Více

    ― Reklama ―

    V království vlivných gigantů, jako je Fenty Beauty od Rihanny nebo Hailey Bieber a její Rhode Skin se postupně začínají vynořovat smělé kosmetické projekty od mužských hvězd. Péče o sebe se stává nezbytnou životní samozřejmostí a stereotyp o dostatečné starostlivosti à la šampon 5 v 1 se postupně hroutí jako labilní domeček z karet. Na trhu je hned několik značek vytvořených pánskými celebritami, které byste rozhodně měli znát.

    Brad Pitt a jeho láska k vinicím

    Tajemství vzhledu Brada Pitta se možná skrývá v Provensálsku. V tomto kouzelném regionu sám vlastní Château Miraval v sousedství vinařské rodiny Perrin. Jejich vinice jsou výjimečné zejména díky organickému pěstování bez chemie. Vzácné bobulové dědictví zaujalo Brada natolik, že se rozhodl vložit ho do lahvičky, ovšem nikoliv do té na pití. Jeho značka Le Domaine nabízí tři produkty s extraktem z hroznových bobulí a listů s antioxidačními a omlazujícími účinky. Na výběr je čisticí emulze, krém a sérum, přičemž všechny mají nálepku vegan a unisex.

    Zdroj: Le Domaine

    Harry Styles chce opravdu potěšit každého

    Britský zpěvák byl vždy jedinečnou osobností a ikonou, která se nebojí odvážných experimentů, zejména v oblasti módy. Do svého úspěšného portfolia přidal i vlastní značku Pleasing zaměřenou na kosmetiku a oblečení. Nejprodávanějším produktem je The Pleasing Pen- sérum na oční okolí a rty. Novinkou jsou zase biologicky rozložitelné laky na nehty Pollinators. Netřeba snad ani zmiňovat, že pro samotného Harryho jsou barevné nehtové designy poznávacím znamením.

    Zdroj: Pleasing

    Tyler, the Creator experimentuje s laky a vůněmi

    Další značkou sršící kreativitou, excentričností v kombinaci s dobrou marketingovou strategií je GOLF le FLEUR* z dílny amerického rapera. Zaměřuje se na oblečení, zavazadla, doplňky, obuv, ale své čestné místo má i krása v podobě laků na nehty a parfémů. Laky najdete v několika barvách od broskvové až po černou. Parfém s názvem French Waltz je to pravé pro milovníky květinových sladkých vůní s tóny jasmínu, mandarinky nebo santalového dřeva.

    Zdroj: GOLF le FLEUR*

    Pharrell nezůstává jen u Louis Vuitton, v hledáčku má i kosmetiku

    Pharrellova genialita nezná mezí, kromě hudby, módy a designu je pro něj důležitá také kosmetika. Právě tu vnesl do značky Humanrace ve spolupráci se svou dermatoložkou Elenou Jones. K dispozici jsou produkty pro kompletní rutinu, od čisticího gelu až po keramickou misku na vaše Humanrace mýdlo.

    Zdroj: Humanrace

    Zdroje: L’Officiel, Business of Fashion, Le Domaine, Pleasing, GOLF le FLEUR*, Humanrace

    ― Reklama ―

    Úspěšné kosmetické značky, za kterými stojí mužské celebrity

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V království vlivných gigantů, jako je Fenty Beauty od Rihanny nebo Hailey Bieber a její Rhode Skin se postupně začínají vynořovat smělé kosmetické projekty od mužských hvězd. Péče o sebe se stává nezbytnou životní samozřejmostí a stereotyp o dostatečné starostlivosti à la šampon 5 v 1 se postupně hroutí jako labilní domeček z karet. Na trhu je hned několik značek vytvořených pánskými celebritami, které byste rozhodně měli znát.

    - Reklama -

    Brad Pitt a jeho láska k vinicím

    Tajemství vzhledu Brada Pitta se možná skrývá v Provensálsku. V tomto kouzelném regionu sám vlastní Château Miraval v sousedství vinařské rodiny Perrin. Jejich vinice jsou výjimečné zejména díky organickému pěstování bez chemie. Vzácné bobulové dědictví zaujalo Brada natolik, že se rozhodl vložit ho do lahvičky, ovšem nikoliv do té na pití. Jeho značka Le Domaine nabízí tři produkty s extraktem z hroznových bobulí a listů s antioxidačními a omlazujícími účinky. Na výběr je čisticí emulze, krém a sérum, přičemž všechny mají nálepku vegan a unisex.

