Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem roku vydala platforma Lyst seznam značek, které stály v roce 2023 v čele módního světa. Své výsledky zakládá na analýze vyhledávání, ale také nákupech nebo aktivitách na sociálních sítích. Na královský trůn loni usedla značka Miu Miu. Hned za ní se umístilo Loewe, které zaujalo hlavně svým logem. Slaví ale také Prada, Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler.

    Statistiky a reporty z loňského roku slouží nejen ke zhodnocení uplynulých úspěchů, ale také předpovědím pro nadcházející měsíce. Stojí za to proto prozkoumat výsledky platformy Lyst, která zveřejnila nejvíce trendy značky i doplňky roku 2023. Své závěry zakládá společnost na základě vyhledávání, zobrazení produktů, prodejích, ale také zmínkách na sociálních sítích.

    Největším hitem roku 2023 je Miu Miu. Značka oslnila například trendy mikro sukní nebo třpytivým spodním prádlem

    Značka Miu Miu se loni poprvé dostala na první místo známého Lyst žebříčku. Za svůj úspěch pak vděčí hned několika faktorům. Popularitu si vysloužila například známou mikro skládanou sukní. Zazářila ale také díky třpytivému spodnímu prádlu, které představila v kolekci jaro/léto 2024. Světu ho navíc představila ambasadorka značky a herečka Emma Corrin.

    Na mole ovšem Miu Miu zastoupily také hvězdy jako modelka Gigi Hadid nebo zpěvák Troye Sivan. Kromě toho společnost vydala úspěšnou spolupráci se značkou Church’s, jejímž výsledkem byly trendy chic polobotky. Nepřekvapí proto, že značka loni oproti roku 2022 vzrostla o 39 procent.

    Zdroj: Miu Miu

    Chvilku slávy zažily ale také společnosti jako Prada a Loewe. Oslovily kabelkami i trendy logem

    Na druhém místě žebříčku Lyst se umístila společnost Loewe. Oblibu si mezi milovníky módy loni vydobyla především díky svému Anagram logu. Objevilo se na řadě kouscích, od kabelek přes trička až po pásky. Kromě toho oslovila společnost také novou kabelkou Squeeze s volánky a ladicím řetízkem.

    Italské značce Prada se pak dařilo především v prvním čtvrtletí loňského roku. Návrhářka Miuccia Prada mohla ovšem slavit po celý rok, jelikož pod ni spadá také už zmíněná značka Miu Miu. Jednou z nejvíce populárních kabelek společnosti Prada se pak loni stala kabelka přes rameno Prada Arqué.

    Kromě svaté trojice se dařilo i ostatním. Na žebříček trendy značek se dostala Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler

    Na čtvrté místo žebříčku se vyšplhala společnost Bottega Veneta. Loni zaujala například svými trendy teniskami Orbit nebo „pletenými“ oversized kabelkami. Hned za italskou značkou se umístila společnost Versace. Módní svět zaujala nejen ikonickou kabelkou Medusa, ale také nově vydanou Greca Goddess.

    Značka Saint Laurent obsadila šesté místo žebříčku poté, co v první polovině roku 2023 zaznamenala růst o sedm procent. Oslnila navíc hvězdnými kampaněmi, do kterých dosadila osobnosti jako Kate Moss, Hailey Bieber nebo Dominic Fike. Do top 10 se dostal také Moncler, Valentino, Jacquemus a Burberry.

    Zdroj: Bottega Veneta, Versace

    Top doplňky uplynulého roku se staly boty Mary Jane Tabi, prošívaná taška od COS nebo ledvinka Uniqlo

    Report platformy Lyst pak zaznamenal také doplňky, které se loni v módním světě těšily největší oblibě. Na prvním místě se s přehledem umístily trendy boty Maison Margiela, známé jako Mary Jane Tabi. Slavné jsou především díky svému „kontroverznímu“ předělu na prsty. Velice populární byl ale například také kardigan s logem Miu Miu.

    Slávu si vydobyla rovněž prošívaná kabelka od COS. Překvapivě dobře se dařilo také trendy ledvince od značky Uniqlo, kterou jste mohli loni spatřit v různých velikostech i materiálech. Ve světě tenisek se na nejvyšší místa probojovaly například modely jako New Balance 550 nebo Shox MR4 Mule, které vznikly ve spolupráci Nike s Martine Rose.

