Více

    Sledujte nás na Instagramu

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému „demure“ podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    Animal print módní scénu neopouští. Podzimní šero rozbije kraví i levhartí vzor

    Už od začátku letošního roku dominuje módním trendům country styl. Spolu s ním se tak na scéně opět objevily klasické zvířecí potisky. Prokázaly tak svou nadčasovost, a proto je na ulicích budete vídat také na podzim. Zvolit můžete typický zebří nebo levhartí vzor, jaký si vybral například módní dům Jacquemus. Pokud ovšem chcete vybočit z řady, prozkoumejte doplňky zahalené do kravího potisku.

    Zdroj: Jimmy Choo, Jacquemus

    Burgundy odstín ovládne podzim. Projeví se ve světě make-upu i módy

    Tmavě rudý tón se nedávno pod záštitou cranberry make-upu proplížil do současných beauty trendů. Své místo se mu ovšem podařilo ukořistit nebo ve světě módy. Chybět proto nesmí ani v podobě kabelek. Do svých kolekcí je totiž zařadily módní domy jako Ferragamo, JW Anderson, Fendi nebo Gucci. Jedná se navíc o barvu, se kterou snadno zkombinujete jakýkoli podzimní look. Hodí se k černé, šedé i tmavě modré.

    Zdroj: JW Anderson, Gucci

    Léto připomenou extravagantní přívěsky. Nahradí je i decentnější varianty

    Takzvané brat summer definovaly mimo jiné rovněž kabelky, obsypané nejrůznějšími přívěsky. Trend připomínající začátek 2000s s podzimem nikam neodchází. Přetvoří se ovšem do své o něco rezervovanější, někdo by řekl „demure“, verze. Příkladem je model Miu Miu, který místo klíčenek zdobí další, drobnější kabelky. Nečekané detaily pak v podobě hravých popruhů představila Tory Burch.

    Zdroj: Miu Miu, Tory Burch

    Podzimní trend určila i královna módy. Bella Hadid vrátila do popředí semiš

    Mezi letošní nejvíce decentní podzimní kabelky patří ty v typických odstínech kaštanové či oříškové. Na další úroveň je ovšem povznesla modelka Bella Hadid. Sociální sítě totiž jako vlna zalily fotografie, na kterých vynesla semišovou béžovou tašku značky Coach. Všem milovníkům módy tak bylo rázem jasné, že je nadčasový materiál zpět na výsluní. Drobnější verzi kabelky najdete například u The Row.

    Zdroj: Coach, The Row

    Minimalismus se nekoná ani na podzim. Zvýrazněte svůj outfit pomocí XL tote bags

    Letošní podzim se rozhodně neponese v duchu nenápadnosti. Potvrdil to další trend, diktující výrazné objemné kabelky. Nejčastěji je naleznete v podobě XL tote bags. Různé módní domy do těchto modelů začaly přetvářet i své dřívější hity, jako tomu bylo například u „kapsáčové“ kabelky od Acne Studios. Své si však přece jen najdou i milovníci minimalismu, a to například ve variantě od The Row.

    Zdroj: The Row, Acne Studios

    Zdroje: Who What Wear, Glamour, Fashionista

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Podzim patří výrazným kabelkám. Své místo si vybojoval animal print, přívěsky i burgundy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    I když současné trendy definuje přechod od maximalistického brat summer k více rezervovanému „demure“ podzimu, neplatí to stejné pro kabelky. V nadcházejících chladnějších měsících tak můžete své outfity s čistým svědomím oživit výraznými kousky. Zabodujete například se zvířecím vzorem, burgundy odstínem nebo nečekanými detaily.

    - Reklama -

    Animal print módní scénu neopouští. Podzimní šero rozbije kraví i levhartí vzor

    Už od začátku letošního roku dominuje módním trendům country styl. Spolu s ním se tak na scéně opět objevily klasické zvířecí potisky. Prokázaly tak svou nadčasovost, a proto je na ulicích budete vídat také na podzim. Zvolit můžete typický zebří nebo levhartí vzor, jaký si vybral například módní dům Jacquemus. Pokud ovšem chcete vybočit z řady, prozkoumejte doplňky zahalené do kravího potisku.

    Zdroj: Jimmy Choo, Jacquemus

    Burgundy odstín ovládne podzim. Projeví se ve světě make-upu i módy

    Tmavě rudý tón se nedávno pod záštitou cranberry make-upu proplížil do současných beauty trendů. Své místo se mu ovšem podařilo ukořistit nebo ve světě módy. Chybět proto nesmí ani v podobě kabelek. Do svých kolekcí je totiž zařadily módní domy jako Ferragamo, JW Anderson, Fendi nebo Gucci. Jedná se navíc o barvu, se kterou snadno zkombinujete jakýkoli podzimní look. Hodí se k černé, šedé i tmavě modré.

    - Reklama -

    Zdroj: JW Anderson, Gucci

    Léto připomenou extravagantní přívěsky. Nahradí je i decentnější varianty

    Takzvané brat summer definovaly mimo jiné rovněž kabelky, obsypané nejrůznějšími přívěsky. Trend připomínající začátek 2000s s podzimem nikam neodchází. Přetvoří se ovšem do své o něco rezervovanější, někdo by řekl „demure“, verze. Příkladem je model Miu Miu, který místo klíčenek zdobí další, drobnější kabelky. Nečekané detaily pak v podobě hravých popruhů představila Tory Burch.

    Zdroj: Miu Miu, Tory Burch

    Podzimní trend určila i královna módy. Bella Hadid vrátila do popředí semiš

    Mezi letošní nejvíce decentní podzimní kabelky patří ty v typických odstínech kaštanové či oříškové. Na další úroveň je ovšem povznesla modelka Bella Hadid. Sociální sítě totiž jako vlna zalily fotografie, na kterých vynesla semišovou béžovou tašku značky Coach. Všem milovníkům módy tak bylo rázem jasné, že je nadčasový materiál zpět na výsluní. Drobnější verzi kabelky najdete například u The Row.

    Zdroj: Coach, The Row

    Minimalismus se nekoná ani na podzim. Zvýrazněte svůj outfit pomocí XL tote bags

    Letošní podzim se rozhodně neponese v duchu nenápadnosti. Potvrdil to další trend, diktující výrazné objemné kabelky. Nejčastěji je naleznete v podobě XL tote bags. Různé módní domy do těchto modelů začaly přetvářet i své dřívější hity, jako tomu bylo například u „kapsáčové“ kabelky od Acne Studios. Své si však přece jen najdou i milovníci minimalismu, a to například ve variantě od The Row.

    Zdroj: The Row, Acne Studios

    Zdroje: Who What Wear, Glamour, Fashionista

    ― Reklama ―

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―