Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale’s tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Vánoční kolekci Skims předvedla zpěvačka Tate McRae. Ocitla se ve sněhové kouli

    Nejnovější kampaň společnosti Skims, založené modelkou a influencerkou Kim Kardashian, připomíná klasickou sněhovou kouli. Společně s ní zachycuje radostnou atmosféru Vánoc zpěvačka Tate McRae. Po jejím boku totiž pózuje se soškami medvědů, dinosaurů či nafukovacích panáků. Na fotografiích Harmony Korine pak představuje například set Sweater Pointelle či sněžné boty Faux Fur.

    Zdroj: Skims

    Ariana Grande zve na party roku. Oslepí třpytem luxusních šperků

    O něco jinou představu Vánoc má luxusní šperkařský dům Swarovski. S oslavou letošních svátků mu pomůže ambasadorka značky a slavná zpěvačka Ariana Grande. Kampaň s názvem Party of Dreams představuje noční klub plný nejen zářících hvězd, ale především šperků. Grande tak zpropaguje ikonické kousky Millenia či Matrix Crash. „Je skvělé přinést radost a jiskry,“ doplnila zpěvačka.

    Zdroj: Swarovski

    Kouzelné Vánoce zaručí Bloomingdale’s. Obchod propadl snímku Wicked

    Není výjimkou, že se módní značky při vytváření svátečních kampaní inspirují pohádkami, s kouzlem Vánoc často spojovanými. Letošní inspirací obchodního domu Bloomingdale’s se proto stal snímek Wicked. Jeho premiéra sice připadá až na konec listopadu, už teď ovšem ovlivňuje nejen módní scénu. Součástí speciální Aqua kolekce má být řada produktů, ale také pop-up či výkladní skříň.

    David Yurman oslavuje nejen svátky, ale i své milované město. Kampaň věnoval New Yorku

    Známý výrobce luxusních šperků David Yurman si na letošní oslavy přizval celou řadu známých osobností. V kampani se tak objeví třeba Winnie Harlow, Arizona Muse, Iris Law či Sterling K. Brown. Společně poctí nejen Vánoce, ale také všemi milovaný New York. Fotografie totiž představují vlajkovou pobočku značky na 57. ulici. Diváky postupně provedou jednotlivými patry proslulé budovy.

    Zdroj: David Yurman

    Miu Miu čerpá inspiraci v minulosti. Kampaň připodobnilo k vintage pohlednicím

    O něco neobvyklejší přístup zvolil italský módní dům Miu Miu. Jako vždy tak splnil zadání poněkud neočekávaným, ovšem zcela originálním způsobem. Britskou herečku Emmu Corrin totiž zachytil na fotografiích, inspirovaných vintage svátečními pohlednicemi. Kromě už známých kabelek Arcadie, Aventure, Penny či Wander pak značka v kampani odhalila i novou upcycled kolekci.

    Zdroj: Miu Miu

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebae, Crash, Good Morning America, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    ― Reklama ―

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale’s tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Vánoční kolekci Skims předvedla zpěvačka Tate McRae. Ocitla se ve sněhové kouli

    Nejnovější kampaň společnosti Skims, založené modelkou a influencerkou Kim Kardashian, připomíná klasickou sněhovou kouli. Společně s ní zachycuje radostnou atmosféru Vánoc zpěvačka Tate McRae. Po jejím boku totiž pózuje se soškami medvědů, dinosaurů či nafukovacích panáků. Na fotografiích Harmony Korine pak představuje například set Sweater Pointelle či sněžné boty Faux Fur.

    Zdroj: Skims

    Ariana Grande zve na party roku. Oslepí třpytem luxusních šperků

    O něco jinou představu Vánoc má luxusní šperkařský dům Swarovski. S oslavou letošních svátků mu pomůže ambasadorka značky a slavná zpěvačka Ariana Grande. Kampaň s názvem Party of Dreams představuje noční klub plný nejen zářících hvězd, ale především šperků. Grande tak zpropaguje ikonické kousky Millenia či Matrix Crash. „Je skvělé přinést radost a jiskry,“ doplnila zpěvačka.

    Zdroj: Swarovski

    Kouzelné Vánoce zaručí Bloomingdale’s. Obchod propadl snímku Wicked

    Není výjimkou, že se módní značky při vytváření svátečních kampaní inspirují pohádkami, s kouzlem Vánoc často spojovanými. Letošní inspirací obchodního domu Bloomingdale’s se proto stal snímek Wicked. Jeho premiéra sice připadá až na konec listopadu, už teď ovšem ovlivňuje nejen módní scénu. Součástí speciální Aqua kolekce má být řada produktů, ale také pop-up či výkladní skříň.

    David Yurman oslavuje nejen svátky, ale i své milované město. Kampaň věnoval New Yorku

    Známý výrobce luxusních šperků David Yurman si na letošní oslavy přizval celou řadu známých osobností. V kampani se tak objeví třeba Winnie Harlow, Arizona Muse, Iris Law či Sterling K. Brown. Společně poctí nejen Vánoce, ale také všemi milovaný New York. Fotografie totiž představují vlajkovou pobočku značky na 57. ulici. Diváky postupně provedou jednotlivými patry proslulé budovy.

    Zdroj: David Yurman

    Miu Miu čerpá inspiraci v minulosti. Kampaň připodobnilo k vintage pohlednicím

    O něco neobvyklejší přístup zvolil italský módní dům Miu Miu. Jako vždy tak splnil zadání poněkud neočekávaným, ovšem zcela originálním způsobem. Britskou herečku Emmu Corrin totiž zachytil na fotografiích, inspirovaných vintage svátečními pohlednicemi. Kromě už známých kabelek Arcadie, Aventure, Penny či Wander pak značka v kampani odhalila i novou upcycled kolekci.

    Zdroj: Miu Miu

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Hypebae, Crash, Good Morning America, X

    ― Reklama ―

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―