zvolena jako globální velvyslankyně značky Gucci.

    Černou klasiku podtrhla Garner černými detaily i elegantním trenčkotem

    V nejvíce elegantním outfitu se pak v kampani objevila herečka Julia Garner. Oblékla si totiž chic modrý trenčkot s černými koženými detaily. Ten doplňoval nejen černou kabelku Horsebit 1955, ale také modré pozadí fotografií. Známá herečka se pak nedávno objevila také v kampani Gucci nazvané Guilty. Značku rovněž často nosí při svých vystoupeních na červeném koberci. V lednu ji například oblékla při příležitosti předávání cen Zlaté glóby.

    Jednotlivé fotografie pak měly za úkol zdůraznit osobnosti jednotlivých celebrit. Zároveň si hrály s variací barev, která rovněž vystihuje samotnou kolekci. Video publikované při příležitosti kampaně pak ukázalo, že se módní dům vydává o něco více střídmějším a klasickým směrem. Mění tak o něco okázalejší styl typický pro bývalého kreativního ředitele společnosti Alessandra Michele. „Jedná se o testament výjimečného materiálu i řemesla,“ okomentovala kolekci společnost.

    Zdroj: WWD, Fashion Gone Rogue, Design Scene, Gucci Official, Twitter, Instagram, YouTube

    Kampaň Gucci Horsebit 1955 inovuje vlastní historii. Klasickou kabelku představí po svém tři známé tváře

    Denim z Nîmes: Ikonická džínovina vznikla náhodou. Dnes obléká všechny společenské vrstvy

    Dalo by se říct, že ho nosí každý. Znáte snad někoho, kdo by neměl denim ve svém šatníku? Vynález džínoviny a americká značka Levi Strauss jsou pro mnohé možná jedno a totéž. Denim má ale ještě jeden příběh, který začíná ve Francii.

    Výběr letních šatů jako vědecká disciplína. Vyneste ty, které prodlouží a podtrhnou siluetu

    Šaty jsou základním prvkem dámského šatníku, který v letním období nabývá na významu. Jsou lehké, vzdušné a příjemné na těle. Navíc mohou vytvořit neuvěřitelně stylový dojem. Avšak pokud zvolíte nesprávný střih nebo materiál, budou působit zcela opačně, tedy nevkusně až příšerně. Při výběru šatů je proto důležité nejen sledovat aktuální trendy, ale také zvážit, jak daný kousek lichotí vaší postavě, a jak s ní rezonuje.

    Luxusní kabelka nemusí udělat díru do rozpočtu. Stačí se porozhlédnout po správných značkách

    Sbírání luxusních kabelek je oblíbeným koníčkem nejednoho módního nadšence, ale často se jedná o nákladnou zálibu, která si vyžaduje měsíce utahování opasků. Přepych však nemusí být vždy spojen s vysokou cenovkou, ze které se člověku zatočí hlava. Příkladem jsou kvalitní značky, jejichž specialitou jsou právě cenově dostupné kabelky bez kompromisů.

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?