Více

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Nová kolekce Lukáše Macháčka podpoří rodiny pečující o autistické děti. Výtěžek poputuje fondu AutTalk

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    - Reklama -

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    - Reklama -

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Rok 2024 uštědřil francouzským miliardářům rekordní ránu. Luxusní značky pokořila nízká poptávka

    Konec letošního roku ukázal, jaký dopad zanechal na největších francouzských miliardářích. Daroval jim totiž rekordní ztrátu jejich kolektivního bohatství. Luxusní firmy podnikatelů Bernarda Arnault, Françoise Bettencourt Meyers a François Pinault utrpěly především kvůli trvající nízké poptávce, ale také krizi francouzské vlády.

    Na tyhle trendy v zimě raději nenaskakujte. Módní výstřelky postrádají smysl i praktičnost

    Máloco se mění tak dynamicky jako trendy v módním odvětví. Některé se ho drží zuby nehty, až má člověk pocit, že na jejich vlnu naskočit musí. U některých z nich však raději ušetřete. Zima je náročné roční období, a proto odhalí nepraktické módní kreace dřív než jiná sezóna. Před koupí nových trendů si svou volbu raději dvakrát promyslete.

    Zapijte starý rok trendy koktejly. S těmito drinky půlnoc neprospíte

    I když by se v žádném případě nemělo jednat o povinnost, ani nutnost, patří příprava drinků ke klasickým silvestrovským oslavám. V případě, že však koncem roku postrádáte kreativní inspiraci, nemusíte se obávat. Z řady trendy i nadčasových koktejlů si jistě vyberete ten pravý, se kterým hned z kraje rána přivítáte očekávaný nový rok.

    Se zimou přichází plesová sezóna. Nezkazte vysněný outfit neforemným kabátem

    Zima je v plném proudu a s ní začíná i divadelní a plesová sezóna. Jakmile člověk vymyslí, co na sebe za dechberoucí šaty, přichází otázka, čím je doplnit. Pokud od dveří ke dveřím využijete auto, není co řešit. Jestliže vás ale čeká delší cesta, je dobré vymyslet vhodné svršky s předstihem. Byla by škoda, aby znamenitý večírek pokazilo nachlazení.

    Nejžhavější pánský doplněk letošního i nadcházejícího roku? Jednoznačně knírek

    Knírek. Symbol filmů pro dospělé z "osmdesátek", postaviček z komiksů a retro reklam na pivo. Kdo by to řekl, že právě on se stane nejžhavějším módním trendem současnosti? A přitom stačilo tak málo. Pár filmových hvězd, trochu TikToku a Gen Z, která dokáže proměnit v hit i ponožky v sandálech.

    Nebojte se neotřelých kombinací. Nastylizujte roláky tak, jak by vás jindy nenapadlo

    Roláky a jejich popularita zdaleka nekončí v "devadesátkách". Jsou praktické, snadno kombinovatelné a vypadají vždy upraveně. Pokud se ale čas od času zaseknete na tom, jak je nastylizovat, inspirujte se méně běžnými kombinacemi. Dejte si pozor i na doplňky a úpravu vlasů. Detaily mohou váš look posunout o několik úrovní výš.

    Bez těchto přívěsků nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi i pod stromečkem

    Rok 2024 se ve světě módy nesl ve znamení přívěsků. Doplněk, který začal jako nenápadný mikrotrend, se postupně vyšplhal až na vrchol popularity. V současnosti je tak k vidění opravdu všude. Runway přehlídky, ulice módních metropolí i sociální sítě, to vše doslova září přívěsky, které proměňují kabelky v malé umělecké galerie.

    Zalando zhodnotilo trendy roku 2024. Na seznam Trend Rewind patří mob wife i brat summer

    Ke konci roku patří i ohlédnutí se za tím, co nás v uplynulých měsících doprovázelo. Také firma Zalando proto vytvořila shrnutí nejvlivnějších trendů roku 2024. Na prvních příčkách nechyběla populární mob wife estetika či ikonické brat summer. Své místo si ale vybojoval rovněž TikTok fenomén "very demure". Barvou roku se pak stala butter yellow.

