Více

    ― Reklama ―

    Vánoční období oplývá magickou atmosférou plnou tepla, lásky a výjimečných vůní. V dnešním článku se ponoříme do světa vonných svíček a tyčinek, které vánočně oživí naše domovy, ale také do nich přinesou tu správnou vánoční náladu. Každá vůně je jako malý příběh. Vtáhne nás do nostalgických vzpomínek a vytvoří nezapomenutelnou atmosféru, v níž můžeme sdílet radostné chvíle s našimi blízkými. Neexistuje magičtější předmět než je svíčka, proto její výběr nepodceňte.

    Objevte Trudon, francouzského výrobce svíček od roku 1643. Proměňte s ním domov v honosný palác

    Kam jinam se při výběru svíček vypravit než do Francie? Tedy země, která je s neodolatelnými vůněmi úzce spjata? Trudon je jeden z nejstarších francouzských domů připravujících ty nejspecifičtější aromatické svíčky. Jeho letošní řada oslavující Vánoce je zároveň poctou k 380. výročí značky. Nese název Astral a vzdává hold astronomii a prastarému objevování vesmíru.

    V jejím středu září svíčka Altair, spojující dva nejoblíbenější vonné ingredience, tedy oud a růži. Dokonala harmonie vytváří teplý, avšak osvěžující akord proměňující vaše obydlí ve vánoční zámek plný energie a radosti. Kromě své výjimečné vůně se Altair může pyšnit i pozlaceným obalem, který z designového hlediska přidává správnou dávku luxusu. 

    Foto: Trudon

    Značka Boy Smells připravila trio vánočních svíček. Zapalte je najednou a získejte pozoruhodnou vonnou kompozici

    Boy Smells není v oblasti svíček žádným nováčkem. Letos tak přináší do světa vůní set, který spojuje různé akcenty, jako je káva, cedr, šafrán, zázvor a skořice. Tři unikátní vůně můžete použít samostatně, nebo se nechat unést jejich kombinací. Vašemu domovu tak dodají novou originální vůni, kterou jinde nenajdete. Boy Smells opět potvrzuje svou mistrovskou pozici v umění vytváření jedinečných a nezapomenutelných aromatických zážitků.

    Foto: Boy Smells

    Bella Freud jako vítězka neočekávaných vůní. Zimu se snaží prolít létem

    Ať už Hot Spell, nebo 1970, obě svíčky vás překvapí. V Hot Spell se totiž značka Bella Freud rozhodla zimu prolít sluncem, osvěžením a exotikou. Hlavní složkou této svíčky je totiž grapfruit, citrón a magnólie. Ačkoliv se nejedná o typicky vánoční vůni, tak vás svíčka z všudypřítomné zimy přenese na exotický ostrov a oživí vzpomínky na léto. Další nezbytnost luxusní společnosti je aromatický grál s názvem 1970. Jakoby vás přenesl do kostela na vánoční mši. Jeho základem je kadidlo a myrha, které ale následně do pozadí rozvine také čerstvý mech a pačuli.

    Foto: Bella Freud

    Co takhle vonný vějíř? Na svém kontě ho má parfémový král Byredo

    Ano, čtete správně. Společnost Byredo spojila dekoraci s vonnou svíčkou a výsledkem se stal vonný vějíř. Místo ovívání ho však položte na vhodné a designové místo a nechte ho působit. Váš domov provoní k nepoznání. Vybrat si můžete ze tří již známých vůní. Bibliothèque, Cotton Poplin nebo Tree House. Vějíř je vytvořen z ručně leštěné břízy a bavlny. Domů is ho donesete ve vakuovém balení, které zajišťuje zachování intenzity vůně.

    Foto: Byredo

    Zaha Hadid přichází s luxusním difuzérem. Zakomponujete ho do jakékoliv vánoční výzdoby

    Ateliér Zaha Hadid, který se mimo jiné podepsal i pod novou pražskou Masaryčku, nyní představuje svůj exkluzivní vonný difuzér s okouzlující vůní santalového dřeva a fíku. Dokáže s lehkostí naplnit celý byt intenzivní parfémovou esencí. Jeho výraznou předností je univerzálnost, neboť se bez problémů integruje do jakéhokoli interiéru a ladí s každou vánoční výzdobou. Porcelánový design pak dodá interiéru punc luxusu. Studio Zaha Hadid opět dokazuje svou mistrovskou ruku nejen ve světě architektury, ale i v umění dotvářet atmosféru prostřednictvím nezaměnitelných vonných kompozic. 

