Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V horku se může zdát, že udržovat během dne na tváři produkty péče o pleť a make-up se stává novou olympijskou disciplínou. Proto je léto ideálním obdobím, kdy se zaměřit na samotnou péči o pokožku, aby její přirozenost mohla vyniknout v záři slunečních paprsků. Pojďte se s námi podívat, jak vybrat ty správné produkty pro nejteplejší dny v roce, pro krásnou a nezatíženou pleť.

    Šťavnatá séra

    Důležitým faktorem pro přirozeně zdravou a rozjasněnou pleť je samotná péče. Ta je více než klíčová. Pro léto jsou obzvláště vhodná gelová séra s hydratačními složkami, která nejsou zbytečně těžká a mastná. Skvělou volbou je Peptide Glazing Fluid od Rhode Skin s peptidy, niacinamidem a kyselinou hyaluronovou nebo hybridní Futuredew od Glossier s jojobovým a šípkovým olejem.

    Zdroje: rhode, Glossier

    Tónovací pomocníci dva v jednom

    Vysoce krycí make-up dokáže v létě pěkně potrápit, proto zvolte raději tónovací péči. Zakryje všechno potřebné a navíc často obsahuje aktivní a prospěšné složky, jako je skvalan nebo kyselina hyaluronová. Třešničkou na dortu je ochranný faktor, který má Ilia Beauty Super Serum Skin Tint. Za pozornost stojí mimo jiné i Eaze Drop od Fenty Beauty.

    Zdroj: Ilia Beauty, Fenty Beauty

    Kapky nad zlato

    Zkuste tentokrát vyměnit pudrový rozjasňovač za kapky tekutého zlata. Díky The Impossible Glow Bronze od britské organické značky Pai získáte ten posvátný jedinečný dovolenkový vzhled bez nutnosti oprašovat svůj pas. Look à la minimálně dva týdny u moře dosáhnete také s Versed Mood Lighting Luminizing Glow s antioxidačním ostružinovým extraktem, který stačí smíchat s hydratačním nebo BB krémem.

    Zdroj: Pai Skincare, Versed

    Olej na rty pro dokonalou výživu

    Rok 2023 byl na TikToku vyhlášen za rok rtů. Nalaďte se proto na tuto vlnu plnosti a hydratace s oleji obsahujícími pigment, které spolehlivě nahradí rtěnku. Virálním se stal Lip Comfort Oil od Clarins, ale dobrým přítelem bude i Tinted Lip Oil od francouzské značky přírodní kosmetiky Typology.

    Zdroj: Clarins, Typology.

    Červenejte se hrdostí, ať jste kdekoli

    Ke sluncem políbenému vzhledu rozhodně patří červená líčka. Ty nejkrásnější budete mít díky Lip + Cheek od Milk Makeup. Produktem do koče i vozu je také tvářenka a barva na rty rms beauty Lip2Cheek. Jejich přidaným bonusem je univerzálnost, díky které jsou tyto produkty ideální na cesty.

    Zdroj: Milk Makeup, rms beauty

    Zdroje: Rhode, Glossier, Ilia Beauty, Fenty Beauty, Pai Skincare, Versed, Clarins, Typology., Milk Makeup, rms beauty, Business of Fashion

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Všechno je to o pleti: lehké letní produkty pro zářivý vzhled

    V horku se může zdát, že udržovat během dne na tváři produkty péče o pleť a make-up se stává novou olympijskou disciplínou. Proto je léto ideálním obdobím, kdy se zaměřit na samotnou péči o pokožku, aby její přirozenost mohla vyniknout v záři slunečních paprsků. Pojďte se s námi podívat, jak vybrat ty správné produkty pro nejteplejší dny v roce, pro krásnou a nezatíženou pleť.

    Šťavnatá séra

    Důležitým faktorem pro přirozeně zdravou a rozjasněnou pleť je samotná péče. Ta je více než klíčová. Pro léto jsou obzvláště vhodná gelová séra s hydratačními složkami, která nejsou zbytečně těžká a mastná. Skvělou volbou je Peptide Glazing Fluid od Rhode Skin s peptidy, niacinamidem a kyselinou hyaluronovou nebo hybridní Futuredew od Glossier s jojobovým a šípkovým olejem.

    Zdroje: rhode, Glossier

    Tónovací pomocníci dva v jednom

    Vysoce krycí make-up dokáže v létě pěkně potrápit, proto zvolte raději tónovací péči. Zakryje všechno potřebné a navíc často obsahuje aktivní a prospěšné složky, jako je skvalan nebo kyselina hyaluronová. Třešničkou na dortu je ochranný faktor, který má Ilia Beauty Super Serum Skin Tint. Za pozornost stojí mimo jiné i Eaze Drop od Fenty Beauty.

    Zdroj: Ilia Beauty, Fenty Beauty

    Kapky nad zlato

    Zkuste tentokrát vyměnit pudrový rozjasňovač za kapky tekutého zlata. Díky The Impossible Glow Bronze od britské organické značky Pai získáte ten posvátný jedinečný dovolenkový vzhled bez nutnosti oprašovat svůj pas. Look à la minimálně dva týdny u moře dosáhnete také s Versed Mood Lighting Luminizing Glow s antioxidačním ostružinovým extraktem, který stačí smíchat s hydratačním nebo BB krémem.

    Zdroj: Pai Skincare, Versed

    Olej na rty pro dokonalou výživu

    Rok 2023 byl na TikToku vyhlášen za rok rtů. Nalaďte se proto na tuto vlnu plnosti a hydratace s oleji obsahujícími pigment, které spolehlivě nahradí rtěnku. Virálním se stal Lip Comfort Oil od Clarins, ale dobrým přítelem bude i Tinted Lip Oil od francouzské značky přírodní kosmetiky Typology.

    Zdroj: Clarins, Typology.

    Červenejte se hrdostí, ať jste kdekoli

    Ke sluncem políbenému vzhledu rozhodně patří červená líčka. Ty nejkrásnější budete mít díky Lip + Cheek od Milk Makeup. Produktem do koče i vozu je také tvářenka a barva na rty rms beauty Lip2Cheek. Jejich přidaným bonusem je univerzálnost, díky které jsou tyto produkty ideální na cesty.

    Zdroj: Milk Makeup, rms beauty

    Zdroje: Rhode, Glossier, Ilia Beauty, Fenty Beauty, Pai Skincare, Versed, Clarins, Typology., Milk Makeup, rms beauty, Business of Fashion

    ― Reklama ―

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―