Více

    ― Reklama ―

    Módní značka Louis Vuitton má nového kreativního ředitele pánské módy. Zpěvák Pharrell Williams naváže na odkaz jeho předchůdce Virgila Abloh. Prolne proto svět luxusu s uvolněnějším „streetwear“. Zároveň do světa módy přinese inspiraci z hudebního i filmového průmyslu.

    Ředitel společnosti Louis Vuitton Pietro Beccari vybral nového kreativního ředitele pánské módy tak, aby ladil s vizí samotné značky. Nástupce přitom hledal od úmrtí návrháře Virgila Abloh v listopadu roku 2021. „Jeho kreativní vize sahající za hranice módy rozhodně posune Louis Vuitton k nové a velice vzrušující kapitole,“ vyjádřil se Beccari ke svému rozhodnutí jmenovat na volnou pozici hudebníka a návrháře Pharrell Williams.

    Jako nástupce Abloh se hodí mimo jiné proto, že má podobný styl a vizi jako on. Bývalý kreativní ředitel byl totiž známý tím, že svou roli posunul na novou úroveň. Sám sebe totiž viděl spíše jako kurátora značky, a ne „pouhého“ návrháře. Stejně jako samotná módní společnost se i on snažil rozšířit své působení. Louis Vuitton totiž dlouhodobě usiluje o to, dostat se do centra dění současné kulturní scény.

    Značka proto často své návrhy propojuje s hudebním průmyslem nebo sportem a herním sektorem. Rovněž Williams představuje ikonu, která spojuje několik různých odvětví. Hudebník se 13 cenami Grammy se totiž angažuje také ve filmu a televizi, neziskových organizacích nebo módním světě. Předpokládá se proto, že ve své nové roli nejspíše na Abloh v nějaké formě naváže. Přinese bez pochyby ale i vlastní originalitu.

    Williams s Louis Vuitton spolupracoval už dříve, vytvořil kolekci slunečních brýlí i šperků

    Stejně jako jeho předchůdce, i Williams totiž nejspíše propojí svět luxusu a „streetwear“. Má také blízko k hip-hop a „hype“ kultuře a je fanouškem jasných barev, výrazných šperků a gender-fluidního přístupu. Takový postoj tak umožní společnosti Louis Vuitton cílit i na mladší generace. Williams a Abloh byli navíc přátelé a zesnulý návrhář roku 2020 v rozhovoru pro The New York Times uvedl, že se Williamsem začátkem tohoto století inspiroval.

    Známý zpěvák se proto zdá jako ideální volba. Ředitel Louis Vuitton se měl s Williamsem na spolupráci začít domlouvat loni v listopadu. Hudebník navíc se značkou spolupracoval už dříve. V roce 2004 se například podílel na tvorbě slunečních brýlích, v roce 2008 zase na kolekci šperků. Sám pak vlastní módní společnosti Ice Cream a Billionaire Boys Club. Williams svoji práci pro Louis Vuitton poprvé představí na týdnu pánské módy v Paříži letos v červnu.

    Zdroj: WWD, The Guardian, Highsnobiety, Twitter, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pharrell Williams učiní z Louis Vuitton středobod kulturní scény. Propojí módu s hudbou i filmem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značka Louis Vuitton má nového kreativního ředitele pánské módy. Zpěvák Pharrell Williams naváže na odkaz jeho předchůdce Virgila Abloh. Prolne proto svět luxusu s uvolněnějším „streetwear“. Zároveň do světa módy přinese inspiraci z hudebního i filmového průmyslu.

    - Reklama -

    Ředitel společnosti Louis Vuitton Pietro Beccari vybral nového kreativního ředitele pánské módy tak, aby ladil s vizí samotné značky. Nástupce přitom hledal od úmrtí návrháře Virgila Abloh v listopadu roku 2021. „Jeho kreativní vize sahající za hranice módy rozhodně posune Louis Vuitton k nové a velice vzrušující kapitole,“ vyjádřil se Beccari ke svému rozhodnutí jmenovat na volnou pozici hudebníka a návrháře Pharrell Williams.

    Jako nástupce Abloh se hodí mimo jiné proto, že má podobný styl a vizi jako on. Bývalý kreativní ředitel byl totiž známý tím, že svou roli posunul na novou úroveň. Sám sebe totiž viděl spíše jako kurátora značky, a ne „pouhého“ návrháře. Stejně jako samotná módní společnost se i on snažil rozšířit své působení. Louis Vuitton totiž dlouhodobě usiluje o to, dostat se do centra dění současné kulturní scény.

