Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli získal v pondělí večer v Royal Albert Hall cenu Designer Of The Year 2022 na Fashion Awards 2022 v Londýně. Získal ji především díky své celorůžové kolekci, kterou představil pro podzim 2022. Cenu návrháři předala herečka Florence Pugh, která italskou značku pravidelně nosí na červeném koberci.

    Podle BFC (British Fashion Council) se cena uděluje britskému nebo mezinárodnímu tvůrci, jehož kolekce významně ovlivnily módní průmysl a určily podobu světové módy. Návrháře roku vybírá mezinárodní porota složená z tisícovky osobností z oboru. Piccioli byl oceněn díky své celorůžové kolekci pro podzim 2022. Na molo poslal modelky oděné v intenzivní purpurové barvě „Pink PP“. Kolekce měla nakonec takový úspěch, že se „Pink PP“ stala barvou sezóny.

    Chtěl jsem pracovat jako monochromatický umělec. Když se díváte na jednu barvu, musíte jít hlouběji než na povrch, k textuře, střihům, siluetě, objemu a detailům,“ okomentoval svoji práci Piccioli.

    Návrhář značky Valentino se utkal s kolegy jako Miuccia Prada, Jonathan Anderson a Matthieu Blazy. Žhavým kandidátem byl také Demna, ale po kontroverzi ohledně dvou reklamních kampaní značky Balenciaga se kandidatury vzdal. Demna byl považován za favorita na ocenění pro návrháře díky svým odvážným a pokrokovým živým akcím a vlivu na módní průmysl.

    Akce Fashion Awards shromažďuje finanční prostředky pro nadaci BFC, která podporuje budoucí růst a úspěch britského módního průmyslu. Snaží se podporovat talenty, vzdělávání, poskytování grantů a poradenství v oblasti podnikání. Cílem nadace je také zlepšit rovnost a příležitosti v tomto odvětví. BFC uvedla, že v průběhu sezony 2021/22 předala návrhářům a studentům více než 1,3 milionu liber.

    Zdroje: WWD.com, Instagram Pierpaolo Piccioli

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Pierpaolo Piccioli zabodoval s růžovou podzimní kolekcí Valentino. Stal se návrhářem roku 2022

    Kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli získal v pondělí večer v Royal Albert Hall cenu Designer Of The Year 2022 na Fashion Awards 2022 v Londýně. Získal ji především díky své celorůžové kolekci, kterou představil pro podzim 2022. Cenu návrháři předala herečka Florence Pugh, která italskou značku pravidelně nosí na červeném koberci.

    Podle BFC (British Fashion Council) se cena uděluje britskému nebo mezinárodnímu tvůrci, jehož kolekce významně ovlivnily módní průmysl a určily podobu světové módy. Návrháře roku vybírá mezinárodní porota složená z tisícovky osobností z oboru. Piccioli byl oceněn díky své celorůžové kolekci pro podzim 2022. Na molo poslal modelky oděné v intenzivní purpurové barvě „Pink PP“. Kolekce měla nakonec takový úspěch, že se „Pink PP“ stala barvou sezóny.

    Chtěl jsem pracovat jako monochromatický umělec. Když se díváte na jednu barvu, musíte jít hlouběji než na povrch, k textuře, střihům, siluetě, objemu a detailům,“ okomentoval svoji práci Piccioli.

    Návrhář značky Valentino se utkal s kolegy jako Miuccia Prada, Jonathan Anderson a Matthieu Blazy. Žhavým kandidátem byl také Demna, ale po kontroverzi ohledně dvou reklamních kampaní značky Balenciaga se kandidatury vzdal. Demna byl považován za favorita na ocenění pro návrháře díky svým odvážným a pokrokovým živým akcím a vlivu na módní průmysl.

    Akce Fashion Awards shromažďuje finanční prostředky pro nadaci BFC, která podporuje budoucí růst a úspěch britského módního průmyslu. Snaží se podporovat talenty, vzdělávání, poskytování grantů a poradenství v oblasti podnikání. Cílem nadace je také zlepšit rovnost a příležitosti v tomto odvětví. BFC uvedla, že v průběhu sezony 2021/22 předala návrhářům a studentům více než 1,3 milionu liber.

    Zdroje: WWD.com, Instagram Pierpaolo Piccioli

    ― Reklama ―

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―