Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nebude trvat dlouho a sluníčko začne ustupovat. Stromy se pomalu zahalí do příjemných podzimních barev a vy budete muset obměnit šatník. S příchodem nové sezóny si ale nedělejte starosti, my vás na ni připravíme na výbornou. Základní podzimní šatník je nejlepší situovat do mírnějších a decentnějších barev. Místo toho se však můžete vyřádit v materiálech a texturách. Všechny následující looky i jednotlivé kousky jsou z kolekcí pro podzim 2023!

    Chloé propojuje nadčasovost i letošní trendy

    Extrémní dávku chic modelů a jednotlivých kousků letos pořídíte u módního domu Chloé. Od každého letošního trendu tu něco najdete. Přes dokonale střižené úpletové šaty po kožešinové prvky, které tento rok hlásí návrat. Nadčasových složek tu také shledáte celou řadu. Nás nejvíce zaujal klasický kožený kabát, který nesmí chybět nikomu. Při správném pečování vám vydrží spoustu let.

    Foto: Chloé

    Nejoblíbenější variace černé a bílé barvy

    Černá a bílá. To je barevná kombinace oblíbená po celé generace i století. Ani letošní podzim s ní neuděláte módní faux-pas. Navíc je to vhodná možnost pro ty z nás, kteří chtějí vyjádřit svou módní osobnost bez pomíjivých trendů. Značka Balmain v čele s designérem Olivier Rousteing tento podzim vytvořila ódu na černobílý mix. Nezbytností je vypasované sako s bílými klopami, černé zapínací pončo i korálková bunda, zdánlivě připomínající kožich.

    Foto: Balmain

    Zpátky do minulosti s Céline

    Podzimní lookbook labelu Céline nás přenáší do nultých let. V kolekci s rockovým nádechem dominují především dlouho neoblíbené skinny džíny i kožené kalhoty. Ano, čtete správně. Navíc se je nebáli doplnit o vysoké kozačky z broušené kůže a velkou kabelu. Z této dokonale poskládané a revoluční kolekce se kromě skinny džínů poohlédněte po kabelkách i vysokých boots. Mezi naše favority patří tyto looky.

    Foto: Céline

    Neobejdete se bez uniformy, oversized trechcoatu, vesty ani bez stylových boots

    Slovo uniforma, jakoby bylo synonymem pro letošní módní scénu. Netvořili je pouze designéři, hojně jsme se s nimi mohli setkat i v ulicích všech metropolí při probíhajících týdnech módy. Největších ovací se dočkala italská Prada, která uniformy vytvořila tak, aby vznikla dokonalá fúze mezi modernou a oblíbeným retrem, o které se staraly primárně ostře střižené a špičaté límečky.

    Foto: Prada

    Trenchcoat – klasika, kterou na podzim vynese snad každý. Dnes jsme se vám ale rozhodli představit jiný než Burberry. Vesmírně trendy střih vytvořil brand Alexander McQueen. O chic vzhled se ale starají vyhrnuté rukávy a černé rukavice. Pokud se rozhodnete tento fashion tip zkusit, nebudete litovat. Rudě červená kabelka celý look krásně rozjasňuje, po této barvě se ale poohlédněte u Cartiera, možná vás překvapí.

    Foto: Alexander McQueen

    Období všech druhů vestiček stále pokračuje. Oblíbené jsou denimové například od značky Diesel. Pro podzim bychom ale zvolili spíše látkové, jsou totiž více kompatibilní s jinými kousky a lépe se vrství, což je při podzimních dnech více než žádoucí. S klasickými vzory si pohrál dům Gabriela Hearst. S jednoduchým černým blazerem vestu doladíte k maximální dokonalosti.

    Foto: Gabriela Hearst

    Nejstylovější obuv pro podzim? Jednoznačně Shark Lock Boots od Givenchy. Tyto atypické krásky jsou kombinací mezi cowboy a klasickými ankle boots. Největší výhodou je kombinovatelnost. Existuje několik způsobů, jak je vynést. Vysokou variantu nejlépe s volnějšími kraťasy či sukní. Perfektně ale vypadají i se zastrčenými kalhotami. K nižší variantě krásně matchují maxi sukně.