    Zdroj: Mytheresa, COS, Uniqlo

    Zdroje: L’Officiel, Hypebeast, AugustMan, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Poznejte nejvíce trendy značky a doplňky roku 2023. Stojí za to sledovat Miu Miu, Loewe nebo Prada

    ― Reklama ―

    Koncem roku vydala platforma Lyst seznam značek, které stály v roce 2023 v čele módního světa. Své výsledky zakládá na analýze vyhledávání, ale také nákupech nebo aktivitách na sociálních sítích. Na královský trůn loni usedla značka Miu Miu. Hned za ní se umístilo Loewe, které zaujalo hlavně svým logem. Slaví ale také Prada, Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler.

    Statistiky a reporty z loňského roku slouží nejen ke zhodnocení uplynulých úspěchů, ale také předpovědím pro nadcházející měsíce. Stojí za to proto prozkoumat výsledky platformy Lyst, která zveřejnila nejvíce trendy značky i doplňky roku 2023. Své závěry zakládá společnost na základě vyhledávání, zobrazení produktů, prodejích, ale také zmínkách na sociálních sítích.

    Největším hitem roku 2023 je Miu Miu. Značka oslnila například trendy mikro sukní nebo třpytivým spodním prádlem

    Značka Miu Miu se loni poprvé dostala na první místo známého Lyst žebříčku. Za svůj úspěch pak vděčí hned několika faktorům. Popularitu si vysloužila například známou mikro skládanou sukní. Zazářila ale také díky třpytivému spodnímu prádlu, které představila v kolekci jaro/léto 2024. Světu ho navíc představila ambasadorka značky a herečka Emma Corrin.

    Na mole ovšem Miu Miu zastoupily také hvězdy jako modelka Gigi Hadid nebo zpěvák Troye Sivan. Kromě toho společnost vydala úspěšnou spolupráci se značkou Church’s, jejímž výsledkem byly trendy chic polobotky. Nepřekvapí proto, že značka loni oproti roku 2022 vzrostla o 39 procent.

    Zdroj: Miu Miu

    Chvilku slávy zažily ale také společnosti jako Prada a Loewe. Oslovily kabelkami i trendy logem

    Na druhém místě žebříčku Lyst se umístila společnost Loewe. Oblibu si mezi milovníky módy loni vydobyla především díky svému Anagram logu. Objevilo se na řadě kouscích, od kabelek přes trička až po pásky. Kromě toho oslovila společnost také novou kabelkou Squeeze s volánky a ladicím řetízkem.

    Italské značce Prada se pak dařilo především v prvním čtvrtletí loňského roku. Návrhářka Miuccia Prada mohla ovšem slavit po celý rok, jelikož pod ni spadá také už zmíněná značka Miu Miu. Jednou z nejvíce populárních kabelek společnosti Prada se pak loni stala kabelka přes rameno Prada Arqué.

    Kromě svaté trojice se dařilo i ostatním. Na žebříček trendy značek se dostala Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler

    Na čtvrté místo žebříčku se vyšplhala společnost Bottega Veneta. Loni zaujala například svými trendy teniskami Orbit nebo „pletenými“ oversized kabelkami. Hned za italskou značkou se umístila společnost Versace. Módní svět zaujala nejen ikonickou kabelkou Medusa, ale také nově vydanou Greca Goddess.

    Značka Saint Laurent obsadila šesté místo žebříčku poté, co v první polovině roku 2023 zaznamenala růst o sedm procent. Oslnila navíc hvězdnými kampaněmi, do kterých dosadila osobnosti jako Kate Moss, Hailey Bieber nebo Dominic Fike. Do top 10 se dostal také Moncler, Valentino, Jacquemus a Burberry.

    Zdroj: Bottega Veneta, Versace

    Top doplňky uplynulého roku se staly boty Mary Jane Tabi, prošívaná taška od COS nebo ledvinka Uniqlo

    Report platformy Lyst pak zaznamenal také doplňky, které se loni v módním světě těšily největší oblibě. Na prvním místě se s přehledem umístily trendy boty Maison Margiela, známé jako Mary Jane Tabi. Slavné jsou především díky svému „kontroverznímu“ předělu na prsty. Velice populární byl ale například také kardigan s logem Miu Miu.

    Slávu si vydobyla rovněž prošívaná kabelka od COS. Překvapivě dobře se dařilo také trendy ledvince od značky Uniqlo, kterou jste mohli loni spatřit v různých velikostech i materiálech. Ve světě tenisek se na nejvyšší místa probojovaly například modely jako New Balance 550 nebo Shox MR4 Mule, které vznikly ve spolupráci Nike s Martine Rose.

    Zdroj: Mytheresa, COS, Uniqlo

    Zdroje: L’Officiel, Hypebeast, AugustMan, Instagram

    ― Reklama ―

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―