Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L’Oreal.

    Dior svěřil kabelku Lady Dior nové tváři. Zpropaguje ji zpěvačka Jisoo

    Módní dům Dior patří mezi jedny ze společností se snad nejpočetnějším zástupem slavných ambasadorů. Patří mezi ně rovněž zpěvačka K-pop skupiny Blackpink, Jisoo. Za úkol totiž dostala představit světu kabelku Lady Dior. Ta je dostupná v hned několika variantách, například ve stříbrném metalickém odstínu. Poprvé ji přitom v roce 1995 vynesla princezna Diana.

    Chanel No.5 patří Margot Robbie. Herečka získala novou globální roli

    Mezi další módní společnost, která se jmenováním známých ambasadorů nezůstává pozadu, patří Chanel. Herečka Margot Robbie ji zastupuje už od roku 2018. Nyní ovšem od francouzského módního domu získala novou roli. Stala se totiž tváří ikonického parfému No.5.

    Zdroj: Reuters

    „Je to jedna z věcí, které si vždy spojíte s tím nejvyšším luxusem. Alespoň tak jsem se ohledně Chanel vždy cítila,“ popsala dle WWD herečka své pocity. Nejnovější kampaň pak doprovází také krátký film, natočený režisérem Lucem Guadagnino. Po boku Robbie si pak zahraje další hvězda, herec Jacob Elordi.

    Cara Delevigne nadále ovládá módní i beauty scénu. Poznala to i značka L’Oreal

    I když už se Cara Delevigne delší dobu nevěnuje pouze modelingu, ale zaměřuje se rovněž na herectví, triky ze svého prvního řemesla zatím nezapomněla. Potvrdilo to rovněž nedávné oznámení firmy L’Oreal. Ta si ji totiž vybrala za svou nejnovější ambasadorku. „Je silná, nezlomná, autentická a svá. Vede ženy k tomu, aby se chopily svého osudu a překonaly překážky,“ vysvětlili zástupci značky.

    Zdroj: L’Oreal

    Zpěvačka Sabrina Carpenter láká na své ikonické vlasy. Spojila se proto s Redken

    Zlatou hřívu Sabriny Carpenter nelze přehlédnout. Ona sama navíc přiznala, že „krása, a především vlasy, jsou velkou součástí mé identity“. Není tedy žádným překvapením, že se svou přednost známá zpěvačka rozhodla využít. Uzavřela totiž spolupráci s vlasovou kosmetikou Redken.

    Za úkol bude mít především propagaci kolekce Acidic Bonding Concentrate. Světlo světa má ovšem spatřit až 19. září. „Jedná se zatím o naše největší partnerství, nemohli bychom proto být víc nadšení,“ oznámili zástupci společnosti. Carpenter se letos proslavila hlavně songy Espresso či Please Please Please.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L’Oreal.

    Dior svěřil kabelku Lady Dior nové tváři. Zpropaguje ji zpěvačka Jisoo

    Módní dům Dior patří mezi jedny ze společností se snad nejpočetnějším zástupem slavných ambasadorů. Patří mezi ně rovněž zpěvačka K-pop skupiny Blackpink, Jisoo. Za úkol totiž dostala představit světu kabelku Lady Dior. Ta je dostupná v hned několika variantách, například ve stříbrném metalickém odstínu. Poprvé ji přitom v roce 1995 vynesla princezna Diana.

    Chanel No.5 patří Margot Robbie. Herečka získala novou globální roli

    Mezi další módní společnost, která se jmenováním známých ambasadorů nezůstává pozadu, patří Chanel. Herečka Margot Robbie ji zastupuje už od roku 2018. Nyní ovšem od francouzského módního domu získala novou roli. Stala se totiž tváří ikonického parfému No.5.

    Zdroj: Reuters

    „Je to jedna z věcí, které si vždy spojíte s tím nejvyšším luxusem. Alespoň tak jsem se ohledně Chanel vždy cítila,“ popsala dle WWD herečka své pocity. Nejnovější kampaň pak doprovází také krátký film, natočený režisérem Lucem Guadagnino. Po boku Robbie si pak zahraje další hvězda, herec Jacob Elordi.

    Cara Delevigne nadále ovládá módní i beauty scénu. Poznala to i značka L’Oreal

    I když už se Cara Delevigne delší dobu nevěnuje pouze modelingu, ale zaměřuje se rovněž na herectví, triky ze svého prvního řemesla zatím nezapomněla. Potvrdilo to rovněž nedávné oznámení firmy L’Oreal. Ta si ji totiž vybrala za svou nejnovější ambasadorku. „Je silná, nezlomná, autentická a svá. Vede ženy k tomu, aby se chopily svého osudu a překonaly překážky,“ vysvětlili zástupci značky.

    Zdroj: L’Oreal

    Zpěvačka Sabrina Carpenter láká na své ikonické vlasy. Spojila se proto s Redken

    Zlatou hřívu Sabriny Carpenter nelze přehlédnout. Ona sama navíc přiznala, že „krása, a především vlasy, jsou velkou součástí mé identity“. Není tedy žádným překvapením, že se svou přednost známá zpěvačka rozhodla využít. Uzavřela totiž spolupráci s vlasovou kosmetikou Redken.

    Za úkol bude mít především propagaci kolekce Acidic Bonding Concentrate. Světlo světa má ovšem spatřit až 19. září. „Jedná se zatím o naše největší partnerství, nemohli bychom proto být víc nadšení,“ oznámili zástupci společnosti. Carpenter se letos proslavila hlavně songy Espresso či Please Please Please.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―