Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem „Christy Cut“. Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Nejlepší trendy se vždy navrátí. Cykličnost módy totiž zaručeně zajistí, že se styly typické pro uplynulá léta v ten správný čas opět vkradou do popředí. Stejný osud potkal také účes, který v současnosti boří internet. „The Christy Cut“ je zosobněním nedbalé elegance a silného sebevědomí, spojovaných s 90. léty minulého století. Tehdy hairstyle vynosila supermodelka Christy Turlington.

    Zpět na povrch trendů ho letos na jaře vyneslo duo influencerů The Hair Bros. Na svůj TikTok i Instagram totiž publikovalo video, kde vysvětlilo svou inspiraci a účes rovnou pojmenovalo. Jedná se totiž o mix několika klasických účesů, od krátkého pixie střihu po nadčasový bob. Definovaný je však svým o něco uvolněnějším a přirozeným vzhledem, který na poli hairstyles ovládl letošní rok.

    Trendy účes symbolizuje emancipaci. Přežil proto i dávno uplynulá 90. léta

    „The Christy Cut“ je slušivý především díky své schopnosti jemně orámovat obličej a zdůraznit tak oči a lícní kosti. Složený je z postupného navrstvení, které střihu přidá na pohybu a již zmíněném přirozeném vzhledu. Díky tomu navíc hairstyle nepotřebuje téměř žádnou údržbu. Není divu, že si ho v roce 1991 pro tehdejší runway sezónu zvolila i Christy Turlington, tedy symbol tehdejší it girl.

    Zdroj: Moroccan Oil, Redken

    Krátké účesy budou zkrátka už navždy symbolem sebevědomí, emancipace a sofistikovanosti. V současnosti pak rezonují nejen kvůli nostalgii, která letos ovládla beauty i módní svět, ale také touze po větší individualitě. K dokonalosti pak „Christy Cut“ dovedete pomocí sprejů, gelů nebo krémů na podporu udržení kudrn a vln. Vyzkoušet můžete produkty z dílen značek Morrocan Oil či Redken.

    @thehairbros The Christy Cut. Our take on the most opinionated hairstyle that has been around for decades. Love it or hate it, The bowl cut. A haircut that has always been in the back of our minds, and has at times been at the forefront of fashion is the bowl cut. Its popularity soared and dropped as much as any good rollercoaster does over the years. It has had different names over throughout the eras, The Pageboy, The Purdy. Though one thing stays the same. The way the bowl shape frames the cheekbones and eyes like no other cut is what we really noticed. Traditionally blowdried meticulously or straightened perfectly meant it was a little harder to live with this haircut. But we wondered if we took the cheekbone framing outline of the bowl cut and put it in to 2025, with the idea of putting both the natural texture and movement first, how good would it look. Hope you guys enjoy the slightly longer video! The Christy Cut. Inspiration: Christy Turlington @mathildagvarliani #hairtok #hair #haircut #hairtransformation #transformation #beauty #tik_tok #tiktoknews #feelinggood ♬ Our Love Was Beautiful – Instrumental Version – Straight White Teeth

    Důležité je ovšem zmínit, že „Christy Cut“ nebude tolik sedět lidem se spíše kulatým nebo hranatým obličejem, a to právě díky onomu zdůraznění klíčních kostí a tváří. V tomto případě však kadeřníci radí přidat k účesu ofinu, která výsledek vybalancuje. Hairstyle bude rovněž sedět spíše lidem s hustšími a kudrnatými nebo vlnitými vlasy, jež mnohem snáz vytvoří kýženou dynamiku.

    Zdroje: Glamour, New Beauty, Michael Anthony Salon, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem „Christy Cut“. Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    - Reklama -

    Nejlepší trendy se vždy navrátí. Cykličnost módy totiž zaručeně zajistí, že se styly typické pro uplynulá léta v ten správný čas opět vkradou do popředí. Stejný osud potkal také účes, který v současnosti boří internet. „The Christy Cut“ je zosobněním nedbalé elegance a silného sebevědomí, spojovaných s 90. léty minulého století. Tehdy hairstyle vynosila supermodelka Christy Turlington.

    Zpět na povrch trendů ho letos na jaře vyneslo duo influencerů The Hair Bros. Na svůj TikTok i Instagram totiž publikovalo video, kde vysvětlilo svou inspiraci a účes rovnou pojmenovalo. Jedná se totiž o mix několika klasických účesů, od krátkého pixie střihu po nadčasový bob. Definovaný je však svým o něco uvolněnějším a přirozeným vzhledem, který na poli hairstyles ovládl letošní rok.

    Trendy účes symbolizuje emancipaci. Přežil proto i dávno uplynulá 90. léta

    „The Christy Cut“ je slušivý především díky své schopnosti jemně orámovat obličej a zdůraznit tak oči a lícní kosti. Složený je z postupného navrstvení, které střihu přidá na pohybu a již zmíněném přirozeném vzhledu. Díky tomu navíc hairstyle nepotřebuje téměř žádnou údržbu. Není divu, že si ho v roce 1991 pro tehdejší runway sezónu zvolila i Christy Turlington, tedy symbol tehdejší it girl.

    - Reklama -

    Zdroj: Moroccan Oil, Redken

    Krátké účesy budou zkrátka už navždy symbolem sebevědomí, emancipace a sofistikovanosti. V současnosti pak rezonují nejen kvůli nostalgii, která letos ovládla beauty i módní svět, ale také touze po větší individualitě. K dokonalosti pak „Christy Cut“ dovedete pomocí sprejů, gelů nebo krémů na podporu udržení kudrn a vln. Vyzkoušet můžete produkty z dílen značek Morrocan Oil či Redken.

    @thehairbros The Christy Cut. Our take on the most opinionated hairstyle that has been around for decades. Love it or hate it, The bowl cut. A haircut that has always been in the back of our minds, and has at times been at the forefront of fashion is the bowl cut. Its popularity soared and dropped as much as any good rollercoaster does over the years. It has had different names over throughout the eras, The Pageboy, The Purdy. Though one thing stays the same. The way the bowl shape frames the cheekbones and eyes like no other cut is what we really noticed. Traditionally blowdried meticulously or straightened perfectly meant it was a little harder to live with this haircut. But we wondered if we took the cheekbone framing outline of the bowl cut and put it in to 2025, with the idea of putting both the natural texture and movement first, how good would it look. Hope you guys enjoy the slightly longer video! The Christy Cut. Inspiration: Christy Turlington @mathildagvarliani #hairtok #hair #haircut #hairtransformation #transformation #beauty #tik_tok #tiktoknews #feelinggood ♬ Our Love Was Beautiful – Instrumental Version – Straight White Teeth

    Důležité je ovšem zmínit, že „Christy Cut“ nebude tolik sedět lidem se spíše kulatým nebo hranatým obličejem, a to právě díky onomu zdůraznění klíčních kostí a tváří. V tomto případě však kadeřníci radí přidat k účesu ofinu, která výsledek vybalancuje. Hairstyle bude rovněž sedět spíše lidem s hustšími a kudrnatými nebo vlnitými vlasy, jež mnohem snáz vytvoří kýženou dynamiku.

    Zdroje: Glamour, New Beauty, Michael Anthony Salon, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―