Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    NASA a její nová mise Artemis, která zacílila na Měsíc, odstartovala nejen novou éru průzkumů vesmíru, ale také otevřela nové hranice pro značky, které chtějí pro své klienty vytvářet vzrušující zážitky. Od Coca-Coly až po luxusní Chanel. Začíná nové spojení luxusu a vesmírného tajemna.

    Vesmírné šílenství zasáhlo všechny oblasti spotřebního zboží. V listopadu odstartovala na Měsíc nové raketa, která si dává za cíl navrátit na povrch lidskou stopu. To představuje nejen velký pokrok, ale také to otevírá nové hranice luxusnímu zboží. Škála je opravdu veliká, od známé Coca-Coly, jež vytvořila nový produkt označený jako nápoj „s vesmírnou příchutí“, po kampaň vůně Chanel No.5 s francouzskou herečkou Marion Cotillard tančící na povrchu Měsíce.

    I velikán Dior si nenechal celou věc utéct. Svojí předpodzimní kolekci pro muže vytvořil právě v duchu tohoto tématu. Kolekci představila značka v prosinci i v nadpozemském prostředí pyramid v egyptské Gíze. Kolekce nazvaná „Guided by the Stars“ (v překladu vedena hvězdami) obsahovala barevné potisky vzdálených galaxií z nově spuštěného vesmírného teleskopu.

    Věřte síle vesmíru

    Pro majetnější jedince, kteří už na této planetě viděli všechno, se výlet do vesmíru může ukázat jako vrcholný zážitek. V roce 2020 vyslala společnost Estée Lauder své sérum Advanced Night Repair do vesmíru na focení. Došlo k tomu v rámci propagace obchodních příležitostí NASA na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). V následujícím roce se americký kosmetický gigant stal exkluzivním partnerem výzvy ISS National Laboratory Sustainability Challenge.

    Například pro Chanel je Měsíc spíše symbolem než potenciálním cílem. Thomas du Pré de Saint Maur, šéf globálních kreativních zdrojů, vůní a krásy, jemných šperků a hodinek, uvedl, že téma nejnovější prázdninové reklamy na parfém No.5, představené v roce 2020, bylo inspirováno kulturním významem družice. Jako symbolu ženskosti a obnovy.

    Mercedes-Benz je další značkou, která se ponořila do imaginárního potenciálu vesmíru. Koncem října uspořádala v Rodinově muzeu v Paříži akci nazvanou „Entergalactic“ na oslavu spolupráce s americkým rapperem Kidem Cudim inspirovanou jeho albovou trilogií „Man on the Moon“.

    Odvážný dům Pierre Cardin mezitím vytvořil něco, co označuje za první „vesmírné šaty“ na světě, vyrobené z tepelných přikrývek původně používaných k ochraně nákladní kosmické lodi Cygnus, která dodává zásoby na ISS.

    „Vesmír je nový luxus. Je to nová hranice pro klienty, kteří toho na Zemi už hodně viděli a kteří touží po dobrodružství, zážitcích, snech a místech, která ještě neobjevili,“ řekl Alain Bernard, bývalý výkonný ředitel a prezident společnosti Richemont North America.

    Zdroj: WWD

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Vesmír je nový luxus

    NASA a její nová mise Artemis, která zacílila na Měsíc, odstartovala nejen novou éru průzkumů vesmíru, ale také otevřela nové hranice pro značky, které chtějí pro své klienty vytvářet vzrušující zážitky. Od Coca-Coly až po luxusní Chanel. Začíná nové spojení luxusu a vesmírného tajemna.

    Vesmírné šílenství zasáhlo všechny oblasti spotřebního zboží. V listopadu odstartovala na Měsíc nové raketa, která si dává za cíl navrátit na povrch lidskou stopu. To představuje nejen velký pokrok, ale také to otevírá nové hranice luxusnímu zboží. Škála je opravdu veliká, od známé Coca-Coly, jež vytvořila nový produkt označený jako nápoj „s vesmírnou příchutí“, po kampaň vůně Chanel No.5 s francouzskou herečkou Marion Cotillard tančící na povrchu Měsíce.

    I velikán Dior si nenechal celou věc utéct. Svojí předpodzimní kolekci pro muže vytvořil právě v duchu tohoto tématu. Kolekci představila značka v prosinci i v nadpozemském prostředí pyramid v egyptské Gíze. Kolekce nazvaná „Guided by the Stars“ (v překladu vedena hvězdami) obsahovala barevné potisky vzdálených galaxií z nově spuštěného vesmírného teleskopu.

    Věřte síle vesmíru

    Pro majetnější jedince, kteří už na této planetě viděli všechno, se výlet do vesmíru může ukázat jako vrcholný zážitek. V roce 2020 vyslala společnost Estée Lauder své sérum Advanced Night Repair do vesmíru na focení. Došlo k tomu v rámci propagace obchodních příležitostí NASA na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). V následujícím roce se americký kosmetický gigant stal exkluzivním partnerem výzvy ISS National Laboratory Sustainability Challenge.

    Například pro Chanel je Měsíc spíše symbolem než potenciálním cílem. Thomas du Pré de Saint Maur, šéf globálních kreativních zdrojů, vůní a krásy, jemných šperků a hodinek, uvedl, že téma nejnovější prázdninové reklamy na parfém No.5, představené v roce 2020, bylo inspirováno kulturním významem družice. Jako symbolu ženskosti a obnovy.

    Mercedes-Benz je další značkou, která se ponořila do imaginárního potenciálu vesmíru. Koncem října uspořádala v Rodinově muzeu v Paříži akci nazvanou „Entergalactic“ na oslavu spolupráce s americkým rapperem Kidem Cudim inspirovanou jeho albovou trilogií „Man on the Moon“.

    Odvážný dům Pierre Cardin mezitím vytvořil něco, co označuje za první „vesmírné šaty“ na světě, vyrobené z tepelných přikrývek původně používaných k ochraně nákladní kosmické lodi Cygnus, která dodává zásoby na ISS.

    „Vesmír je nový luxus. Je to nová hranice pro klienty, kteří toho na Zemi už hodně viděli a kteří touží po dobrodružství, zážitcích, snech a místech, která ještě neobjevili,“ řekl Alain Bernard, bývalý výkonný ředitel a prezident společnosti Richemont North America.

    Zdroj: WWD

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―