Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    Trend ukazující přirozenou tvář existuje už minimálně pět let. Většinou šlo ovšem o líčení, které pouze vypadalo, jako kdyby na tváři nebylo. Podkladové krémy, tvářenky a řasenky „předstíraly“, že neexistují. Jejich účelem ale bylo zakrýt nedokonalosti pleti, případně zdůraznit její přednosti. V roce 2024 se „nude“ trend podstatně zradikalizoval. Na molech velkých přehlídek se objevují modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutečně nahá a přiznává vrásky, pihy, pigmentové skvrny a zkrátka nedokonalost.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson netoužila po politickém gestu. Její rozhodnutí bylo přirozené

    Právě veřejné přihlášení se k vlastní nedokonalosti bylo také nejsilnějším momentem loňského vystoupení Pamely Anderson. Herečka, a nově také spisovatelka, se rozhodla přestat se líčit po smrti své oblíbené make-up artistky. Vysvětlila, že než se nechat zkrášlovat někým jiným, radši zůstane bez make-upu. S humorem tak nesla kontrast mezi luxusními šaty a svou tváří. „Nešlo mi o politické prohlášení, jen jsem chtěla, aby mi z těch skvělých šatů vyčuhoval můj malý divný obličej,“ popsala své důvody, proč se vydala „NoMake-up“ cestou.

    Proč se prostě občas nenalíčit? Celebrity zkoušejí hranice

    Její kolegyně z branže i módní novinářky její gesto hodnotily jako mimořádné a odvážné. Pro lidi pohybující se v showbyznysu a módní branži jsou fotky s nenalíčenou tváří noční můrou, jelikož je často provázejí urážlivé komentáře. Ukázat nahý obličej na červeném koberci tak bylo hrdou odpovědí na obdobné mediální lynče. V nedávno uvedeném pořadu The Drew Barrymore Show se k odkazu Pamely Anderson přidala i samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituální vyhazování dekorativní kosmetiky nenastane. Cílem by měla být svobodná volba

    Co bude dál? Předpokládat, že nastane soumrak dekorativní kosmetiky je zbytečné. Celé hnutí „No-Makeup“ má za cíl vrátit do hry přirozenou krásu a poukázat na to, že líčení by mělo být svobodnou volbou každé ženy. Velmi výstižně to popsala editorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Líčení miluju. Ale nemám ráda tlak na to, abych vypadala určitým způsobem, ať už je ten tlak podvědomý, nebo zjevný. Někdy se mi prostě nechce. A chci se cítit stejně dobře bez make-upu, jako když jsem dokonale nalíčená.“

    Důraz na sebepřijetí, ale také na péči o pleť. Důležité je zdraví a kvalitní spánek

    Právě budování atmosféry, ve které se ženy nebudou muset cítit zahanbeně, když vyrazí ven nenalíčené, se zdá být výzvou příštího roku. Můžeme očekávat, že s celebritami nebo modelkami s „nahou tváří“ se budeme setkávat čím dál častěji. Je zjevné, že některé z nich, třeba Selena Gomez, čas od času testují, jak budou jejich fanoušci na přirozený vzhled reagovat. Trend by měl vést nejen k sebelásce a akceptaci stárnutí, ale také zdůrazňovat důležitost zdravého životního stylu a spánku, tedy základních pilířů zářivé hydratované pleti.

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Lucie Vavriková
    Lucie Vavrikováhttps://fashionup.cz/
    Lucie se ve svých textech věnuje módním jevům s analytickým přesahem, zkoumá estetiku aktuálních trendů, jejich symboliku i společenské souvislosti. Sleduje přehlídky, červené koberce i kostýmy v seriálech, ale nejvíc ji zajímá, co nám móda říká o světě, ve kterém žijeme. Je vystudovaná novinářka, začínala ve zpravodajské redakci, věnovala se zejména zdravotnickým a sociálním tématům.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Trend „No-Makeup“ stále posiluje. Už nejde jen o přirozený vzhled, ale opravdu nahou tvář

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    - Reklama -

    Trend ukazující přirozenou tvář existuje už minimálně pět let. Většinou šlo ovšem o líčení, které pouze vypadalo, jako kdyby na tváři nebylo. Podkladové krémy, tvářenky a řasenky „předstíraly“, že neexistují. Jejich účelem ale bylo zakrýt nedokonalosti pleti, případně zdůraznit její přednosti. V roce 2024 se „nude“ trend podstatně zradikalizoval. Na molech velkých přehlídek se objevují modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutečně nahá a přiznává vrásky, pihy, pigmentové skvrny a zkrátka nedokonalost.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson netoužila po politickém gestu. Její rozhodnutí bylo přirozené

    Právě veřejné přihlášení se k vlastní nedokonalosti bylo také nejsilnějším momentem loňského vystoupení Pamely Anderson. Herečka, a nově také spisovatelka, se rozhodla přestat se líčit po smrti své oblíbené make-up artistky. Vysvětlila, že než se nechat zkrášlovat někým jiným, radši zůstane bez make-upu. S humorem tak nesla kontrast mezi luxusními šaty a svou tváří. „Nešlo mi o politické prohlášení, jen jsem chtěla, aby mi z těch skvělých šatů vyčuhoval můj malý divný obličej,“ popsala své důvody, proč se vydala „NoMake-up“ cestou.

    - Reklama -

    Proč se prostě občas nenalíčit? Celebrity zkoušejí hranice

    Její kolegyně z branže i módní novinářky její gesto hodnotily jako mimořádné a odvážné. Pro lidi pohybující se v showbyznysu a módní branži jsou fotky s nenalíčenou tváří noční můrou, jelikož je často provázejí urážlivé komentáře. Ukázat nahý obličej na červeném koberci tak bylo hrdou odpovědí na obdobné mediální lynče. V nedávno uvedeném pořadu The Drew Barrymore Show se k odkazu Pamely Anderson přidala i samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituální vyhazování dekorativní kosmetiky nenastane. Cílem by měla být svobodná volba

    Co bude dál? Předpokládat, že nastane soumrak dekorativní kosmetiky je zbytečné. Celé hnutí „No-Makeup“ má za cíl vrátit do hry přirozenou krásu a poukázat na to, že líčení by mělo být svobodnou volbou každé ženy. Velmi výstižně to popsala editorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Líčení miluju. Ale nemám ráda tlak na to, abych vypadala určitým způsobem, ať už je ten tlak podvědomý, nebo zjevný. Někdy se mi prostě nechce. A chci se cítit stejně dobře bez make-upu, jako když jsem dokonale nalíčená.“

    Důraz na sebepřijetí, ale také na péči o pleť. Důležité je zdraví a kvalitní spánek

    Právě budování atmosféry, ve které se ženy nebudou muset cítit zahanbeně, když vyrazí ven nenalíčené, se zdá být výzvou příštího roku. Můžeme očekávat, že s celebritami nebo modelkami s „nahou tváří“ se budeme setkávat čím dál častěji. Je zjevné, že některé z nich, třeba Selena Gomez, čas od času testují, jak budou jejich fanoušci na přirozený vzhled reagovat. Trend by měl vést nejen k sebelásce a akceptaci stárnutí, ale také zdůrazňovat důležitost zdravého životního stylu a spánku, tedy základních pilířů zářivé hydratované pleti.

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―