Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Obsese s wellbeing TikTok neopouští. Firma Spate zachytila nejnovější beauty a wellness trendy

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Wellbeing je pro uživatele sociálních sítí čím dál důležitějším tématem. Poukázal na to také report firmy Spate, která zhodnotila trendy ze světa beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí. Zdá se, že milovníci TikToku se čím dál více soustředí na holistický přístup ke zdraví. Vyhledávají proto videa odhalující nejen triky pro vylepšení svého fyzického, ale rovněž mentálního zdraví.

    Trvajícím trendem na beauty scéně je rovněž obsese s jídlem. Kromě make-up looků pojmenovaných po jahodách či třešních nastoupily na scénu takzvané egg white facials. Dle analýzy Spate se jedná se o nejrychleji rostoucí beauty trend na TikToku za uplynulé tři měsíce. Jeho autorkou je influencerka Jaime Nicole, známá pod přezdívkou @Jaimesskin. Označuje se za průvodkyni glass skin.

    Slibuje proto, že její domácí maska z vaječných bílků a rýžového papíru přinese lesklejší a pružnější pleť. Mezi další nejčastěji vyhledávané beauty koncepty uplynulého podzimu patří fall eye make-up, lavender blush nebo graphic eyeshadow. Populární se staly také takzvané Beetlejuice nails, tedy design nehtů inspirovaný filmem Beetlejuice Beetlejuice, jež vyšel na letošní Halloween.

    Slávě se těší vitamínoví gumídci. U odborníku ovšem neobstáli

    Na poli wellness pak zvítězily především želatinové bonbony ukrývající vitamín E. Jedná se o obsesi, která ovšem čelí kritice ze stran odborníků. Velká část z nich totiž poukazuje na to, že podobní gumídci ve skutečnosti tělu nedávají žádné ze slibovaných benefitů. Je tak otázkou, zda jejich popularita vydrží až do nového roku. Dalšími oblíbeným wellbeing tipem se pak stala terapie světlem.

    Zdroj: iHerb, GymBeam

    Pomáhat by totiž měla se sezónní depresí, která je se sychravými podzimními měsíci často spojovaná. Své místo na žebříčku populárních pojmů si dále vybojovala rovněž takzvané Okinawa diet, která omezuje příjem zpracovaných potravin. Mezi oblíbené terapeutické pomocníky letošního podzimu pak patřily rovněž chytré akupresurní polštáře nebo přístroje na masáž břicha.

    Zdroje: WWD, WellSpa360, Instagram

    ― Reklama ―

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―