    TikTok ovládá dvousečná zbraň. Sleepmaxxing radí, jak na lepší spánek

    Sociálním sítím v posledních letech dominují všemožné tipy vedoucí ke zdravějšímu životnímu stylu. Uživatelé TikToku proto s nadšením přivítali rovněž sleepmaxxing, tedy trend slibující zlepšení kvality spánku. Experti ovšem varují, že mnohé z virálních rad mohou často vést přesně k opačnému výsledku a spánek zhoršit.

    Louis Vuitton X Murakami. Přivítejte nejočekávanější kultovní záležitost roku 2025

    Je to jako návrat ke kořenům, jako setkání s dávno ztraceným přítelem. Kolekce Louis Vuitton x Takashi Murakami, která poprvé okouzlila módní svět v roce 2003, se po více než dvou dekádách vrací na scénu. Speciální řada pro rok 2025 přináší nostalgickou vlnu a současně osvěžuje ikonické designy pro novou generaci módních nadšenců.

    Móda v kostce: Pharrell Williams je ambasadorem UNESCO a Swarovski vyvinul inovativní krystaly

    Oči módního světa se upřely na návrháře a hudebníka Pharrella Williams. Stal se totiž ambasadorem UNESCO. Středem pozornosti je i umělec Jeff Satur, který byl zase jmenován velvyslancem Valentino. Swarovski zaujal udržitelnými krystaly a novinářka Caroline Leaper svou knihou o hvězdných začátcích slavných supermodelek.

    Najděte své pravé parfémové já. Jak se neutopit v záplavě vůní

    Vůně tvoří důležitou součást naší identity. Pomáhají nejen podtrhnout osobnost, s níž se identifikujeme, doplňují rovněž dojem, který zanecháváme na ostatních. Vybrat si parfém odrážející naše pravé já ovšem není tak lehké, jak se může zdát. Poradit si musíte se záplavou možností i nerozhodností, blokující veškeré rozhodovací schopnosti.

    Le Bal des Débutantes přinesl korunky i haute couture. Na ples debutantek se sjela smetánka z celého světa

    Plesy s debutantkami způsobilými ke sňatku v bílých šatech a rukavičkách jsou misogynním přežitkem minulosti. Nahradil je charitativní večírek oslavující individualitu mladých žen ze šlechtických a známých rodin, známý jako Le Bal des Débutantes. Debutantky mohou svou jedinečnost vyjádřit i skrze couture kreace od Valentino, Chanel či Jean Paul Gaultier.

    Milovaný i kritizovaný král kontroverze. Kampaně Oliviera Toscani přepsaly dějiny módní reklamy

    Značka Benetton se na konci 20. století proslavila svou průkopnickou marketingovou taktikou. Billboardy po celém světě zdobily obrázky jeptišky líbající kněze, pářících se koní nebo prasečích srdcí. Kontroverzní kampaně měl na svědomí fotograf Oliviero Toscani, pro kterého byla reklama účinným nástrojem boje proti společenským tabu.

    Sváteční outfit doplní bezchybný účes. Inspirujte se trendy vánočními hairstyles

    Slavnostní look by nebyl finální bez stejně výjimečného účesu. Nemusí se přitom jednat o složité kreace, desítky vzájemně propletených copánků nebo zcela nový sestřih. Na správnou cestu vás navedou vánoční trendy hairstyles, se kterými zazáříte nejen na Štědrý den. Většina z nich přitom vyžaduje pouze chvilku trpělivosti.

    Nejdražší novoroční přípitek světa. Lok z těchto lahví by vás stál miliony

    Slavnostní přípitek k Silvestru patří. Zúčastnění si díky němu přiťuknou a popřejí šťastný vstup do nového roku. Kdyby se však štěstí násobilo cenou otevřené lahve, při vypití nejluxusnějších světových unikátů by se z vás stal nejspokojenější člověk na planetě. Šampaňské, vodka či whisky? Pokud máte dostatek peněz, výběr je téměř neomezený.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―