Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když rok 2024 teprve začal, beauty svět zahltily předpovědi makeup trendů, které nás mají následující měsíce doprovázet. Patří mezi ně retro rudé rty jako vystřižené ze starých hollywoodských filmů. Současné odhady ovšem paradoxně očekávají i rozšíření naked lips. Oční stíny budeme pak letos volit v tmavých nebo zářivě barevných odstínech. Bát se nebudeme ani abstraktního líčení.

    Stará klasika je opět na scéně. S rudými rty nešlápnete vedle

    I když se vrací beauty trendy z 90. let minulého století, neplatí to zcela stoprocentně. Rtům bude totiž letos velet jiný hit. Na scénu se vrátila klasická retro rudá rtěnka. Popularitě se samozřejmě těšila už dříve. Podobně oblíbené trendy se ovšem rády opakovaně derou do podvědomí beauty nadšenců.

    Při výběru té perfektní rtěnky si tak dejte pozor, abyste vybírali klasický zářivý a spíše světlejší odstín. Skvěle pak bude vypadat po celý rok. Pro opravdu dokonalý look doporučujeme vybírat spíše z řad luxusních značek. Například Dior nedávno vydal řadu rudých rtěnek, se kterými tento trend zvládnete na jedničku.

    Zdroj: Dior

    Očním stínům bude velet námořnicky modrá. Přátelit se bude i s třpytkami

    Pokud jde o oční stíny, je jasné, že nude paletky letos ustoupí do pozadí. Jejich místa hrdě zaujmou zářivé a pestré barvy. V jejich čele pak bude stát námořnická modrá, a to v různých podobách. Chybu neuděláte ani s klasickými očními stíny nebo tenkými a přesnými linkami.

    O něco luxusněji ale bude vypadat kombinace sytě modré se třpytkami. Obojí pak můžete aplikovat po celém víčku nebo do záhybu, jako to vyzkoušela například značka Sisley Paris. Pokud nejste fanoušci modré, nevadí. Popularitu si letos vyslouží také výrazné odstíny zelené nebo fialové.

    Místo jednoduchých barev můžete zkusit trochu umění. Abstraktní líčení narůstá na oblibě

    Kromě barev bude letos populární ještě jiný výrazný druh líčení. Na oblibě totiž narůstá abstraktní makeup. Je tedy v podstatě úplně jedno, jakým způsobem si oční stíny rozhodnete aplikovat. Ať už zvolíte trojúhelník z tenkých linek, rozmazané bílé třpytky nebo barevné čáry, zazáříte.

    Pokud si ovšem se štětcem v ruce příliš nevěříte, nevadí. Vyzkoušet můžete řadu třpytek a nálepek, které jsou rovněž populární. Kolem očí si tak můžete do různých vzorů poskládat srdíčka, kytičky nebo hvězdičky. Decentnější variantou jsou pak jednoduché kamínky umístěné do kraje očí.

    Zdroj: Simihaze Beauty, Kulfi Beauty

    Grunge „devadesátkám“ se letos nevyhnete. Vyzkoušejte jejich moderní verzi

    Trendy z 90. let 20. století se v současnosti neprojevují jenom v módě. Své místo si našly také v beauty průmyslu. Na sociálních sítích proto letos mnohem častěji uvidíte také klasický „grunge“ look. Od svého vzniku si ovšem prošel menší proměnou. Naučte se proto aplikovat jeho modernější verzi.

    Ta spočívá především v tom, že budou tmavé oční stíny kolem očí ještě o něco více rozetřené. Cílem je tedy dosáhnout co nejvíce „rozmazaného“ looku. Zvolit pak můžete i spíše hnědé než černé odstíny. To stejné pak platí pro vykreslení vašich rtů. Rtěnku proto po okrajích rozetřete, jakoby do ztracena.

    Trendy budou paradoxně také naked lips. Zaměřte se na péči a lesk

    Posledním trendem, který jsme pro vás vybrali, jsou takzvané naked lips. Paradoxně jsou oblíbené ve stejnou dobu jako zmíněné rudé rty. Jedná se o makeup, při kterém nepoužijete téměř žádné produkty na rty. Cílem je dosáhnout co nejpřirozenějšího vzhledu. Neutrální rty můžete ovšem doplnit jiným makeupem dle libosti. Skvěle budou vypadat například s tmavšími očními stíny.

    Zaměřit byste se proto ale měli především na péči o své rty. Doporučujeme proto do své skin care rutiny zařadit peeling na rty a vyživující balzám. Trocha bezbarvého lesku na rty pak dotáhne look k dokonalosti. Naked lips pak na nedávném předávání Zlatých glóbů vyzkoušely například herečky Ayo Edebiri a Elizabeth Debicki.

