Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Britská modelka, podnikatelka a herečka Rosie Huntington-Whiteley se připojí k hvězdám jako Zoë Kravitz, Jimin z BTS nebo Gal Gadot. Stala se totiž rovněž ambasadorkou luxusní značky Tiffany & Co. Představí řadu šperků inspirovanou podmořským světem.

    Společnost Tiffany & Co. si pro propagaci řady šperků Blue Book 2023: Out Of the Blue vybrala novou tvář. Rozhodla se proto z britské modelky, herečky a podnikatelky Rosie Huntington-Whiteley udělat další ambasadorku. Vybrala si ji především kvůli tomu, že „dědictví Tiffany přinese vlastní sofistikovanost a osobní kouzlo“. Své rozhodnutí značka zveřejnila v úterý na svém Instagramu.

    „Považuji za úžasnou poctu, že mohu spolupracovat s tak ikonickým šperkařstvím s tolik bohatou historií,“ okomentovala svou nejnovější spolupráci supermodelka. „Jsem hrdá na to, že se mohu stát součástí takového dědictví a rodiny,“ doplnila. Kolekce Out of the Blue je inspirovaná prací francouzského šperkaře Jean Schlumberger. Jednotlivé kousky odrážejí jeho zájem o oceán a tvory, kteří v něm žijí.

    Modelka pak na zveřejněných fotografiích ukazuje jeden z nejvíce ikonických návrhů kolekce. Jedná se o náhrdelník s přívěskem v podobě mušle posetý diamanty. Kromě zdobených detailů má také inovativní sponu, pomocí které si majitel šperku může náhrdelník nastavit do čtyř různých stylů. Známá společnost hodlá kolekci zveřejnit v letošním roce ve dvou fázích.

    Rosie Huntington-Whiteley je známá spoluprací s Victoria’s Secret i vlastní kosmetickou řadou

    Britská supermodelka se pak proslavila především svou prací pro značku Victoria’s Secret. Stala se totiž jedním z jejích „andílků“. V současnosti ovšem vede vlastní kosmetickou značku Rose Inc. Kromě toho zveřejnila také řadu spodního prádla s názvem Rosie, kterou vydala ve spolupráci s britským řetězcem M&S. Známá je také svým minimalistickým stylem a nošením neutrálních barev.

    V podobném stylu se nese také její další nedávné partnerství. Společně se značkou Hunza G se totiž rozhodla uvést limitovanou edici plavek. Kolekce obsahuje devět kousků v krémové, červené a korálové barvě. Jedná se o dva typy jednodílných plavek a set bikin z trendy tkaniny. Výrazné jsou na návrzích pouze přezky ve tvaru kruhu, které jinak poměrně jednoduchý kousek pozvednou na další úroveň.

    Zdroj: Fashion Network, Niche Style, The Zoe Report, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Tiffany & Co. má novou ambasadorku. Rosie Huntington-Whiteley představí řadu Out of the Blue

    ― Reklama ―

    Britská modelka, podnikatelka a herečka Rosie Huntington-Whiteley se připojí k hvězdám jako Zoë Kravitz, Jimin z BTS nebo Gal Gadot. Stala se totiž rovněž ambasadorkou luxusní značky Tiffany & Co. Představí řadu šperků inspirovanou podmořským světem.

    Společnost Tiffany & Co. si pro propagaci řady šperků Blue Book 2023: Out Of the Blue vybrala novou tvář. Rozhodla se proto z britské modelky, herečky a podnikatelky Rosie Huntington-Whiteley udělat další ambasadorku. Vybrala si ji především kvůli tomu, že „dědictví Tiffany přinese vlastní sofistikovanost a osobní kouzlo“. Své rozhodnutí značka zveřejnila v úterý na svém Instagramu.

    „Považuji za úžasnou poctu, že mohu spolupracovat s tak ikonickým šperkařstvím s tolik bohatou historií,“ okomentovala svou nejnovější spolupráci supermodelka. „Jsem hrdá na to, že se mohu stát součástí takového dědictví a rodiny,“ doplnila. Kolekce Out of the Blue je inspirovaná prací francouzského šperkaře Jean Schlumberger. Jednotlivé kousky odrážejí jeho zájem o oceán a tvory, kteří v něm žijí.

    Modelka pak na zveřejněných fotografiích ukazuje jeden z nejvíce ikonických návrhů kolekce. Jedná se o náhrdelník s přívěskem v podobě mušle posetý diamanty. Kromě zdobených detailů má také inovativní sponu, pomocí které si majitel šperku může náhrdelník nastavit do čtyř různých stylů. Známá společnost hodlá kolekci zveřejnit v letošním roce ve dvou fázích.

    Rosie Huntington-Whiteley je známá spoluprací s Victoria’s Secret i vlastní kosmetickou řadou

    Britská supermodelka se pak proslavila především svou prací pro značku Victoria’s Secret. Stala se totiž jedním z jejích „andílků“. V současnosti ovšem vede vlastní kosmetickou značku Rose Inc. Kromě toho zveřejnila také řadu spodního prádla s názvem Rosie, kterou vydala ve spolupráci s britským řetězcem M&S. Známá je také svým minimalistickým stylem a nošením neutrálních barev.

    V podobném stylu se nese také její další nedávné partnerství. Společně se značkou Hunza G se totiž rozhodla uvést limitovanou edici plavek. Kolekce obsahuje devět kousků v krémové, červené a korálové barvě. Jedná se o dva typy jednodílných plavek a set bikin z trendy tkaniny. Výrazné jsou na návrzích pouze přezky ve tvaru kruhu, které jinak poměrně jednoduchý kousek pozvednou na další úroveň.

    Zdroj: Fashion Network, Niche Style, The Zoe Report, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―