Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kontrast azurově modrého moře, designové vily a černo-bílých outfitů Zendaya umně propojila ve své nejnovější kampani. Jako nová amabasadorka značky Louis Vuitton ve vile nedaleko Monaka ukázala oblíbenou řadu kabelek Capucines.

    Modernistickou vilu E-1027 navrženou architektkou Eileen Gray ve 20. letech minulého století oživila v nejnovějším projektu Louis Vuitton herečka Zendaya. Do luxusního interiéru domu umístěného v srdci Côte d’Azur nedaleko Monaka zapadla se svou obvyklou lehkostí. Fotografie dua Mert Alas a Marcus Piggott propojily design slavné vily, eleganci známé herečky i hlavní středobod kampaně, kabelky Capucines.

    Módní společnost Louis Vuitton tak ve čtvrtek uveřejněním fotek i videa potvrdila to, co si mnozí fanoušci herečky mysleli už od března. Zendaya se skutečně stala ambasadorkou luxusní značky. Novou roli oslavila v kampani představující různé modely kabelek Capucines, včetně jejich mini verze Capucines BB. V minulosti přitom herečka spolupracovala s firmami jako Valentino, Bulgari nebo Lancôme.

    Model Capucines poprvé Louis Vuitton zveřejnil roku 2013. Kabelku pojmenoval po pařížské ulici Rue Neuve-des-Capucines, na které slavný francouzský návrhář roku 1854 otevřel svůj první obchod. Už dříve ikonickou tašku představily hvězdy jako Cate Blanchett, Emma Stone, Naomi Osaka nebo Léa Seydoux. „Kabelka je v současnosti jedním z nejtypičtějších designů našeho domu, je to zobrazení praktické elegance,“ popsala módní společnost.

    Na kontrastním pozadí azurového moře vynikla Zendaya v jednoduchých černo-bílých outfitech

    Looky pro Zendayu v kampani umístěné v srdci Francouzské riviéry vybral stylista Law Roach. Se známou herečkou spolupracuje už dlouhodobě. V březnu ovšem na svém Instagramu oznámil, že hodlá z módního průmyslu odejít. Jedná se proto nejspíše o jeden z jeho posledních výtvorů. Mimo jiné stál také za outfitem s tygřím vzorem, ve kterém se Zendaya objevila na nedávné módní přehlídce Louis Vuitton v Paříži.

    V kampani je pak Zendaya oblečená do jednoduchých, ale elegantních kousků. Na fotkách má na sobě například černé šaty na jedno rameno se zlatým zipem umístěným na jedné straně a ladící přezkou na té druhé. Vyfocená je ale také v černém power jumpsuit s kabelkou Capucines BB ve stejné barvě. Tašku v bílé barvě zase její stylista zkombinoval s výraznými, ale jednoduchými bílými šaty.

    Zdroj: WWD, People, Independent, Instagram, YouTube, Louis Vuitton Official

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Zendaya zazářila na pozadí Côte d’Azur. Předvedla se v nové kampani Louis Vuitton

    Kontrast azurově modrého moře, designové vily a černo-bílých outfitů Zendaya umně propojila ve své nejnovější kampani. Jako nová amabasadorka značky Louis Vuitton ve vile nedaleko Monaka ukázala oblíbenou řadu kabelek Capucines.

    Modernistickou vilu E-1027 navrženou architektkou Eileen Gray ve 20. letech minulého století oživila v nejnovějším projektu Louis Vuitton herečka Zendaya. Do luxusního interiéru domu umístěného v srdci Côte d’Azur nedaleko Monaka zapadla se svou obvyklou lehkostí. Fotografie dua Mert Alas a Marcus Piggott propojily design slavné vily, eleganci známé herečky i hlavní středobod kampaně, kabelky Capucines.

    Módní společnost Louis Vuitton tak ve čtvrtek uveřejněním fotek i videa potvrdila to, co si mnozí fanoušci herečky mysleli už od března. Zendaya se skutečně stala ambasadorkou luxusní značky. Novou roli oslavila v kampani představující různé modely kabelek Capucines, včetně jejich mini verze Capucines BB. V minulosti přitom herečka spolupracovala s firmami jako Valentino, Bulgari nebo Lancôme.

    Model Capucines poprvé Louis Vuitton zveřejnil roku 2013. Kabelku pojmenoval po pařížské ulici Rue Neuve-des-Capucines, na které slavný francouzský návrhář roku 1854 otevřel svůj první obchod. Už dříve ikonickou tašku představily hvězdy jako Cate Blanchett, Emma Stone, Naomi Osaka nebo Léa Seydoux. „Kabelka je v současnosti jedním z nejtypičtějších designů našeho domu, je to zobrazení praktické elegance,“ popsala módní společnost.

    Na kontrastním pozadí azurového moře vynikla Zendaya v jednoduchých černo-bílých outfitech

    Looky pro Zendayu v kampani umístěné v srdci Francouzské riviéry vybral stylista Law Roach. Se známou herečkou spolupracuje už dlouhodobě. V březnu ovšem na svém Instagramu oznámil, že hodlá z módního průmyslu odejít. Jedná se proto nejspíše o jeden z jeho posledních výtvorů. Mimo jiné stál také za outfitem s tygřím vzorem, ve kterém se Zendaya objevila na nedávné módní přehlídce Louis Vuitton v Paříži.

    V kampani je pak Zendaya oblečená do jednoduchých, ale elegantních kousků. Na fotkách má na sobě například černé šaty na jedno rameno se zlatým zipem umístěným na jedné straně a ladící přezkou na té druhé. Vyfocená je ale také v černém power jumpsuit s kabelkou Capucines BB ve stejné barvě. Tašku v bílé barvě zase její stylista zkombinoval s výraznými, ale jednoduchými bílými šaty.

    Zdroj: WWD, People, Independent, Instagram, YouTube, Louis Vuitton Official

    ― Reklama ―

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―