    Zdroj: Reuters

    Zdroj: Glamour, Real Simple, Refinery29, Instagram, YouTube, Reuters

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Ve světě makeupu zazáří v roce 2024 barvy. Připravte se na rudé rty, abstraktní makeup i výrazné modré stíny

    ― Reklama ―

    I když rok 2024 teprve začal, beauty svět zahltily předpovědi makeup trendů, které nás mají následující měsíce doprovázet. Patří mezi ně retro rudé rty jako vystřižené ze starých hollywoodských filmů. Současné odhady ovšem paradoxně očekávají i rozšíření naked lips. Oční stíny budeme pak letos volit v tmavých nebo zářivě barevných odstínech. Bát se nebudeme ani abstraktního líčení.

    Stará klasika je opět na scéně. S rudými rty nešlápnete vedle

    I když se vrací beauty trendy z 90. let minulého století, neplatí to zcela stoprocentně. Rtům bude totiž letos velet jiný hit. Na scénu se vrátila klasická retro rudá rtěnka. Popularitě se samozřejmě těšila už dříve. Podobně oblíbené trendy se ovšem rády opakovaně derou do podvědomí beauty nadšenců.

    Při výběru té perfektní rtěnky si tak dejte pozor, abyste vybírali klasický zářivý a spíše světlejší odstín. Skvěle pak bude vypadat po celý rok. Pro opravdu dokonalý look doporučujeme vybírat spíše z řad luxusních značek. Například Dior nedávno vydal řadu rudých rtěnek, se kterými tento trend zvládnete na jedničku.

    Zdroj: Dior

    Očním stínům bude velet námořnicky modrá. Přátelit se bude i s třpytkami

    Pokud jde o oční stíny, je jasné, že nude paletky letos ustoupí do pozadí. Jejich místa hrdě zaujmou zářivé a pestré barvy. V jejich čele pak bude stát námořnická modrá, a to v různých podobách. Chybu neuděláte ani s klasickými očními stíny nebo tenkými a přesnými linkami.

    O něco luxusněji ale bude vypadat kombinace sytě modré se třpytkami. Obojí pak můžete aplikovat po celém víčku nebo do záhybu, jako to vyzkoušela například značka Sisley Paris. Pokud nejste fanoušci modré, nevadí. Popularitu si letos vyslouží také výrazné odstíny zelené nebo fialové.

    Místo jednoduchých barev můžete zkusit trochu umění. Abstraktní líčení narůstá na oblibě

    Kromě barev bude letos populární ještě jiný výrazný druh líčení. Na oblibě totiž narůstá abstraktní makeup. Je tedy v podstatě úplně jedno, jakým způsobem si oční stíny rozhodnete aplikovat. Ať už zvolíte trojúhelník z tenkých linek, rozmazané bílé třpytky nebo barevné čáry, zazáříte.

    Pokud si ovšem se štětcem v ruce příliš nevěříte, nevadí. Vyzkoušet můžete řadu třpytek a nálepek, které jsou rovněž populární. Kolem očí si tak můžete do různých vzorů poskládat srdíčka, kytičky nebo hvězdičky. Decentnější variantou jsou pak jednoduché kamínky umístěné do kraje očí.

    Zdroj: Simihaze Beauty, Kulfi Beauty

    Grunge „devadesátkám“ se letos nevyhnete. Vyzkoušejte jejich moderní verzi

    Trendy z 90. let 20. století se v současnosti neprojevují jenom v módě. Své místo si našly také v beauty průmyslu. Na sociálních sítích proto letos mnohem častěji uvidíte také klasický „grunge“ look. Od svého vzniku si ovšem prošel menší proměnou. Naučte se proto aplikovat jeho modernější verzi.

    Ta spočívá především v tom, že budou tmavé oční stíny kolem očí ještě o něco více rozetřené. Cílem je tedy dosáhnout co nejvíce „rozmazaného“ looku. Zvolit pak můžete i spíše hnědé než černé odstíny. To stejné pak platí pro vykreslení vašich rtů. Rtěnku proto po okrajích rozetřete, jakoby do ztracena.

    Trendy budou paradoxně také naked lips. Zaměřte se na péči a lesk

    Posledním trendem, který jsme pro vás vybrali, jsou takzvané naked lips. Paradoxně jsou oblíbené ve stejnou dobu jako zmíněné rudé rty. Jedná se o makeup, při kterém nepoužijete téměř žádné produkty na rty. Cílem je dosáhnout co nejpřirozenějšího vzhledu. Neutrální rty můžete ovšem doplnit jiným makeupem dle libosti. Skvěle budou vypadat například s tmavšími očními stíny.

    Zaměřit byste se proto ale měli především na péči o své rty. Doporučujeme proto do své skin care rutiny zařadit peeling na rty a vyživující balzám. Trocha bezbarvého lesku na rty pak dotáhne look k dokonalosti. Naked lips pak na nedávném předávání Zlatých glóbů vyzkoušely například herečky Ayo Edebiri a Elizabeth Debicki.

    Zdroj: Reuters

    Zdroj: Glamour, Real Simple, Refinery29, Instagram, YouTube, Reuters

    ― Reklama ―

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―