Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rappeři se v posledních 10 letech stali neodmyslitelnou součástí módy. Vedle nejvýznamnějších influencerů a celebrit jde o jedny z největších „trendsetterů“. Laicky řečeno, co si oblékne známý rapper, je s okamžitou platností novým trendem. Není tak žádnou novinkou, že řada rapperů spolupracuje na kolekcích předních designérů.

    Tentokrát se zaměříme na našeho oblíbence, kterým je rapper a partner ikonické zpěvačky Rihanny. ASAP Rocky v neotřelých outfitech září na svých koncertech, červených kobercích i ve věhlasných módních spolupracích, kterých za sebou má už celou řadu.

    Spolupracemi se rapperova kariéra jen hemží. Na kontě má Dior, Guess i Bottega Veneta

    Rapper ASAP Rocky se může pochlubit velice pestrou várkou kampaní i spoluprací. Naše nejoblíbenější je se značkou Guess. Brand, který v poslední době zažívá velký úpadek oblíbenosti, s rapperem v roce 2017 vytvořil více než úspěšnou kolekci. Trička z této řady se na bazarových platformách, jako je Vinted, Depop nebo Grailed doslova otáčí až do současnosti. Stejně byla oblíbená i jeho kampaň pro módní dům Dior.

    V roce 2024 však rapper oslavuje prozatím jeho nejluxusnější spolupráci. Poskytla mu ji italská společnost Bottega Veneta. Známý brand totiž miluje stejně jako on jeho. Značka mu navíc už před několika měsíci nabídla svou jarní kolekci, ještě před tím než oficiálně dorazila do butiků. Zpropagovala ji tak formou dokonalých street style fotografií.

    Na kontě má rapper i aktuálně nejpopulárnější produkt FENTY SKIN. Společně s Rihannou přivedl na trh perfektní lip balm

    Ikonický pár hudebníků se spojil a společně zveřejnil produkt značky Rihanny, známé jako Fenty Beauty. Nový balzám na rty s „příchutí“ barbadoské třešně se okamžitě stal skin care hitem, po kterém se strhla lavina i mezi muži. Prodejny při dropu hlásily vyprodané zásoby a nestíhají ho naskladnit. Pořídíte ho buď na oficiálních stránkách značky, nebo v síti prodejen Sephora.

    Zdroj: Fenty Beauty

    ASAP Rocky je průkopníkem kdysi kontroverzních trendů. Sukně neodmyslitelně patří k jeho image

    Známý rapper se stal nejen hudební legendou, ale i průkopníkem v oblasti módy. Zejména, pokud jde o sukně. Bezohledně vstupuje do světa módního avantgardismu, ve kterém se sukně stala jeho vyjádřením módní identity. Výrazným tahem bylo například její vynesení po boku rapperovy partnerky Rihanny. 

    @gqfrance Rihanna et ASAP Rocky au Met Gala 2023 🔥 #Rihanna #AsapRocky #MetGala #MetGala2023 #karllagerfeld #rihannaasaprocky #Metgalalooks ♬ original sound – Stan 🙂

    Ať už na červeném koberci, nebo při každodenních příležitostech, sukně i jiné odvážné trendy se staly nezbytnou součástí ASAP Rocky módního repertoáru. Řada z nich je tak zachycena objektivy paparazzi fotografů, kteří sledují každý jeho krok.

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Po stopách módních ikon: ASAP Rocky jako nejlépe oblečený muž posledních let

    ― Reklama ―

    Rappeři se v posledních 10 letech stali neodmyslitelnou součástí módy. Vedle nejvýznamnějších influencerů a celebrit jde o jedny z největších „trendsetterů“. Laicky řečeno, co si oblékne známý rapper, je s okamžitou platností novým trendem. Není tak žádnou novinkou, že řada rapperů spolupracuje na kolekcích předních designérů.

    Tentokrát se zaměříme na našeho oblíbence, kterým je rapper a partner ikonické zpěvačky Rihanny. ASAP Rocky v neotřelých outfitech září na svých koncertech, červených kobercích i ve věhlasných módních spolupracích, kterých za sebou má už celou řadu.

    Spolupracemi se rapperova kariéra jen hemží. Na kontě má Dior, Guess i Bottega Veneta

    Rapper ASAP Rocky se může pochlubit velice pestrou várkou kampaní i spoluprací. Naše nejoblíbenější je se značkou Guess. Brand, který v poslední době zažívá velký úpadek oblíbenosti, s rapperem v roce 2017 vytvořil více než úspěšnou kolekci. Trička z této řady se na bazarových platformách, jako je Vinted, Depop nebo Grailed doslova otáčí až do současnosti. Stejně byla oblíbená i jeho kampaň pro módní dům Dior.

    V roce 2024 však rapper oslavuje prozatím jeho nejluxusnější spolupráci. Poskytla mu ji italská společnost Bottega Veneta. Známý brand totiž miluje stejně jako on jeho. Značka mu navíc už před několika měsíci nabídla svou jarní kolekci, ještě před tím než oficiálně dorazila do butiků. Zpropagovala ji tak formou dokonalých street style fotografií.

    Na kontě má rapper i aktuálně nejpopulárnější produkt FENTY SKIN. Společně s Rihannou přivedl na trh perfektní lip balm

    Ikonický pár hudebníků se spojil a společně zveřejnil produkt značky Rihanny, známé jako Fenty Beauty. Nový balzám na rty s „příchutí“ barbadoské třešně se okamžitě stal skin care hitem, po kterém se strhla lavina i mezi muži. Prodejny při dropu hlásily vyprodané zásoby a nestíhají ho naskladnit. Pořídíte ho buď na oficiálních stránkách značky, nebo v síti prodejen Sephora.

    Zdroj: Fenty Beauty

    ASAP Rocky je průkopníkem kdysi kontroverzních trendů. Sukně neodmyslitelně patří k jeho image

    Známý rapper se stal nejen hudební legendou, ale i průkopníkem v oblasti módy. Zejména, pokud jde o sukně. Bezohledně vstupuje do světa módního avantgardismu, ve kterém se sukně stala jeho vyjádřením módní identity. Výrazným tahem bylo například její vynesení po boku rapperovy partnerky Rihanny. 

    @gqfrance Rihanna et ASAP Rocky au Met Gala 2023 🔥 #Rihanna #AsapRocky #MetGala #MetGala2023 #karllagerfeld #rihannaasaprocky #Metgalalooks ♬ original sound – Stan 🙂

    Ať už na červeném koberci, nebo při každodenních příležitostech, sukně i jiné odvážné trendy se staly nezbytnou součástí ASAP Rocky módního repertoáru. Řada z nich je tak zachycena objektivy paparazzi fotografů, kteří sledují každý jeho krok.

    ― Reklama ―

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―