Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Při svátečním shonu je jednoduché zapomenout na drobné detaily, na kterých ale ve světě módy a krásy záleží. Například dokonalá manikúra může být onen chybějící dílek dokonalého svátečního outfitu. Sepsali jsme proto trendy designy nehtů, které kralují letošní zimě. Patří mezi ně rudé, metalické i latte odstíny, ale také jemně růžové barvy. Okouzlíte i francouzskou manikúrou „trochu jinak“.

    Zapomeňte na podzimní burgundy. Vánocům patří rudě červené odstíny

    Nic nekřičí Vánoce více než červená barva. Jedná se tedy o klasiku, se kterou nešlápnete vedle. Letos je ovšem rudý odstín ještě o něco více trendy. Objevil se totiž hned v několika nedávných kolekcích luxusních módních domů. Kromě toho se jedná o barvu, se kterou lze spárovat také festive make-up. Při výběru se ale zaměřte na opravdu jasné odstíny. Tmavě červená a burgundy patří už uplynulým dnům sychravého podzimu.

    Zdroj: JINsoon, Chanel

    Latte trend si své místo vybojoval i ve sváteční sezóně. Na výběr je teple hnědá i světle béžová

    Paleta béžových i hnědých odstínů ovšem trendy zůstává napříč tomu, že popadané listy stejných barev už překryl první sníh. Jedná se nejspíše o odraz quiet luxury stylu, který se módního světa prozatím nepustil. Pokud tedy hledáte tmavší, ale pořád nenápadný design, zvolte latte trend. Spadají do něj různé odstíny hnědé, od té nejteplejší přes oříškovou až po tu skutečně připomínající perfektní cafè latte.

    Módní přehlídky ovlivňují také trendy manikúru. S metalovými odlesky zazáříte i u stromečku

    Není to tak dávno, co jsme viděli metalické odlesky na molech luxusních módních přehlídek. Netrvalo dlouho a z trendy šatů, topů bez ramínek nebo lesklých dlouhých kalhot se přesunuly také na trendy laky na nehty. Jejich oblibu pochopil například také módní dům Dior, který prodává třpytivé laky jak ve zlatých, tak stříbrných odlescích. Pokud toužíte po více netradičním looku, můžete navrstvit víc podobných odstínů na sebe.

    Zdroj: JINsoon, Dior

    Lesk už nepatří pouze na rty. Vyzkoušejte lipgloss nails, hodící se k jakékoli módní kreaci

    V případě, že toužíte spíše po upravených nehtech než výrazných designech, osloví vás trend lipgloss nails. Jedná se o odstíny laků na nehty ve světle růžové barvě. Nevadí ani, pokud vám vaše nehty pod jejich vrstvami stále prosvítají. Cílem je v podstatě co největší nenápadnost, ale s jemným zabarvením. Pokud nemůžete najít ten správný odstín, do své nabídky ho zařadil například módní dům Dior nebo společnost zpěváka Harryho Styles Pleasing.

    Zdroj: Pleasing, Chanel

    Francouzská manikúra naruby. Objevte kouzlo nečekaně tmavých špiček

    Šíleným kreacím jsme se v našem výčtu trendů snažili obezřetně vyhnout. Pokud jde o výraznější design, zaujala nás pouze tmavá verze francouzské manikúry. Tmavě černé špičky přitom nemusí být tou jedinou variantou. Kreativitě se meze nekladou a vybrat si můžete i z už zmíněné latte palety odstínů nebo zvolit zářivě modrou barvu.

    Ta se letošní zimní sezónu objevuje na svetrech, čepicích, šálách nebo taškách. Pokud jde o délku nehtů, je letošní zimu trendy spíše kratší look. Alespoň si ulehčíte práci při spoustě pečení vánočních dobrot nebo namáhavém balení luxusních vánočních dárků. A stále zůstanete ready na kouzelný Štědrý den.

