Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nejslavnější módní domy si na oslavu končícího roku nachystaly pro své zákazníky sladké překvapení. Nabízí totiž exkluzivní sváteční dezerty. Zatímco Dior se nechal inspirovat jednou ze svých poslední kolekcí, Prada načerpala inspiraci za pomocí italských kořenů. Společnost Louis Vuitton se zase rozhodla ukojit touhu po luxusní čokoládě.

    Dior odráží vášeň pro gastronomii Christiana Dior. Využívá k tomu motivy ze své nejnovější tvorby

    Motiv motýla se u módního domu Dior v posledních měsících objevil například v kolekci Dior Cruise 2024. Design s názvem Butterfly Around the World pro ni navrhl Pietro Ruffo. Motýl se ovšem objevil také na sváteční výzdobě luxusních obchodů. Jen u toho však společnost nezůstala a vytvořila s motýlem také speciální dezert. Ochutnat ho můžete exkluzivně v La Pâtisserie Dior na pařížské pobočce Montaigne 30.

    Exkluzivní dort pochází z dílny šéfkuchaře Jeana Imberta a jeho spolupracovníků Romualda Bizarta a Camilie Louchouarn. Ohromující pak není jenom zlato-krémová ozdoba dortu, ale také jeho chutě, spojující vanilku s karamelem, smetanovým sýrem a citronem. Nabídka luxusního gastronomického zážitku má pak odrážet vášeň pro kuchyni zakladatele značky Christiana Diora.

    Zdroj: Dior

    Vychutnejte si sváteční atmosféru v Prada Caffè. Ochutnejte tradiční italské dezerty

    Speciální kavárna společnosti Prada otevřela své dveře v londýnském nákupním centru Harrods už letos v březnu. Přístupná má být ovšem až do dubna roku 2025. Máte proto skvělou možnost navštívit ji také v letošním kouzelném svátečním období. Vychutnat si můžete nejen klasické italské cappuccino, ale také vánočně laděné dezerty. Součástí sváteční nabídky jsou především detailně zdobené dortíky v hnědé, červené, bílé a zlaté barvě.

    Pokud si ale potrpíte na méně sladké zakousnutí ke kávě, osloví vás tradiční italské panettone. Jedná se o nadýchané pečivo, většinou plněné rozinkami a kandovaným ovocem. V případě, že zatoužíte po tom, odnést si z luxusní kavárny něco domů, vybrat si můžete z nespočtu pralinek a malých dortíků. Vánoční atmosféru vytvoří také speciální adventní kalendář Prada, ukrývající barevné sladkosti.

    Ponořte se do luxusního světa čokolády i módy. Nezapomenutelný zážitek nabízí Louis Vuitton

    Francouzská módní značka Louis Vuitton si letošní Vánoce přizvala na pomoc cukráře Maxima Frédéric. Speciálně pro ni totiž vytvořil řadu kouzelných čokoládových výtvorů. Ochutnat je můžete na pobočce Louis Vuitton v Paříži na 26 quai de la Mégisserie nebo si je zarezervovat on-line. Na výběr máte například z vánočního stromečku, poskládaného z ikonického loga módní značky.

    Ještě více roztomilá je postavička čokoládového lvíčka, tedy ikonického maskota módního domu. Dokonalým dárkem jsou také malé čokolády připomínající cestovní štítky na kufr. Na sobě mají obrázky zmíněného lvíčka, ale také medvídků, dřevěných koní nebo dodávek rozvážející vánoční dárky. Kouzelným detailem je dírka, která je přemění v lákavé ozdoby.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Sladká tečka na konec roku. Luxusní značky nabízí speciální sváteční dezerty

    Nejslavnější módní domy si na oslavu končícího roku nachystaly pro své zákazníky sladké překvapení. Nabízí totiž exkluzivní sváteční dezerty. Zatímco Dior se nechal inspirovat jednou ze svých poslední kolekcí, Prada načerpala inspiraci za pomocí italských kořenů. Společnost Louis Vuitton se zase rozhodla ukojit touhu po luxusní čokoládě.

    Dior odráží vášeň pro gastronomii Christiana Dior. Využívá k tomu motivy ze své nejnovější tvorby

    Motiv motýla se u módního domu Dior v posledních měsících objevil například v kolekci Dior Cruise 2024. Design s názvem Butterfly Around the World pro ni navrhl Pietro Ruffo. Motýl se ovšem objevil také na sváteční výzdobě luxusních obchodů. Jen u toho však společnost nezůstala a vytvořila s motýlem také speciální dezert. Ochutnat ho můžete exkluzivně v La Pâtisserie Dior na pařížské pobočce Montaigne 30.

    Exkluzivní dort pochází z dílny šéfkuchaře Jeana Imberta a jeho spolupracovníků Romualda Bizarta a Camilie Louchouarn. Ohromující pak není jenom zlato-krémová ozdoba dortu, ale také jeho chutě, spojující vanilku s karamelem, smetanovým sýrem a citronem. Nabídka luxusního gastronomického zážitku má pak odrážet vášeň pro kuchyni zakladatele značky Christiana Diora.

    Zdroj: Dior

    Vychutnejte si sváteční atmosféru v Prada Caffè. Ochutnejte tradiční italské dezerty

    Speciální kavárna společnosti Prada otevřela své dveře v londýnském nákupním centru Harrods už letos v březnu. Přístupná má být ovšem až do dubna roku 2025. Máte proto skvělou možnost navštívit ji také v letošním kouzelném svátečním období. Vychutnat si můžete nejen klasické italské cappuccino, ale také vánočně laděné dezerty. Součástí sváteční nabídky jsou především detailně zdobené dortíky v hnědé, červené, bílé a zlaté barvě.

    Pokud si ale potrpíte na méně sladké zakousnutí ke kávě, osloví vás tradiční italské panettone. Jedná se o nadýchané pečivo, většinou plněné rozinkami a kandovaným ovocem. V případě, že zatoužíte po tom, odnést si z luxusní kavárny něco domů, vybrat si můžete z nespočtu pralinek a malých dortíků. Vánoční atmosféru vytvoří také speciální adventní kalendář Prada, ukrývající barevné sladkosti.

    Ponořte se do luxusního světa čokolády i módy. Nezapomenutelný zážitek nabízí Louis Vuitton

    Francouzská módní značka Louis Vuitton si letošní Vánoce přizvala na pomoc cukráře Maxima Frédéric. Speciálně pro ni totiž vytvořil řadu kouzelných čokoládových výtvorů. Ochutnat je můžete na pobočce Louis Vuitton v Paříži na 26 quai de la Mégisserie nebo si je zarezervovat on-line. Na výběr máte například z vánočního stromečku, poskládaného z ikonického loga módní značky.

    Ještě více roztomilá je postavička čokoládového lvíčka, tedy ikonického maskota módního domu. Dokonalým dárkem jsou také malé čokolády připomínající cestovní štítky na kufr. Na sobě mají obrázky zmíněného lvíčka, ale také medvídků, dřevěných koní nebo dodávek rozvážející vánoční dárky. Kouzelným detailem je dírka, která je přemění v lákavé ozdoby.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―