Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Obsese s wellbeing TikTok neopouští. Firma Spate zachytila nejnovější beauty a wellness trendy

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    ― Reklama ―

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―