    Zdroj: Le Domaine

    Harry Styles chce opravdu potěšit každého

    Britský zpěvák byl vždy jedinečnou osobností a ikonou, která se nebojí odvážných experimentů, zejména v oblasti módy. Do svého úspěšného portfolia přidal i vlastní značku Pleasing zaměřenou na kosmetiku a oblečení. Nejprodávanějším produktem je The Pleasing Pen- sérum na oční okolí a rty. Novinkou jsou zase biologicky rozložitelné laky na nehty Pollinators. Netřeba snad ani zmiňovat, že pro samotného Harryho jsou barevné nehtové designy poznávacím znamením.

    - Reklama -

    Zdroj: Pleasing

    Tyler, the Creator experimentuje s laky a vůněmi

    Další značkou sršící kreativitou, excentričností v kombinaci s dobrou marketingovou strategií je GOLF le FLEUR* z dílny amerického rapera. Zaměřuje se na oblečení, zavazadla, doplňky, obuv, ale své čestné místo má i krása v podobě laků na nehty a parfémů. Laky najdete v několika barvách od broskvové až po černou. Parfém s názvem French Waltz je to pravé pro milovníky květinových sladkých vůní s tóny jasmínu, mandarinky nebo santalového dřeva.

    Zdroj: GOLF le FLEUR*

    Pharrell nezůstává jen u Louis Vuitton, v hledáčku má i kosmetiku

    Pharrellova genialita nezná mezí, kromě hudby, módy a designu je pro něj důležitá také kosmetika. Právě tu vnesl do značky Humanrace ve spolupráci se svou dermatoložkou Elenou Jones. K dispozici jsou produkty pro kompletní rutinu, od čisticího gelu až po keramickou misku na vaše Humanrace mýdlo.

    Zdroj: Humanrace

    Zdroje: L’Officiel, Business of Fashion, Le Domaine, Pleasing, GOLF le FLEUR*, Humanrace

    ― Reklama ―

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Wellness svět má letos jasno. Za královnu trendů jmenoval hydrataci

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu "nezbytných" suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    Podceňované doplňky umí zazářit. Stylové pásky udělají z outfitu promyšlené dílo

    O důležitosti doplňků by v dnešní době už neměly existovat spory. Na první pohled jednoduché prvky umí často povznést celý outfit na jinou úroveň, a naopak jejich absence křičí do světa svou neúplností. Do kategorie pomocníků patří i pásky. Jejich funkce totiž dávno sahá daleko za tu ryze praktickou a často vykouzlí vytoužený perfektní look.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Večeře se žraloky a oběd s chobotnicí. Maledivy jsou rájem podvodních restaurací

    Při debatě o luxusní dovolené se mnoha lidem vybaví Maledivy. Nabízí totiž ostrovy s bílými plážemi, tyrkysovou vodou a luxusními domečky pár metrů od pobřeží. Kromě toho ukrývají několik turisticky oblíbených restaurací. Jejich zvláštnost spočívá v umístění, jsou totiž pod vodou. Během jídla si tak můžete bohatý mořský život prohlížet nejen na talíři.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Vpusťte do domova jaro. K životu ho přivedou trendy interiérové doplňky

    S blížícím se jarem přichází čas na nové projekty. Tím může být také obnova vašeho zimou znuděného domova. Nemusí se ovšem jednat o velké renovace, ani investice. Pokoje vám rozzáří nálož trendy interiérových doplňků, které doslova křičí prosluněnými dny. Zaměřte se především na výrazné odstíny, ale rovněž hravé a nezvyklé tvary.

    Další noodle boy láme sociální sítě. Hvězda Mark Eydelshteyn boduje ve filmu Anora

    Ruský herec Mark Eydelshteyn se za několik měsíců stal jménem, které rezonuje jak v Hollywoodu, tak na sociálních sítích. Jeho výkon ve filmu Anora, kde ztvárnil syna oligarchy, jenž se ožení se striptérkou, mu vynesl přirovnání k Timothée Chalamet. Nemá jen talent a šarm, navíc dokonale zapadá do fenoménu „noodle boy“, který kraluje internetu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―