    Foto: Givenchy

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Úplety, uniformy i skinny džíny. Představujeme šatníkové nezbytnosti pro letošní podzim

    Nebude trvat dlouho a sluníčko začne ustupovat. Stromy se pomalu zahalí do příjemných podzimních barev a vy budete muset obměnit šatník. S příchodem nové sezóny si ale nedělejte starosti, my vás na ni připravíme na výbornou. Základní podzimní šatník je nejlepší situovat do mírnějších a decentnějších barev. Místo toho se však můžete vyřádit v materiálech a texturách. Všechny následující looky i jednotlivé kousky jsou z kolekcí pro podzim 2023!

    Chloé propojuje nadčasovost i letošní trendy

    Extrémní dávku chic modelů a jednotlivých kousků letos pořídíte u módního domu Chloé. Od každého letošního trendu tu něco najdete. Přes dokonale střižené úpletové šaty po kožešinové prvky, které tento rok hlásí návrat. Nadčasových složek tu také shledáte celou řadu. Nás nejvíce zaujal klasický kožený kabát, který nesmí chybět nikomu. Při správném pečování vám vydrží spoustu let.

    Foto: Chloé

    Nejoblíbenější variace černé a bílé barvy

    Černá a bílá. To je barevná kombinace oblíbená po celé generace i století. Ani letošní podzim s ní neuděláte módní faux-pas. Navíc je to vhodná možnost pro ty z nás, kteří chtějí vyjádřit svou módní osobnost bez pomíjivých trendů. Značka Balmain v čele s designérem Olivier Rousteing tento podzim vytvořila ódu na černobílý mix. Nezbytností je vypasované sako s bílými klopami, černé zapínací pončo i korálková bunda, zdánlivě připomínající kožich.

    Foto: Balmain

    Zpátky do minulosti s Céline

    Podzimní lookbook labelu Céline nás přenáší do nultých let. V kolekci s rockovým nádechem dominují především dlouho neoblíbené skinny džíny i kožené kalhoty. Ano, čtete správně. Navíc se je nebáli doplnit o vysoké kozačky z broušené kůže a velkou kabelu. Z této dokonale poskládané a revoluční kolekce se kromě skinny džínů poohlédněte po kabelkách i vysokých boots. Mezi naše favority patří tyto looky.

    Foto: Céline

    Neobejdete se bez uniformy, oversized trechcoatu, vesty ani bez stylových boots

    Slovo uniforma, jakoby bylo synonymem pro letošní módní scénu. Netvořili je pouze designéři, hojně jsme se s nimi mohli setkat i v ulicích všech metropolí při probíhajících týdnech módy. Největších ovací se dočkala italská Prada, která uniformy vytvořila tak, aby vznikla dokonalá fúze mezi modernou a oblíbeným retrem, o které se staraly primárně ostře střižené a špičaté límečky.

    Foto: Prada

    Trenchcoat – klasika, kterou na podzim vynese snad každý. Dnes jsme se vám ale rozhodli představit jiný než Burberry. Vesmírně trendy střih vytvořil brand Alexander McQueen. O chic vzhled se ale starají vyhrnuté rukávy a černé rukavice. Pokud se rozhodnete tento fashion tip zkusit, nebudete litovat. Rudě červená kabelka celý look krásně rozjasňuje, po této barvě se ale poohlédněte u Cartiera, možná vás překvapí.

    Foto: Alexander McQueen

    Období všech druhů vestiček stále pokračuje. Oblíbené jsou denimové například od značky Diesel. Pro podzim bychom ale zvolili spíše látkové, jsou totiž více kompatibilní s jinými kousky a lépe se vrství, což je při podzimních dnech více než žádoucí. S klasickými vzory si pohrál dům Gabriela Hearst. S jednoduchým černým blazerem vestu doladíte k maximální dokonalosti.

    Foto: Gabriela Hearst

    Nejstylovější obuv pro podzim? Jednoznačně Shark Lock Boots od Givenchy. Tyto atypické krásky jsou kombinací mezi cowboy a klasickými ankle boots. Největší výhodou je kombinovatelnost. Existuje několik způsobů, jak je vynést. Vysokou variantu nejlépe s volnějšími kraťasy či sukní. Perfektně ale vypadají i se zastrčenými kalhotami. K nižší variantě krásně matchují maxi sukně.

    Foto: Givenchy

    ― Reklama ―

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―