    Zdroje: Who What Wear, Allure, Byrdie, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Trendy nehty letošní zimy odrážejí módní show. Vévodí rudé a metalové odstíny i tmavá francouzská manikúra

    Při svátečním shonu je jednoduché zapomenout na drobné detaily, na kterých ale ve světě módy a krásy záleží. Například dokonalá manikúra může být onen chybějící dílek dokonalého svátečního outfitu. Sepsali jsme proto trendy designy nehtů, které kralují letošní zimě. Patří mezi ně rudé, metalické i latte odstíny, ale také jemně růžové barvy. Okouzlíte i francouzskou manikúrou „trochu jinak“.

    Zapomeňte na podzimní burgundy. Vánocům patří rudě červené odstíny

    Nic nekřičí Vánoce více než červená barva. Jedná se tedy o klasiku, se kterou nešlápnete vedle. Letos je ovšem rudý odstín ještě o něco více trendy. Objevil se totiž hned v několika nedávných kolekcích luxusních módních domů. Kromě toho se jedná o barvu, se kterou lze spárovat také festive make-up. Při výběru se ale zaměřte na opravdu jasné odstíny. Tmavě červená a burgundy patří už uplynulým dnům sychravého podzimu.

    Zdroj: JINsoon, Chanel

    Latte trend si své místo vybojoval i ve sváteční sezóně. Na výběr je teple hnědá i světle béžová

    Paleta béžových i hnědých odstínů ovšem trendy zůstává napříč tomu, že popadané listy stejných barev už překryl první sníh. Jedná se nejspíše o odraz quiet luxury stylu, který se módního světa prozatím nepustil. Pokud tedy hledáte tmavší, ale pořád nenápadný design, zvolte latte trend. Spadají do něj různé odstíny hnědé, od té nejteplejší přes oříškovou až po tu skutečně připomínající perfektní cafè latte.

    Módní přehlídky ovlivňují také trendy manikúru. S metalovými odlesky zazáříte i u stromečku

    Není to tak dávno, co jsme viděli metalické odlesky na molech luxusních módních přehlídek. Netrvalo dlouho a z trendy šatů, topů bez ramínek nebo lesklých dlouhých kalhot se přesunuly také na trendy laky na nehty. Jejich oblibu pochopil například také módní dům Dior, který prodává třpytivé laky jak ve zlatých, tak stříbrných odlescích. Pokud toužíte po více netradičním looku, můžete navrstvit víc podobných odstínů na sebe.

    Zdroj: JINsoon, Dior

    Lesk už nepatří pouze na rty. Vyzkoušejte lipgloss nails, hodící se k jakékoli módní kreaci

    V případě, že toužíte spíše po upravených nehtech než výrazných designech, osloví vás trend lipgloss nails. Jedná se o odstíny laků na nehty ve světle růžové barvě. Nevadí ani, pokud vám vaše nehty pod jejich vrstvami stále prosvítají. Cílem je v podstatě co největší nenápadnost, ale s jemným zabarvením. Pokud nemůžete najít ten správný odstín, do své nabídky ho zařadil například módní dům Dior nebo společnost zpěváka Harryho Styles Pleasing.

    Zdroj: Pleasing, Chanel

    Francouzská manikúra naruby. Objevte kouzlo nečekaně tmavých špiček

    Šíleným kreacím jsme se v našem výčtu trendů snažili obezřetně vyhnout. Pokud jde o výraznější design, zaujala nás pouze tmavá verze francouzské manikúry. Tmavě černé špičky přitom nemusí být tou jedinou variantou. Kreativitě se meze nekladou a vybrat si můžete i z už zmíněné latte palety odstínů nebo zvolit zářivě modrou barvu.

    Ta se letošní zimní sezónu objevuje na svetrech, čepicích, šálách nebo taškách. Pokud jde o délku nehtů, je letošní zimu trendy spíše kratší look. Alespoň si ulehčíte práci při spoustě pečení vánočních dobrot nebo namáhavém balení luxusních vánočních dárků. A stále zůstanete ready na kouzelný Štědrý den.

    Zdroje: Who What Wear, Allure, Byrdie, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―