Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Nová kolekce Lukáše Macháčka podpoří rodiny pečující o autistické děti. Výtěžek poputuje fondu AutTalk

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Když ani móda nestačí. Pátá série Emily in Paris klesla na úrovni reels

    Prosincové dny se nesly ve znamení očekávaných svátků, ale i nejnovější série populárního seriálu Emily in Paris. Již pátá řada sleduje nepředvídatelné kroky módou posedlé marketingové královny, která poznává Evropu s vizí stereotypní Američanky. Nejnovější díly opět vyvolávají otázku, jak hluboko jsou diváci kvůli svému "guilty pleasure" ochotni spadnout.

    Po stopách ikon: Legendární značka Bang & Olufsen slaví 100 let

    Značka, jejíž telefon darovala Andy Sachs svému příteli ve filmu Ďábel nosí Pradu, patří k těm, které se vryly do paměti skrze obraz, zvuk i design. Bang & Olufsen provází moderní kulturu paradoxně tiše, s jistotou a vizuální lehkostí. Dánský původ se zde potkává s mezinárodním jazykem designu. Zvuk získává podobu objektu, jenž přirozeně patří do prostoru. Na 100 let existence poskytuje bohatý archiv tvarů, materiálů a myšlenek.

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―