Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oblíbené “sheet” masky si užijete jak při večerní self-care, tak u vína s kamarádkou. I když jejich popularita roste, povědomí o tom, jak je správně používat už tak známé není. Otevřete dveře do světa masek a zjistěte, jak z nich doslova vyždímat co nejvíce.

    Dobrým začátkem je pochopení, jak se takzvané “sheet” masky od těch gelových, nočních, slupovacích, bahenních nebo jílových liší. Jejich hlavním úkolem totiž není z vaší pleti vytáhnout nečistoty. Místo toho připomínají sérum, které se do pokožky postupně vstřebá. Na podobné bázi můžete používat například i takzvané „eye patches“, neboli masky pod oči. Látka masky totiž vaši pokožku „zahalí“ tak, že výživa a vlhkost, které obsahuje, nemohou unikat. Lépe se proto do kůže vstřebají.

    Prvním nepsaným pravidlem vaší koupelny by proto mělo být, že si po použití „sheet“ masky nikdy neumýváte obličej. Přečtěte si ovšem vždy pro jistotu instrukce daného produktu. Dejte si také naopak pozor, abyste si pleť pořádně vyčistili před její aplikací. Sáček s ní také napřed promasírujte, abyste zaručili, že se do látky sérum lépe vstřebá. Ujistěte se, že masku pořádně přitlačíte k pokožce a žádný kousek nebude příliš vyčnívat. Pokud si masku naplánujete jako součást relaxačního večera, nebojte se využít také pomůcku jade roller. Přejížděním po masce zvýšíte efektivnost séra.

    Kromě výživy „sheet“ masky také zklidňují pokožku a zmírňují opuchnutí. Extra boost své pleti dopřejete, pokud masku před rozbalením na chvíli uskladníte v ledničce. Pokud ze své péče chcete získat co nejvíce, můžete masku po použití aplikovat také na krk nebo dekolt. Podobně můžete naložit se sérem, které zůstane v obalu masky. Ten proto rozhodně nevyhazujte, sérum místo toho jednoduše rozetřete třeba na ramena, ruce nebo záda. Nezapomeňte také na krém, pomocí kterého vytvoříte ochrannou vrstvu pro aktivní ingredience ukryté v séru.

    Při výběru správné masky věnujte pozornost hlavně prvním 5 ingrediencím

    Dejte si také pozor, abyste si masku na obličeji nenechali příliš dlouho. Začala by totiž působit proti vám a „darovanou“ vlhkost naopak vsákla do sebe. A jak si tu správnou „sheet“ masku vybrat? Podívejte se na prvních pět ingrediencí, které obsahuje. U dobrých masek se nejčastěji jedná o látky butylene glycol a glycerin. Ta první napomáhá ostatním ingrediencím, aby se do vaší pleti lépe vstřebaly. Druhá zase zajistí, že si vaše pokožka ze vzduchu lépe vytáhne vlhkost.

    Obsahovat mohou masky také chemické exfolianty, tedy látky odstraňující odumřelé kožní buňky, nebo vitamíny C, E i A. Podívejte se, zda vaše produkty některé z těchto látek obsahují. Masku si vyberte tak, aby do vaší rutiny doplnila chybějící ingredience. Mezi nejluxusnější masky pak patří ta značky Medik8 napomáhající regeneraci. Stylově se budete cítit také s tou od MZ Skin. Ta nabídne nejen extra dávku vitamínu C, ale navíc pleť rozzáří pomocí zlatých nano částic. Nálož kolagenu zase najdete v masce Le Mieux. Luxusní péčí nezklame ani maska La Mer.

    Zdroj: Cassandra Bankson, FaceTory, Beauty Within, SioBeauty, Foreo, WWD, Independent, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Využijte naplno luxusní hydratace. Ponořte se do světa “sheet” masek

    Oblíbené “sheet” masky si užijete jak při večerní self-care, tak u vína s kamarádkou. I když jejich popularita roste, povědomí o tom, jak je správně používat už tak známé není. Otevřete dveře do světa masek a zjistěte, jak z nich doslova vyždímat co nejvíce.

    Dobrým začátkem je pochopení, jak se takzvané “sheet” masky od těch gelových, nočních, slupovacích, bahenních nebo jílových liší. Jejich hlavním úkolem totiž není z vaší pleti vytáhnout nečistoty. Místo toho připomínají sérum, které se do pokožky postupně vstřebá. Na podobné bázi můžete používat například i takzvané „eye patches“, neboli masky pod oči. Látka masky totiž vaši pokožku „zahalí“ tak, že výživa a vlhkost, které obsahuje, nemohou unikat. Lépe se proto do kůže vstřebají.

    Prvním nepsaným pravidlem vaší koupelny by proto mělo být, že si po použití „sheet“ masky nikdy neumýváte obličej. Přečtěte si ovšem vždy pro jistotu instrukce daného produktu. Dejte si také naopak pozor, abyste si pleť pořádně vyčistili před její aplikací. Sáček s ní také napřed promasírujte, abyste zaručili, že se do látky sérum lépe vstřebá. Ujistěte se, že masku pořádně přitlačíte k pokožce a žádný kousek nebude příliš vyčnívat. Pokud si masku naplánujete jako součást relaxačního večera, nebojte se využít také pomůcku jade roller. Přejížděním po masce zvýšíte efektivnost séra.

    Kromě výživy „sheet“ masky také zklidňují pokožku a zmírňují opuchnutí. Extra boost své pleti dopřejete, pokud masku před rozbalením na chvíli uskladníte v ledničce. Pokud ze své péče chcete získat co nejvíce, můžete masku po použití aplikovat také na krk nebo dekolt. Podobně můžete naložit se sérem, které zůstane v obalu masky. Ten proto rozhodně nevyhazujte, sérum místo toho jednoduše rozetřete třeba na ramena, ruce nebo záda. Nezapomeňte také na krém, pomocí kterého vytvoříte ochrannou vrstvu pro aktivní ingredience ukryté v séru.

    Při výběru správné masky věnujte pozornost hlavně prvním 5 ingrediencím

    Dejte si také pozor, abyste si masku na obličeji nenechali příliš dlouho. Začala by totiž působit proti vám a „darovanou“ vlhkost naopak vsákla do sebe. A jak si tu správnou „sheet“ masku vybrat? Podívejte se na prvních pět ingrediencí, které obsahuje. U dobrých masek se nejčastěji jedná o látky butylene glycol a glycerin. Ta první napomáhá ostatním ingrediencím, aby se do vaší pleti lépe vstřebaly. Druhá zase zajistí, že si vaše pokožka ze vzduchu lépe vytáhne vlhkost.

    Obsahovat mohou masky také chemické exfolianty, tedy látky odstraňující odumřelé kožní buňky, nebo vitamíny C, E i A. Podívejte se, zda vaše produkty některé z těchto látek obsahují. Masku si vyberte tak, aby do vaší rutiny doplnila chybějící ingredience. Mezi nejluxusnější masky pak patří ta značky Medik8 napomáhající regeneraci. Stylově se budete cítit také s tou od MZ Skin. Ta nabídne nejen extra dávku vitamínu C, ale navíc pleť rozzáří pomocí zlatých nano částic. Nálož kolagenu zase najdete v masce Le Mieux. Luxusní péčí nezklame ani maska La Mer.

    Zdroj: Cassandra Bankson, FaceTory, Beauty Within, SioBeauty, Foreo, WWD, Independent, Instagram

    ― Reklama ―

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―