Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Oblíbené “sheet” masky si užijete jak při večerní self-care, tak u vína s kamarádkou. I když jejich popularita roste, povědomí o tom, jak je správně používat už tak známé není. Otevřete dveře do světa masek a zjistěte, jak z nich doslova vyždímat co nejvíce.

    Dobrým začátkem je pochopení, jak se takzvané “sheet” masky od těch gelových, nočních, slupovacích, bahenních nebo jílových liší. Jejich hlavním úkolem totiž není z vaší pleti vytáhnout nečistoty. Místo toho připomínají sérum, které se do pokožky postupně vstřebá. Na podobné bázi můžete používat například i takzvané „eye patches“, neboli masky pod oči. Látka masky totiž vaši pokožku „zahalí“ tak, že výživa a vlhkost, které obsahuje, nemohou unikat. Lépe se proto do kůže vstřebají.

    Prvním nepsaným pravidlem vaší koupelny by proto mělo být, že si po použití „sheet“ masky nikdy neumýváte obličej. Přečtěte si ovšem vždy pro jistotu instrukce daného produktu. Dejte si také naopak pozor, abyste si pleť pořádně vyčistili před její aplikací. Sáček s ní také napřed promasírujte, abyste zaručili, že se do látky sérum lépe vstřebá. Ujistěte se, že masku pořádně přitlačíte k pokožce a žádný kousek nebude příliš vyčnívat. Pokud si masku naplánujete jako součást relaxačního večera, nebojte se využít také pomůcku jade roller. Přejížděním po masce zvýšíte efektivnost séra.

    Kromě výživy „sheet“ masky také zklidňují pokožku a zmírňují opuchnutí. Extra boost své pleti dopřejete, pokud masku před rozbalením na chvíli uskladníte v ledničce. Pokud ze své péče chcete získat co nejvíce, můžete masku po použití aplikovat také na krk nebo dekolt. Podobně můžete naložit se sérem, které zůstane v obalu masky. Ten proto rozhodně nevyhazujte, sérum místo toho jednoduše rozetřete třeba na ramena, ruce nebo záda. Nezapomeňte také na krém, pomocí kterého vytvoříte ochrannou vrstvu pro aktivní ingredience ukryté v séru.

    Při výběru správné masky věnujte pozornost hlavně prvním 5 ingrediencím

    Dejte si také pozor, abyste si masku na obličeji nenechali příliš dlouho. Začala by totiž působit proti vám a „darovanou“ vlhkost naopak vsákla do sebe. A jak si tu správnou „sheet“ masku vybrat? Podívejte se na prvních pět ingrediencí, které obsahuje. U dobrých masek se nejčastěji jedná o látky butylene glycol a glycerin. Ta první napomáhá ostatním ingrediencím, aby se do vaší pleti lépe vstřebaly. Druhá zase zajistí, že si vaše pokožka ze vzduchu lépe vytáhne vlhkost.

    Obsahovat mohou masky také chemické exfolianty, tedy látky odstraňující odumřelé kožní buňky, nebo vitamíny C, E i A. Podívejte se, zda vaše produkty některé z těchto látek obsahují. Masku si vyberte tak, aby do vaší rutiny doplnila chybějící ingredience. Mezi nejluxusnější masky pak patří ta značky Medik8 napomáhající regeneraci. Stylově se budete cítit také s tou od MZ Skin. Ta nabídne nejen extra dávku vitamínu C, ale navíc pleť rozzáří pomocí zlatých nano částic. Nálož kolagenu zase najdete v masce Le Mieux. Luxusní péčí nezklame ani maska La Mer.

    Zdroj: Cassandra Bankson, FaceTory, Beauty Within, SioBeauty, Foreo, WWD, Independent, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Využijte naplno luxusní hydratace. Ponořte se do světa “sheet” masek

    ― Reklama ―

    Oblíbené “sheet” masky si užijete jak při večerní self-care, tak u vína s kamarádkou. I když jejich popularita roste, povědomí o tom, jak je správně používat už tak známé není. Otevřete dveře do světa masek a zjistěte, jak z nich doslova vyždímat co nejvíce.

    Dobrým začátkem je pochopení, jak se takzvané “sheet” masky od těch gelových, nočních, slupovacích, bahenních nebo jílových liší. Jejich hlavním úkolem totiž není z vaší pleti vytáhnout nečistoty. Místo toho připomínají sérum, které se do pokožky postupně vstřebá. Na podobné bázi můžete používat například i takzvané „eye patches“, neboli masky pod oči. Látka masky totiž vaši pokožku „zahalí“ tak, že výživa a vlhkost, které obsahuje, nemohou unikat. Lépe se proto do kůže vstřebají.

    Prvním nepsaným pravidlem vaší koupelny by proto mělo být, že si po použití „sheet“ masky nikdy neumýváte obličej. Přečtěte si ovšem vždy pro jistotu instrukce daného produktu. Dejte si také naopak pozor, abyste si pleť pořádně vyčistili před její aplikací. Sáček s ní také napřed promasírujte, abyste zaručili, že se do látky sérum lépe vstřebá. Ujistěte se, že masku pořádně přitlačíte k pokožce a žádný kousek nebude příliš vyčnívat. Pokud si masku naplánujete jako součást relaxačního večera, nebojte se využít také pomůcku jade roller. Přejížděním po masce zvýšíte efektivnost séra.

    Kromě výživy „sheet“ masky také zklidňují pokožku a zmírňují opuchnutí. Extra boost své pleti dopřejete, pokud masku před rozbalením na chvíli uskladníte v ledničce. Pokud ze své péče chcete získat co nejvíce, můžete masku po použití aplikovat také na krk nebo dekolt. Podobně můžete naložit se sérem, které zůstane v obalu masky. Ten proto rozhodně nevyhazujte, sérum místo toho jednoduše rozetřete třeba na ramena, ruce nebo záda. Nezapomeňte také na krém, pomocí kterého vytvoříte ochrannou vrstvu pro aktivní ingredience ukryté v séru.

    Při výběru správné masky věnujte pozornost hlavně prvním 5 ingrediencím

    Dejte si také pozor, abyste si masku na obličeji nenechali příliš dlouho. Začala by totiž působit proti vám a „darovanou“ vlhkost naopak vsákla do sebe. A jak si tu správnou „sheet“ masku vybrat? Podívejte se na prvních pět ingrediencí, které obsahuje. U dobrých masek se nejčastěji jedná o látky butylene glycol a glycerin. Ta první napomáhá ostatním ingrediencím, aby se do vaší pleti lépe vstřebaly. Druhá zase zajistí, že si vaše pokožka ze vzduchu lépe vytáhne vlhkost.

    Obsahovat mohou masky také chemické exfolianty, tedy látky odstraňující odumřelé kožní buňky, nebo vitamíny C, E i A. Podívejte se, zda vaše produkty některé z těchto látek obsahují. Masku si vyberte tak, aby do vaší rutiny doplnila chybějící ingredience. Mezi nejluxusnější masky pak patří ta značky Medik8 napomáhající regeneraci. Stylově se budete cítit také s tou od MZ Skin. Ta nabídne nejen extra dávku vitamínu C, ale navíc pleť rozzáří pomocí zlatých nano částic. Nálož kolagenu zase najdete v masce Le Mieux. Luxusní péčí nezklame ani maska La Mer.

    Zdroj: Cassandra Bankson, FaceTory, Beauty Within, SioBeauty, Foreo, WWD, Independent, Instagram

    ― Reklama ―

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―