Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Obsese s wellbeing TikTok neopouští. Firma Spate zachytila nejnovější beauty a wellness trendy

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―