Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nelze popřít, že módní značky se neustále snaží zlepšovat svůj postoj k životnímu prostředí a investovat do inovativních, ekologických a přitom atraktivních možností pro své zákazníky. Letos se zdá, že se do popředí zájmu dostává udržitelná obuv. Brazilská značka Melissa se tentokrát spojila s firmou Telfar, minulý měsíc to byl Marc Jacobs a v květnu už po několikáté Jean Paul Gaultier.

    Melissa x Telfar nezůstává jen u bot

    Žádaná Telfar Shopper Bag, o které zpívá už i Beyoncé, prošla intenzivní tzv. „Jelly“ kúrou. A výsledek? Nejnovější spolupráce představuje ikonickou kabelku ve třech velikostech, ale každá z nich je najednou průsvitná. Designový podpis průkopníka v obuvnictví lze vidět také na průsvitných sandálkách Melissa x Telfar Jelly Slide. Online prodej kolekce odstartuje 14. července.

    Zdroj: Telfar

    Udržitelný a lehký Marc Jacobs

    Marc Jacobs také objevuje nová zákoutí. S Melissa vytvořil kolekci, která potěší zejména milovníky platforem. Na výběr jsou tři styly v barvách inspirovaných Marcovou ready-to-wear. Dominuje slonovinová, stříbrná, červená, modrá a černá. Nejextravagantnější je model Clog s krytou špičkou z bio materiálu EVA. Platformový základ má i Becky, který je ideální volbou pro pracovní, rušné a horké dny ve městě. Pokud se chcete držet trochu více při zemi, trojici doplňuje model Slide. Hlavní tváří celého počinu je modelka Iris Law.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Gotika od Jean Paul Gaultier

    Vlnu letošních spoluprací završil nikdo jiný než Jean Paul Gaultier. Spolu jsou nerozlučnými přáteli a mají za sebou dlouhou historii. Poprvé spojili své vize v roce 1983 a nyní slaví pomyslné rubínové výročí svatby. Kapsulová kolekce představuje dva modely s nádechem gotické hardcore avantgardy. Model Punk Love Pump na blokovém podpatku je k dispozici v bílé, černé a růžové barvě. Na první pohled připomíná kultovní boty Minnie Mouse, ovšem díky přezce kolem kotníku a samotné boty je to úplně jiná písnička. V davu se neztratíte ani s Becky Punk Love Mules.

    Zdroj: Jean Paul Gaultier

    Plast jako hudba budoucnosti

    Melissa vyniká zejména svým unikátním PVC materiálem – Melflex. Díky němu se stává plast výjimečným a základním kamenem inovativního řemesla budoucnosti. V minulosti značka úspěšně spolupracovala s Karl Lagerfeld, Vivienne Westwood, Comme Des Garçons nebo Thierry Mugler.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Telfar, Marc Jacobs, Jean Paul Gaultier, Melissa

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Rok ve znamení obuvi: Melissa kolaboruje s Telfar, Marc Jacobs i Jean Paul Gaultier

    Nelze popřít, že módní značky se neustále snaží zlepšovat svůj postoj k životnímu prostředí a investovat do inovativních, ekologických a přitom atraktivních možností pro své zákazníky. Letos se zdá, že se do popředí zájmu dostává udržitelná obuv. Brazilská značka Melissa se tentokrát spojila s firmou Telfar, minulý měsíc to byl Marc Jacobs a v květnu už po několikáté Jean Paul Gaultier.

    Melissa x Telfar nezůstává jen u bot

    Žádaná Telfar Shopper Bag, o které zpívá už i Beyoncé, prošla intenzivní tzv. „Jelly“ kúrou. A výsledek? Nejnovější spolupráce představuje ikonickou kabelku ve třech velikostech, ale každá z nich je najednou průsvitná. Designový podpis průkopníka v obuvnictví lze vidět také na průsvitných sandálkách Melissa x Telfar Jelly Slide. Online prodej kolekce odstartuje 14. července.

    Zdroj: Telfar

    Udržitelný a lehký Marc Jacobs

    Marc Jacobs také objevuje nová zákoutí. S Melissa vytvořil kolekci, která potěší zejména milovníky platforem. Na výběr jsou tři styly v barvách inspirovaných Marcovou ready-to-wear. Dominuje slonovinová, stříbrná, červená, modrá a černá. Nejextravagantnější je model Clog s krytou špičkou z bio materiálu EVA. Platformový základ má i Becky, který je ideální volbou pro pracovní, rušné a horké dny ve městě. Pokud se chcete držet trochu více při zemi, trojici doplňuje model Slide. Hlavní tváří celého počinu je modelka Iris Law.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Gotika od Jean Paul Gaultier

    Vlnu letošních spoluprací završil nikdo jiný než Jean Paul Gaultier. Spolu jsou nerozlučnými přáteli a mají za sebou dlouhou historii. Poprvé spojili své vize v roce 1983 a nyní slaví pomyslné rubínové výročí svatby. Kapsulová kolekce představuje dva modely s nádechem gotické hardcore avantgardy. Model Punk Love Pump na blokovém podpatku je k dispozici v bílé, černé a růžové barvě. Na první pohled připomíná kultovní boty Minnie Mouse, ovšem díky přezce kolem kotníku a samotné boty je to úplně jiná písnička. V davu se neztratíte ani s Becky Punk Love Mules.

    Zdroj: Jean Paul Gaultier

    Plast jako hudba budoucnosti

    Melissa vyniká zejména svým unikátním PVC materiálem – Melflex. Díky němu se stává plast výjimečným a základním kamenem inovativního řemesla budoucnosti. V minulosti značka úspěšně spolupracovala s Karl Lagerfeld, Vivienne Westwood, Comme Des Garçons nebo Thierry Mugler.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Telfar, Marc Jacobs, Jean Paul Gaultier, Melissa

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―