Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Na pikniku je nejlepší jeho bezprostřednost. I ve městech najdete místa, kde nebudete nikým rušeni a obklopí vás příjemná zeleň. Na vesnici zase stačí opustit obytné zóny a najít oblíbený plácek pod stromy či na louce. Pokud zatoužíte po romantickém okolí či instagramových fotkách, zvolte lokalitu u vody nebo v blízkosti zrovna rozkvetlých stromů.

    Osvěžení zachrání horké dny. Tašky na jídlo budou vaším velkým pomocníkem

    Jakmile se počasí vyhoupne do vyšších poloh teploměru, dlouhé sezení na sluníčku umí pořádně prohřát kosti. Nezapomeňte proto na kšiltovku či klobouk a nepodceňte ani SPF ochranu. Tím pravým zachráncem bude ovšem studené pití, které si přinesete s sebou. Díky chladicí tašce zůstane jejich teplota příjemná a vy tak budete mít potřebné osvěžení hned po ruce.

    Zdroj: Business & Pleasure Co., Prada

    Jestliže fandíte rozvernějšímu stylu a nemůžete se dočkat letních barev, značka Business & Pleasure Co. má ve své nabídce hned několik designů tašek na potraviny v termo provedení. Vleze se vám do ní lahev dobrého přípitku, čistá voda i plechovky limonád. Prada zase sází na jednoduchost a v černé nylonové tašce najdete nerezové krabičky na jídlom společně s příbory a lahvemi na vodu.

    Pro velké gurmány velký košík. Vezměte si s sebou klidně celou kuchyň

    Plánujete-li letos pořádat pikniky ve velkém, bude se vám hodit spíše praktický piknikový koš. Například italská značka Alessi vyrábí koše v neotřelém kulatém designu. Díky praktickému uspořádání se do nich vlezou talíře, příbory i skleničky pro čtyři osoby. Nic vám tak už nebude bránit pozvat své přátele na venkovní piknik místo na domácí večeři.

    Zdroj: Alessi, Ralph Lauren

    Od společnosti Ralph Lauren můžete zase koupit na první pohled ničím zvláštní hnědý kufřík. Po jeho rozbalení vás však čeká hotový klenot. Přenosný bar, inspirovaný první Ralph Lauren restaurací v New Yorku, ukrývá broušenou karafu, čtyři sklenice s motivem ikonických polo hráčů, šejkr, otvírák a misku na oříšky. S tímto pomocníkem rozhodně rozzáříte každý piknik.

    Zdroj: Marquis & Dawe, Louis Vuitton

    Jídlo a nádobí jsou jedna věc. Nezbytné je ale samozřejmě i pohodlí. Hlavní výbavou je bezesporu pikniková deka. Kousek od Marquis & Dave vybízí k pohodlnému natáhnutí se do trávy. Horní vlněná vrstva je podšitá tou nepromokavou, takže nehrozí ani vlhko od země. Sednout si potom můžete na skládací stoličku inspirovanou japonským origami od značky Louis Vuitton.

    Buďte o krok napřed. Těmito vychytávkami ohromíte všechny hosty

    Třešničkou na dortu vám budou neobvyklé doplňky. Dobře vypadají a ještě lépe slouží. To je případ i přenosné lampičky od značky Saint Louis. A pokud jste ještě neměli dost jídla, překvapte své společníky přenosným grilem. Třeba ten od Fortnum & Mason má praktická ucha, vnitřní část sloužící k rozhoření uhlíků a šikovný rošt. Nic vám tak nebrání vystrojit hotovou hostinu.

    Zdroj: Saint Louis, Fortnum & Mason

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Romantické rande i přátelské posezení. Vyrazte na piknik se stylovou výbavou

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Na pikniku je nejlepší jeho bezprostřednost. I ve městech najdete místa, kde nebudete nikým rušeni a obklopí vás příjemná zeleň. Na vesnici zase stačí opustit obytné zóny a najít oblíbený plácek pod stromy či na louce. Pokud zatoužíte po romantickém okolí či instagramových fotkách, zvolte lokalitu u vody nebo v blízkosti zrovna rozkvetlých stromů.

    Osvěžení zachrání horké dny. Tašky na jídlo budou vaším velkým pomocníkem

    Jakmile se počasí vyhoupne do vyšších poloh teploměru, dlouhé sezení na sluníčku umí pořádně prohřát kosti. Nezapomeňte proto na kšiltovku či klobouk a nepodceňte ani SPF ochranu. Tím pravým zachráncem bude ovšem studené pití, které si přinesete s sebou. Díky chladicí tašce zůstane jejich teplota příjemná a vy tak budete mít potřebné osvěžení hned po ruce.

    Zdroj: Business & Pleasure Co., Prada

    Jestliže fandíte rozvernějšímu stylu a nemůžete se dočkat letních barev, značka Business & Pleasure Co. má ve své nabídce hned několik designů tašek na potraviny v termo provedení. Vleze se vám do ní lahev dobrého přípitku, čistá voda i plechovky limonád. Prada zase sází na jednoduchost a v černé nylonové tašce najdete nerezové krabičky na jídlom společně s příbory a lahvemi na vodu.

    Pro velké gurmány velký košík. Vezměte si s sebou klidně celou kuchyň

    Plánujete-li letos pořádat pikniky ve velkém, bude se vám hodit spíše praktický piknikový koš. Například italská značka Alessi vyrábí koše v neotřelém kulatém designu. Díky praktickému uspořádání se do nich vlezou talíře, příbory i skleničky pro čtyři osoby. Nic vám tak už nebude bránit pozvat své přátele na venkovní piknik místo na domácí večeři.

    Zdroj: Alessi, Ralph Lauren

    Od společnosti Ralph Lauren můžete zase koupit na první pohled ničím zvláštní hnědý kufřík. Po jeho rozbalení vás však čeká hotový klenot. Přenosný bar, inspirovaný první Ralph Lauren restaurací v New Yorku, ukrývá broušenou karafu, čtyři sklenice s motivem ikonických polo hráčů, šejkr, otvírák a misku na oříšky. S tímto pomocníkem rozhodně rozzáříte každý piknik.

    Zdroj: Marquis & Dawe, Louis Vuitton

    Jídlo a nádobí jsou jedna věc. Nezbytné je ale samozřejmě i pohodlí. Hlavní výbavou je bezesporu pikniková deka. Kousek od Marquis & Dave vybízí k pohodlnému natáhnutí se do trávy. Horní vlněná vrstva je podšitá tou nepromokavou, takže nehrozí ani vlhko od země. Sednout si potom můžete na skládací stoličku inspirovanou japonským origami od značky Louis Vuitton.

    Buďte o krok napřed. Těmito vychytávkami ohromíte všechny hosty

    Třešničkou na dortu vám budou neobvyklé doplňky. Dobře vypadají a ještě lépe slouží. To je případ i přenosné lampičky od značky Saint Louis. A pokud jste ještě neměli dost jídla, překvapte své společníky přenosným grilem. Třeba ten od Fortnum & Mason má praktická ucha, vnitřní část sloužící k rozhoření uhlíků a šikovný rošt. Nic vám tak nebrání vystrojit hotovou hostinu.

    Zdroj: Saint Louis, Fortnum & Mason

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―