Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Nová kolekce Lukáše Macháčka podpoří rodiny pečující o autistické děti. Výtěžek poputuje fondu AutTalk

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―