Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Roku 2025 bude vévodit tmavá, sytá, fascinující a trochu mysteriózní barva s názvem Future Dusk. Její odstín se nachází mezi tmavě modrou a fialovou a odráží nastávající dobu změny. Představovat má mimo jiné moderní technologii a vesmírnou vědu.

    Ve svých předpovědích se firmy WGSN a Coloro snaží zachytit budoucí trendy odehrávající se ve všech částech naší společnosti. V potaz proto berou dění ve světě technologie, životního prostředí, politiky, průmyslu, umění, módy i krásy. Poznatky poté spojí a odhadnou barvy, které všechna tato odvětví v následujících letech vystihnou. Jejich nejnovější data se pak týkají barvy, která bude dominovat roku 2025. Tmavě modro-fialovou barvu nazvaly Future Dusk.

    Tmavý odstín je trochu ponurý, mysteriózní, ale lákavý. Má v sobě totiž trochu záhady, která dle obou společností „perfektně vystihuje období zásadních změn“. Přesně takovou revoluci očekávají v roce 2025. Future Dusk má dle nich proto odrážet vývoj technologií, vědy nebo vesmírné ekonomiky. Připomínat má také vesmírný turismus nebo těžení asteroidů. Barva má tedy obsahovat „surrealistické a nadpozemské kvality“.

    Futuristický odstín se dle společností dobře prolíná také s ostatními „transformujícími“ barvami spojenými s fantazií, představivostí i „metaverse“. Používat se rovněž dá jak v klasických návrzích, tak jako alternativa k námořnické modré nebo gender inkluzivní fialová. „Vypadá hluboce a teple, proto na vás působí mysteriózně a nadčasově,“ popsala barvu ředitelka kreativního obsahu Coloro Caroline Culbert.

    Jaru a létu roku 2025 budou vévodit barvy jako Transcendent Pink nebo Sunset Coral

    Pokud barva Future Dusk získá metalický odstín, může její „futuristický“ aspekt ještě zesílit. „V nejbližší budoucnosti se hranice mezi realitou a fantazií ještě více rozostří. Future Dusk je transformující a pohlcující odstín, který takovému směru odpovídá,“ dodal vedoucí oddělení barev WGSN Urangoo Samba. Mezi další barvy, které zazáří na jaře a v létě roku 2025, patří Transcendent Pink, Aquatic Awe, Sunset Coral a Ray Flower.

    Naposledy pak firmy WGSN a Coloro zveřejnily předpověď týkající se barev pro podzim a zimu roku 2024 a 2025. Také ony měly odrážet trendy především v odvětvích kreativity, životního prostředí, technologie nebo wellbeing. Mezi vybrané odstíny patří Intense Rust, Midnight Plum, Sustained Grey, Cool Matcha nebo Apricot Crush. „Vystihují především naši potřebu stability, úniku a obnovy,“ vysvětlila pracovnice WGSN Clare Smith.

    Zdroj: WWD, WGSN Official, Cosmetics Design, Twitter, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Společnosti WGSN a Coloro odhalily barvu roku 2025. Stane se jí mysteriózní Future Dusk

    ― Reklama ―

    Roku 2025 bude vévodit tmavá, sytá, fascinující a trochu mysteriózní barva s názvem Future Dusk. Její odstín se nachází mezi tmavě modrou a fialovou a odráží nastávající dobu změny. Představovat má mimo jiné moderní technologii a vesmírnou vědu.

    Ve svých předpovědích se firmy WGSN a Coloro snaží zachytit budoucí trendy odehrávající se ve všech částech naší společnosti. V potaz proto berou dění ve světě technologie, životního prostředí, politiky, průmyslu, umění, módy i krásy. Poznatky poté spojí a odhadnou barvy, které všechna tato odvětví v následujících letech vystihnou. Jejich nejnovější data se pak týkají barvy, která bude dominovat roku 2025. Tmavě modro-fialovou barvu nazvaly Future Dusk.

    Tmavý odstín je trochu ponurý, mysteriózní, ale lákavý. Má v sobě totiž trochu záhady, která dle obou společností „perfektně vystihuje období zásadních změn“. Přesně takovou revoluci očekávají v roce 2025. Future Dusk má dle nich proto odrážet vývoj technologií, vědy nebo vesmírné ekonomiky. Připomínat má také vesmírný turismus nebo těžení asteroidů. Barva má tedy obsahovat „surrealistické a nadpozemské kvality“.

    Futuristický odstín se dle společností dobře prolíná také s ostatními „transformujícími“ barvami spojenými s fantazií, představivostí i „metaverse“. Používat se rovněž dá jak v klasických návrzích, tak jako alternativa k námořnické modré nebo gender inkluzivní fialová. „Vypadá hluboce a teple, proto na vás působí mysteriózně a nadčasově,“ popsala barvu ředitelka kreativního obsahu Coloro Caroline Culbert.

    Jaru a létu roku 2025 budou vévodit barvy jako Transcendent Pink nebo Sunset Coral

    Pokud barva Future Dusk získá metalický odstín, může její „futuristický“ aspekt ještě zesílit. „V nejbližší budoucnosti se hranice mezi realitou a fantazií ještě více rozostří. Future Dusk je transformující a pohlcující odstín, který takovému směru odpovídá,“ dodal vedoucí oddělení barev WGSN Urangoo Samba. Mezi další barvy, které zazáří na jaře a v létě roku 2025, patří Transcendent Pink, Aquatic Awe, Sunset Coral a Ray Flower.

    Naposledy pak firmy WGSN a Coloro zveřejnily předpověď týkající se barev pro podzim a zimu roku 2024 a 2025. Také ony měly odrážet trendy především v odvětvích kreativity, životního prostředí, technologie nebo wellbeing. Mezi vybrané odstíny patří Intense Rust, Midnight Plum, Sustained Grey, Cool Matcha nebo Apricot Crush. „Vystihují především naši potřebu stability, úniku a obnovy,“ vysvětlila pracovnice WGSN Clare Smith.

    Zdroj: WWD, WGSN Official, Cosmetics Design, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―