Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Štědrý den představuje čas, kdy veškeré snažení uplynulých týdnů sklidí vytoužené ovoce. Kromě závěrečných příprav a chystání večeře chybí před užíváním si poklidného večera už jen jediné, váš outfit. Zářící stromeček a kouzelné dárky si totiž zaslouží stejně hvězdný look. Zvolte elegantní klasiku, se kterou zaručeně oslavíte úspěch.

    S „áčkovými“ šaty vsadíte na jistotu. Představují elegantní nadčasovost

    Pokud chcete, aby vám to u štědrovečerní hostiny slušelo, ale opravdu si nepřejete looku věnovat příliš myšlenek, vsaďte na klasické šaty. Delší „áčková“ sukně představuje vrchol nadčasové elegance. Záleží už jen na vás, zda sáhnete po extra jednoduché variantě, té s holými zády či dlouhými rukávy. Inspirovat se můžete kolekcí pro letošní podzim a zimu z dílny francouzského velikána Chanel.

    Zdroj: Chanel

    Minimalismus využijí i odpůrci sukní. Kalhoty a košile nikdy nezklamou

    Pokud rovněž toužíte po rychlém outfitu, ovšem nepatříte mezi fanoušky sukní, nezoufejte. Skvělou variantou ke stromečku jsou klasické černé kalhoty doplněné o kvalitně střiženou košili. Dbejte ovšem na to, aby alespoň jeden z kousků něčím zaujal. Může se jednat o zdobení na límci či rukávech nebo samotný střih košile. Perfektní volbou jsou i hedvábné nebo saténové kalhoty.

    Zdroj: Prada, Zara

    S overalem máte ihned hotovo. Kromě pohodlnosti ukrývá i styl

    Ještě o něco jednodušší look vytvoříte za pomocí správného overalu. Jedná se však o ošemetnou kategorii, protože je nadmíru důležité, aby vám daný kousek opravdu padnul. Dbejte proto na to, abyste ho předem pečlivě vyzkoušeli. Volte spíše střihy s volnými kalhotami, ale užším topem. Vytvoříte tak lichotivou a zajímavou siluetu. Extra eleganci dodají outfitu zajímavé detaily či materiály.

    Zdroj: Zara, COS

    Nebojíte se o Vánocích předvést? Zvolte sexy hedvábné šaty

    Pokud vaše srdce touží po něčem odvážnějším, ale stále v rámci vkusu, pak se na váš Štědrý den přímo nabízí hedvábné dlouhé šaty. Svým materiálem a zdobením působí velice sexy, jejich střih a kvalita ovšem zaručí žádanou eleganci. Dejte si však pozor, aby látka neprosvítala. Rovněž je důležité kousek doplnit výraznými šperky, jelikož by jinak mohl působit jako noční košilka.

    Zdroj: Coperni, Prada

    Dotáhněte outfit k dokonalosti správnými doplňky. Držte se klasiky

    Stylový a elegantní look na Štědrý den perfektně doladí správně zvolené doplňky. Do vlasů zvolte jemnou mašli nebo jednoduchou čelenku či sponku. Se šperky to nepřehánějte a sáhněte po klasických perlách nebo několika navrstvených tenkých řetízcích. Ruce ozdobí nenápadné hodinky a prsteny. Nechcete přece vánočnímu stromečku sebrat veškerou zaslouženou pozornost.

    Zdroj: Dior, Tiffany & Co.

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Vyrovnejte se kráse svého stromečku. Štědrý den rozzáří elegantní klasika

    Štědrý den představuje čas, kdy veškeré snažení uplynulých týdnů sklidí vytoužené ovoce. Kromě závěrečných příprav a chystání večeře chybí před užíváním si poklidného večera už jen jediné, váš outfit. Zářící stromeček a kouzelné dárky si totiž zaslouží stejně hvězdný look. Zvolte elegantní klasiku, se kterou zaručeně oslavíte úspěch.

    S „áčkovými“ šaty vsadíte na jistotu. Představují elegantní nadčasovost

    Pokud chcete, aby vám to u štědrovečerní hostiny slušelo, ale opravdu si nepřejete looku věnovat příliš myšlenek, vsaďte na klasické šaty. Delší „áčková“ sukně představuje vrchol nadčasové elegance. Záleží už jen na vás, zda sáhnete po extra jednoduché variantě, té s holými zády či dlouhými rukávy. Inspirovat se můžete kolekcí pro letošní podzim a zimu z dílny francouzského velikána Chanel.

    Zdroj: Chanel

    Minimalismus využijí i odpůrci sukní. Kalhoty a košile nikdy nezklamou

    Pokud rovněž toužíte po rychlém outfitu, ovšem nepatříte mezi fanoušky sukní, nezoufejte. Skvělou variantou ke stromečku jsou klasické černé kalhoty doplněné o kvalitně střiženou košili. Dbejte ovšem na to, aby alespoň jeden z kousků něčím zaujal. Může se jednat o zdobení na límci či rukávech nebo samotný střih košile. Perfektní volbou jsou i hedvábné nebo saténové kalhoty.

    Zdroj: Prada, Zara

    S overalem máte ihned hotovo. Kromě pohodlnosti ukrývá i styl

    Ještě o něco jednodušší look vytvoříte za pomocí správného overalu. Jedná se však o ošemetnou kategorii, protože je nadmíru důležité, aby vám daný kousek opravdu padnul. Dbejte proto na to, abyste ho předem pečlivě vyzkoušeli. Volte spíše střihy s volnými kalhotami, ale užším topem. Vytvoříte tak lichotivou a zajímavou siluetu. Extra eleganci dodají outfitu zajímavé detaily či materiály.

    Zdroj: Zara, COS

    Nebojíte se o Vánocích předvést? Zvolte sexy hedvábné šaty

    Pokud vaše srdce touží po něčem odvážnějším, ale stále v rámci vkusu, pak se na váš Štědrý den přímo nabízí hedvábné dlouhé šaty. Svým materiálem a zdobením působí velice sexy, jejich střih a kvalita ovšem zaručí žádanou eleganci. Dejte si však pozor, aby látka neprosvítala. Rovněž je důležité kousek doplnit výraznými šperky, jelikož by jinak mohl působit jako noční košilka.

    Zdroj: Coperni, Prada

    Dotáhněte outfit k dokonalosti správnými doplňky. Držte se klasiky

    Stylový a elegantní look na Štědrý den perfektně doladí správně zvolené doplňky. Do vlasů zvolte jemnou mašli nebo jednoduchou čelenku či sponku. Se šperky to nepřehánějte a sáhněte po klasických perlách nebo několika navrstvených tenkých řetízcích. Ruce ozdobí nenápadné hodinky a prsteny. Nechcete přece vánočnímu stromečku sebrat veškerou zaslouženou pozornost.

    Zdroj: Dior, Tiffany & Co.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―