Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kampaně módních značek letošní zimy spojuje jeden klíčový prvek. Jsou jím chlupáči, které společnosti zařadily do svých zimních kolekcí. Někteří z nich slouží pouze jako „dekorace“, jiní ale skutečně oblékli kousky luxusních módních domů. Objevte roztomilé fotky plné nejen nejnovějších trendů, ale také roztomilých pejsků.

    Na psí oči vsadili také návrháři jako Daniel Lee nebo Ralph Lauren

    Jednou z prvních kolekcí, ve které se roztomilí pejsci objevili, byla ta od britské společnosti Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Burberry je využil ve své sváteční kampani, v níž lákal na luxusní dárky.

    Podobnou strategii následně zaujal také návrhář Ralph Lauren. Chlupatého společníka totiž zabalil do své fialové kašmírové šály ze speciální kolekce Purple. Jednalo se o chytrý tah, protože z výsledné fotografie odtrhnete oči jen ztěžka.

    Zdroj: Burberry

    Speciální kolekci pro psí společníky vytvořily značky jako Giorgio Armani a Prada

    Více pozornosti věnovala pejskům společnost Giorgio Armani. Letos pro ně totiž ve spolupráci s Poldo Dog Couture vyrobila speciální kolekci. Jejím nejvýraznějším kouskem je luxusní tmavě modrý sametový pelíšek s logem společnosti. Kromě toho značka nabízí i ladící kabátek, do kterého můžete svého psího miláčka zabalit. Pokud toužíte po jednodušším doplňku, zalíbí se vám černé kožené vodítko nebo obojek.

    Vlastní kousek oblečení pak pejsci mohou získat také od módního domu Prada. Do své sváteční kolekce totiž zapojila také roztomilý, ale zároveň luxusní šáteček. Pokud ho pejskovi uvážete kolem krku, bude moct zároveň světu hrdě předvést trojúhelníkové logo luxusní značky, vyšité na jeho špičce. Zakoupit si můžete téměř identické sponky do vlasů stejného tvaru a se svým kamarádem tak na svátky ladit.

    Zdroj: Prada

    Vyvenčit se pejsky rozhodly v nejnovějších kolekcích i firmy Sandy Liang a Palace

    Společnost Palace, zaměřující se především na skateboardovou módu, do své poslední kolekce rovněž zařadila pejsky. Využila je při focení kampaně a spolupráce se společností Barbour. Psí společníci si pak zahráli také v souvisejícím videu, které se soustředí na hlavní motiv reklamy, tedy barbour shop. Pro svůj spot si proto značky vybraly pejska z obzvláště dlouhými chlupy.

    Zdroj: Palace

    Vyvenčit se pejsky rozhodla také společnost Sany Liang. Pro psí miláčky totiž vytvořila luxusní svetry v béžové i roztomile růžové barvě. Dostupné jsou navíc také svetry pro vás, a to v podstatě stejného střihu i barvy. Pokud tak chcete se svým pejskem ladit, ale toužíte po tom i nadále se držet quite luxury trendu, je pro vás tato kolekce ta pravá.

    Zdroj: Sandy Liang

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Zimní kolekce ovládli pejsci. Zamiloval se do nich Giorgio Armani, Prada nebo Ralph Lauren

    ― Reklama ―

    Kampaně módních značek letošní zimy spojuje jeden klíčový prvek. Jsou jím chlupáči, které společnosti zařadily do svých zimních kolekcí. Někteří z nich slouží pouze jako „dekorace“, jiní ale skutečně oblékli kousky luxusních módních domů. Objevte roztomilé fotky plné nejen nejnovějších trendů, ale také roztomilých pejsků.

    Na psí oči vsadili také návrháři jako Daniel Lee nebo Ralph Lauren

    Jednou z prvních kolekcí, ve které se roztomilí pejsci objevili, byla ta od britské společnosti Burberry. Její kreativní ředitel Daniel Burberry je využil ve své sváteční kampani, v níž lákal na luxusní dárky.

    Podobnou strategii následně zaujal také návrhář Ralph Lauren. Chlupatého společníka totiž zabalil do své fialové kašmírové šály ze speciální kolekce Purple. Jednalo se o chytrý tah, protože z výsledné fotografie odtrhnete oči jen ztěžka.

    Zdroj: Burberry

    Speciální kolekci pro psí společníky vytvořily značky jako Giorgio Armani a Prada

    Více pozornosti věnovala pejskům společnost Giorgio Armani. Letos pro ně totiž ve spolupráci s Poldo Dog Couture vyrobila speciální kolekci. Jejím nejvýraznějším kouskem je luxusní tmavě modrý sametový pelíšek s logem společnosti. Kromě toho značka nabízí i ladící kabátek, do kterého můžete svého psího miláčka zabalit. Pokud toužíte po jednodušším doplňku, zalíbí se vám černé kožené vodítko nebo obojek.

    Vlastní kousek oblečení pak pejsci mohou získat také od módního domu Prada. Do své sváteční kolekce totiž zapojila také roztomilý, ale zároveň luxusní šáteček. Pokud ho pejskovi uvážete kolem krku, bude moct zároveň světu hrdě předvést trojúhelníkové logo luxusní značky, vyšité na jeho špičce. Zakoupit si můžete téměř identické sponky do vlasů stejného tvaru a se svým kamarádem tak na svátky ladit.

    Zdroj: Prada

    Vyvenčit se pejsky rozhodly v nejnovějších kolekcích i firmy Sandy Liang a Palace

    Společnost Palace, zaměřující se především na skateboardovou módu, do své poslední kolekce rovněž zařadila pejsky. Využila je při focení kampaně a spolupráce se společností Barbour. Psí společníci si pak zahráli také v souvisejícím videu, které se soustředí na hlavní motiv reklamy, tedy barbour shop. Pro svůj spot si proto značky vybraly pejska z obzvláště dlouhými chlupy.

    Zdroj: Palace

    Vyvenčit se pejsky rozhodla také společnost Sany Liang. Pro psí miláčky totiž vytvořila luxusní svetry v béžové i roztomile růžové barvě. Dostupné jsou navíc také svetry pro vás, a to v podstatě stejného střihu i barvy. Pokud tak chcete se svým pejskem ladit, ale toužíte po tom i nadále se držet quite luxury trendu, je pro vás tato kolekce ta pravá.

    Zdroj: Sandy Liang

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―