    Foto: Zaha Hadid

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Foto:Trudon

    Zima v nové dimenzi svíček a vonných dekorací. Provoňte váš domov vánoční magií

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční období oplývá magickou atmosférou plnou tepla, lásky a výjimečných vůní. V dnešním článku se ponoříme do světa vonných svíček a tyčinek, které vánočně oživí naše domovy, ale také do nich přinesou tu správnou vánoční náladu. Každá vůně je jako malý příběh. Vtáhne nás do nostalgických vzpomínek a vytvoří nezapomenutelnou atmosféru, v níž můžeme sdílet radostné chvíle s našimi blízkými. Neexistuje magičtější předmět než je svíčka, proto její výběr nepodceňte.

    - Reklama -

    Objevte Trudon, francouzského výrobce svíček od roku 1643. Proměňte s ním domov v honosný palác

    Kam jinam se při výběru svíček vypravit než do Francie? Tedy země, která je s neodolatelnými vůněmi úzce spjata? Trudon je jeden z nejstarších francouzských domů připravujících ty nejspecifičtější aromatické svíčky. Jeho letošní řada oslavující Vánoce je zároveň poctou k 380. výročí značky. Nese název Astral a vzdává hold astronomii a prastarému objevování vesmíru.

    V jejím středu září svíčka Altair, spojující dva nejoblíbenější vonné ingredience, tedy oud a růži. Dokonala harmonie vytváří teplý, avšak osvěžující akord proměňující vaše obydlí ve vánoční zámek plný energie a radosti. Kromě své výjimečné vůně se Altair může pyšnit i pozlaceným obalem, který z designového hlediska přidává správnou dávku luxusu. 

    Foto: Trudon

    - Reklama -

    Značka Boy Smells připravila trio vánočních svíček. Zapalte je najednou a získejte pozoruhodnou vonnou kompozici

    Boy Smells není v oblasti svíček žádným nováčkem. Letos tak přináší do světa vůní set, který spojuje různé akcenty, jako je káva, cedr, šafrán, zázvor a skořice. Tři unikátní vůně můžete použít samostatně, nebo se nechat unést jejich kombinací. Vašemu domovu tak dodají novou originální vůni, kterou jinde nenajdete. Boy Smells opět potvrzuje svou mistrovskou pozici v umění vytváření jedinečných a nezapomenutelných aromatických zážitků.

    Foto: Boy Smells

    Bella Freud jako vítězka neočekávaných vůní. Zimu se snaží prolít létem

    Ať už Hot Spell, nebo 1970, obě svíčky vás překvapí. V Hot Spell se totiž značka Bella Freud rozhodla zimu prolít sluncem, osvěžením a exotikou. Hlavní složkou této svíčky je totiž grapfruit, citrón a magnólie. Ačkoliv se nejedná o typicky vánoční vůni, tak vás svíčka z všudypřítomné zimy přenese na exotický ostrov a oživí vzpomínky na léto. Další nezbytnost luxusní společnosti je aromatický grál s názvem 1970. Jakoby vás přenesl do kostela na vánoční mši. Jeho základem je kadidlo a myrha, které ale následně do pozadí rozvine také čerstvý mech a pačuli.

    Foto: Bella Freud

    Co takhle vonný vějíř? Na svém kontě ho má parfémový král Byredo

    Ano, čtete správně. Společnost Byredo spojila dekoraci s vonnou svíčkou a výsledkem se stal vonný vějíř. Místo ovívání ho však položte na vhodné a designové místo a nechte ho působit. Váš domov provoní k nepoznání. Vybrat si můžete ze tří již známých vůní. Bibliothèque, Cotton Poplin nebo Tree House. Vějíř je vytvořen z ručně leštěné břízy a bavlny. Domů is ho donesete ve vakuovém balení, které zajišťuje zachování intenzity vůně.

    Foto: Byredo

    Zaha Hadid přichází s luxusním difuzérem. Zakomponujete ho do jakékoliv vánoční výzdoby

    Ateliér Zaha Hadid, který se mimo jiné podepsal i pod novou pražskou Masaryčku, nyní představuje svůj exkluzivní vonný difuzér s okouzlující vůní santalového dřeva a fíku. Dokáže s lehkostí naplnit celý byt intenzivní parfémovou esencí. Jeho výraznou předností je univerzálnost, neboť se bez problémů integruje do jakéhokoli interiéru a ladí s každou vánoční výzdobou. Porcelánový design pak dodá interiéru punc luxusu. Studio Zaha Hadid opět dokazuje svou mistrovskou ruku nejen ve světě architektury, ale i v umění dotvářet atmosféru prostřednictvím nezaměnitelných vonných kompozic. 

    Foto: Zaha Hadid

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―