Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hailey Bieber jako víla z dílny Saint Laurent, Lizzo zase jako Marge Simpson. Celý měsíc se nese v duchu Halloweenu. Dlouhé přípravy všech oslav a kostýmů právě vrcholí. Každoročně mezi fashion smetánkou probíhá nepsaná soutěž, kdo bude mít lepší kostým. Pojďte se s námi podívat, kdo z módního světa podle nás zaválel.

    Hailey Bieber

    Modelka, influencerka a manželka Justina Biebera nás velmi překvapila. Rozhodla se přenést do haute couture z devadesátek. Oblékla repliku šat, které předvedla značka Yves Saint Laurent v roce 1999 v Paříži. Původně šaty vynesla francouzská modelka a herečka Laetitia Casta.

    Rodina Crawford-Gerber

    Krásnou halloweenskou fotku na svůj profil připnula i supermodelka Cindy Crawford se svým manželem i dětmi. Celou halloweenskou párty pořádala značka vyrábějící prémiovou tequilu Casamigos. Na této akci se objevila i Megan Fox nebo rapper Tyga.

    Winnie Harlow

    Kanadská kráska, díky které se veřejně začalo mluvit o kožní nemoci viltigo, se rozhodla strávit Halloween se svým kamarádem Patrickem Starem, hvězdným make-up artistou a influencerem.

    Paris Hilton

    Letos se inspirovala svou dětskou ikonou Sailor Moon. Stejně jako řada dalších celebrit slavila Halloween na párty Casamigos.

    Lizzo

    Americká zpěvačka a vyznavačka plus size stylu zvolila převlek Marge Simpson. Letos jde snad o nejvíce ikonický halloweenský look. Její fotky a videa oblétly svět raketovu rychlostí.

    Kim Kardashian, Olivia Pierson a Natalie Halcro

    Trio dlouholetých přítelkyň se rozhodlo jít za postavy z X-Mena, legendární filmové série.

    Heidi Klum

    Už mnoho let se stává nekorunovanou královnou Halloweenu. A nejen my opět čekáme, s čím nás letos překvapí. Budeme si muset ale ještě chvíli počkat. Zatím na svůj Instagram přidala video z příprav a pozvánkou ke sledování Amazon livestreamu, kde kostým předvede.

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Stylové, vtipné i odvážné. Tak vypadá Halloween 2022 v podání světových celebrit

    Hailey Bieber jako víla z dílny Saint Laurent, Lizzo zase jako Marge Simpson. Celý měsíc se nese v duchu Halloweenu. Dlouhé přípravy všech oslav a kostýmů právě vrcholí. Každoročně mezi fashion smetánkou probíhá nepsaná soutěž, kdo bude mít lepší kostým. Pojďte se s námi podívat, kdo z módního světa podle nás zaválel.

    Hailey Bieber

    Modelka, influencerka a manželka Justina Biebera nás velmi překvapila. Rozhodla se přenést do haute couture z devadesátek. Oblékla repliku šat, které předvedla značka Yves Saint Laurent v roce 1999 v Paříži. Původně šaty vynesla francouzská modelka a herečka Laetitia Casta.

    Rodina Crawford-Gerber

    Krásnou halloweenskou fotku na svůj profil připnula i supermodelka Cindy Crawford se svým manželem i dětmi. Celou halloweenskou párty pořádala značka vyrábějící prémiovou tequilu Casamigos. Na této akci se objevila i Megan Fox nebo rapper Tyga.

    Winnie Harlow

    Kanadská kráska, díky které se veřejně začalo mluvit o kožní nemoci viltigo, se rozhodla strávit Halloween se svým kamarádem Patrickem Starem, hvězdným make-up artistou a influencerem.

    Paris Hilton

    Letos se inspirovala svou dětskou ikonou Sailor Moon. Stejně jako řada dalších celebrit slavila Halloween na párty Casamigos.

    Lizzo

    Americká zpěvačka a vyznavačka plus size stylu zvolila převlek Marge Simpson. Letos jde snad o nejvíce ikonický halloweenský look. Její fotky a videa oblétly svět raketovu rychlostí.

    Kim Kardashian, Olivia Pierson a Natalie Halcro

    Trio dlouholetých přítelkyň se rozhodlo jít za postavy z X-Mena, legendární filmové série.

    Heidi Klum

    Už mnoho let se stává nekorunovanou královnou Halloweenu. A nejen my opět čekáme, s čím nás letos překvapí. Budeme si muset ale ještě chvíli počkat. Zatím na svůj Instagram přidala video z příprav a pozvánkou ke sledování Amazon livestreamu, kde kostým předvede.

    ― Reklama ―

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―