    Značka proto často své návrhy propojuje s hudebním průmyslem nebo sportem a herním sektorem. Rovněž Williams představuje ikonu, která spojuje několik různých odvětví. Hudebník se 13 cenami Grammy se totiž angažuje také ve filmu a televizi, neziskových organizacích nebo módním světě. Předpokládá se proto, že ve své nové roli nejspíše na Abloh v nějaké formě naváže. Přinese bez pochyby ale i vlastní originalitu.

    - Reklama -

    Williams s Louis Vuitton spolupracoval už dříve, vytvořil kolekci slunečních brýlí i šperků

    Stejně jako jeho předchůdce, i Williams totiž nejspíše propojí svět luxusu a „streetwear“. Má také blízko k hip-hop a „hype“ kultuře a je fanouškem jasných barev, výrazných šperků a gender-fluidního přístupu. Takový postoj tak umožní společnosti Louis Vuitton cílit i na mladší generace. Williams a Abloh byli navíc přátelé a zesnulý návrhář roku 2020 v rozhovoru pro The New York Times uvedl, že se Williamsem začátkem tohoto století inspiroval.

    Známý zpěvák se proto zdá jako ideální volba. Ředitel Louis Vuitton se měl s Williamsem na spolupráci začít domlouvat loni v listopadu. Hudebník navíc se značkou spolupracoval už dříve. V roce 2004 se například podílel na tvorbě slunečních brýlích, v roce 2008 zase na kolekci šperků. Sám pak vlastní módní společnosti Ice Cream a Billionaire Boys Club. Williams svoji práci pro Louis Vuitton poprvé představí na týdnu pánské módy v Paříži letos v červnu.

    Zdroj: WWD, The Guardian, Highsnobiety, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne. Longevity odborníci nesouhlasí

    Na snídani má každý názor. Někdo ji miluje, jiný považuje za ztrátu času. Někdo snídá hned po probuzení, jiný ranní rituál nechá až na jedenáctou, nebo ho nepodstoupí vůbec. Zatímco večeře je společenská událost a oběd čas na pauzu, snídaně bývá často přehlížená. Ale právě v tom tkví její kouzlo. Není o pravidlech, ale o zvyku. A přitom je to právě první jídlo dne, které ukrývá sílu určit, jak se budete cítit celý den.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto i Rick Owens. Pařížský týden módy nekončí

    Paříž zaplavila móda a nikam se nechystá. Tamní týden pánské módy ještě nekončí. Řadu pro jaro a léto roku 2026 představil například Rick Owens, který modely v dekonstruovaných návrzích nechal projít vodou. Dries Van Noten odhalil první pánskou kolekci nového kreativního ředitele Juliana Klausner a Yohji Yamamoto zreflektoval současné dění.

    Pánové, sandály jsou povoleny. Dokonce i s ponožkami

    Letní sezóna 2025 přináší pro pánská chodidla jednu jasnou zprávu. Ukazovat prsty je naprosto v pořádku. Z červených koberců mizí lakované polobotky, místo nich nastupují páskové sandály, Birkenstocks, a dokonce i žabky od luxusních značek. Jonathan Bailey se v Londýně ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatímco Simon Baker si v Sardinii vystačil s Birkenstock Kyoto. 

    Sardinky dobývají pevninu. Staly se nejnovější obsesí letošního léta

    Sociální síť TikTok vytvořila další trend inspirovaný jídlem. Letošní léto však tentokrát nepohltí roztomilé ovoce nebo zelenina, ale sardinky. Postupně se začaly objevovat na plakátech, obalech telefonů, plážových taškách i oversized tričkách. Ukazují nejen trvající oblibu "coastal" a "fisherman" estetik, ale rovněž touhu po osobitosti a letní hravosti.

    Móda v kostce: Skims sní o Euro Summer a Mugler naverboval Sharon Stone

    Léto je v plném proudu a značka Skims nezůstává pozadu. Letošní kolekci plavek vytvořila ve stylu "Euro Summer" spolu s Robertem Cavalli. Rick Owens chystá výstavu v Paříži a Fendi pokračuje v hledání nového vedení. Mugler vydal speciální kampaň s Sharon Stone a Meghan Markle odhalila nové letní produkty z dílny své společnosti As Ever.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―