Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Sociální sítě propadly klasickému rom-comu. Nobody Wants This připomíná tvorbu 2000s

    Jedním ze současných seriálových miláčků internetu je první série nového titulu s názvem Nobody Wants This. Po svém zveřejnění koncem září sklidil takový úspěch, že už platforma Netflix ohlásila jeho pokračování v podobě další série. Přívětivé přijetí ze strany diváctva není tak překvapivé, vezmeme-li v potaz současnou obsesi s obdobím 2000s. Seriál totiž přesně tato léta připomíná.

    Důvodem je nejen „klasický“ rom-com plot, vyprávějící o rozbouřeném vztahu podcasterky, vedoucí rozpravy o vztazích a sexu, s rabínem, ale také hvězdné obsazení. V hlavních rolích si totiž zahrála Kristen Bell a Adam Brody. Zdá vás titul rozesměje, nebo rozpláče je však na vás. Nevylučujeme ani negativní reakce, jelikož seriál čelí kritice kvůli posilování stereotypních genderových rolí.

    Miláčci Netflixu slaví comeback. Hearstopper zkrášlil podzim novou sérií

    Streamovací platforma Netflix přivítala podzim za pomocí třetí série oblíbeného seriálu Hearstopper. Na rozdíl od předchozích řad je ovšem plná temnějších zvratů. Její hrdinové totiž čelí tomu nejtěžšímu úkolu, tedy dospívání. Kromě teplého kakaa se šlehačkou si proto k pohovce připravte také krabičku kapesníků. Dobrou zprávou je, že by se měl seriál nejspíše vrátit i po čtvrté.

    Zdroj: Alice Osman

    Tom Hanks opět ovládá filmovou scénu. Sklízí úspěch se snímkem A Man Called Otto

    Film s názvem A Man Called Otto, tedy Muž jménem Otto, vyšel už v roce 2022, pozornost širšího publika však zachytil až nyní. Rovněž se totiž nedávno objevil na platformě Netflix. Proslulý Tom Hanks v něm opět dokazuje, že jeho herecký talent nezná mezí. Film je založený na knize spisovatele Fredrika Backman, známé jako A Man Called Ove. Také u jeho sledování vás pak pláč nemine.

    Trend hororových komedií pokračuje. Seznamte se s It’s What’s Inside

    Pokud vás zaujal snímek Bodies, Bodies, Bodies, pak na nic nečekejte a pohodlně se uvelebte před televizní obrazovkou. Oblíbený žánr hororových komedií totiž vyprodukoval další snímek, tentokrát s názvem It’s What’s Inside. Sleduje příběh skupiny přátel uprostřed rozlučky se svobodou. Ta se ovšem nečekaně zvrhne poté, co jeden z hostů přinese záhadný herní kufřík.

    Zdroje: The Australian Women’s Weekly, Fast Company, Collider, Variety, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Proměňte lenošení na emoční horskou dráhu. Trendy filmy a seriály vyvolají smích i pláč

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Sociální sítě propadly klasickému rom-comu. Nobody Wants This připomíná tvorbu 2000s

    Jedním ze současných seriálových miláčků internetu je první série nového titulu s názvem Nobody Wants This. Po svém zveřejnění koncem září sklidil takový úspěch, že už platforma Netflix ohlásila jeho pokračování v podobě další série. Přívětivé přijetí ze strany diváctva není tak překvapivé, vezmeme-li v potaz současnou obsesi s obdobím 2000s. Seriál totiž přesně tato léta připomíná.

    Důvodem je nejen „klasický“ rom-com plot, vyprávějící o rozbouřeném vztahu podcasterky, vedoucí rozpravy o vztazích a sexu, s rabínem, ale také hvězdné obsazení. V hlavních rolích si totiž zahrála Kristen Bell a Adam Brody. Zdá vás titul rozesměje, nebo rozpláče je však na vás. Nevylučujeme ani negativní reakce, jelikož seriál čelí kritice kvůli posilování stereotypních genderových rolí.

    Miláčci Netflixu slaví comeback. Hearstopper zkrášlil podzim novou sérií

    Streamovací platforma Netflix přivítala podzim za pomocí třetí série oblíbeného seriálu Hearstopper. Na rozdíl od předchozích řad je ovšem plná temnějších zvratů. Její hrdinové totiž čelí tomu nejtěžšímu úkolu, tedy dospívání. Kromě teplého kakaa se šlehačkou si proto k pohovce připravte také krabičku kapesníků. Dobrou zprávou je, že by se měl seriál nejspíše vrátit i po čtvrté.

    Zdroj: Alice Osman

    Tom Hanks opět ovládá filmovou scénu. Sklízí úspěch se snímkem A Man Called Otto

    Film s názvem A Man Called Otto, tedy Muž jménem Otto, vyšel už v roce 2022, pozornost širšího publika však zachytil až nyní. Rovněž se totiž nedávno objevil na platformě Netflix. Proslulý Tom Hanks v něm opět dokazuje, že jeho herecký talent nezná mezí. Film je založený na knize spisovatele Fredrika Backman, známé jako A Man Called Ove. Také u jeho sledování vás pak pláč nemine.

    Trend hororových komedií pokračuje. Seznamte se s It’s What’s Inside

    Pokud vás zaujal snímek Bodies, Bodies, Bodies, pak na nic nečekejte a pohodlně se uvelebte před televizní obrazovkou. Oblíbený žánr hororových komedií totiž vyprodukoval další snímek, tentokrát s názvem It’s What’s Inside. Sleduje příběh skupiny přátel uprostřed rozlučky se svobodou. Ta se ovšem nečekaně zvrhne poté, co jeden z hostů přinese záhadný herní kufřík.

    Zdroje: The Australian Women’s Weekly, Fast Company, Collider, Variety, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―