Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na sociálních sítích se objevily fotky, které prozrazují, že v nové sérii Just Like That Carrie Bradshaw projeví sympatie ke svému bývalému milenci Aidanovi. Pokud si chcete zkrátit čekání, vypravte se na nákupy. Prozradíme vám, kde sehnat ty nejlepší kousky, které Carrie i její přítelkyně vynesly za celou dobu natáčení.

    Fendi Baguette

    It’s not a bag, it’s a Baguette! Citát, který známe všichni. Řekla ho sama Carrie, když ji obklopila skupina mladých dívek, obdivující její fialovou, flitrovanou kabeleku. Baguettku seženete v online storu StockX. Cena kolísá kolem 9 000 EUR a dostupnost je velmi omezená.

    @villandryluxe Fendi #fendi#baguette#baguettebag ♬ original sound – VILLANDRY LUXE

    Louis Vuitton Denim Bag

    Kdo by si nepamatoval scénu, kdy Carrie své asistentce Luise darovala kabelku z denimové kolekce od Vuittona. Celá řada denimových kousků vyšla v roce 2005. Nyní je takřka nesehnatelná. Pouze pár modelů nabízí obchod Farfetch, kde všechny dostupné „klenoty“ startují na ceně 3 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Gucci Belt Bag

    Nesmrtelný vintage skvost. Taška je vhodná na všední nošení, což potvrdila i Carrie. V seriálu jste ji mohli spatřit hned několikrát, nejčastěji při obědových setkáních všech čtyř hrdinek. Podobnou kabelku má ve své aktuální nabídce Gucci i nyní. Pokud ale prahnete po původní verzi, poohlédněte se po vintage shopech typu Depop nebo Grailed.

    Dior Saddle

    Nebyla by to Carrie, kdyby ji v šatníku chyběla ikonická Saddle Bag. Krásku navrhl John Galliano v roce 2000. Debutoval v té době zcela novou sérii všech Saddle Bags. Nejvíce kabelek této doby najdete na 1stDibs. Ceny startují na 2 000 EUR.

    Manolo Blahnik

    Španělský návrhář s českými kořeny. Manolo obouval Carrie po celou dobu natáčení. Díky seriálu se stal populárním po celém světě. Jeho ikonické, královsky modré střevíce má v buticích ve stálé nabídce. Blahnik na svém online shopu nabízí doručování do Česka, jde tedy o nejjednodušeji sehnatelný kousek z celého článku.

    @nycfashiongal Just another episode of me living my Carrie Bradshaw life #satc #justlikethat #carriebradshaw #manoloblahnik #newyorkcity #nycgirl #fyp ♬ Self love by Carrie Bradshaw – Gal Matza

    Birkin Bag

    Bez Birkiny by se to neobešlo. Samantha se do ní zamilovala na první pohled. Už tehdy se musela zapsat na waiting list, nakonec ji však dostala! Měla velké štěstí, že v době, kdy se seriál natáčel, byla její cena 4 000 USD. Dnes stejnou kabelku na Farfetch pořídíte za 20 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Vivienne Westwood wedding dress

    Původně se Carrie chtěla zahalit do obyčejných šatů z butiku, ale po focení svatebních šatů pro Vogue ji sama Vivienne své šaty zaslala. Shodou náhod tyto krásky na přehlídce předvedla česká modelka Simona Krainová. Stejné si budete muset nechat ušít na míru, šaty podle dostupných informací nikdy nebyly k dostání.

    @capucinetissot ♬ son original – capucinetissot

    Eiffel Tower Bag by Timmy Woods

    Kabelku ve tvaru Eiffelovy věže vytvořil americký designer Timmy Woods. Carrie ji vynesla v novém pokračování Just Like That, když jela do Paříže rozprášit svého zesnulého manžela. Eiffel Bag je na oficiálních stránkách Timmyho Wooda dostupná za 2 250 EUR.

    Foto: Timmy Woods

    Zdroj: Sex And The City, Just Like That, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Nezapomenutelné módní kousky podle Carrie Bradshaw. Připravte se na release Just Like That ve stylu

    Na sociálních sítích se objevily fotky, které prozrazují, že v nové sérii Just Like That Carrie Bradshaw projeví sympatie ke svému bývalému milenci Aidanovi. Pokud si chcete zkrátit čekání, vypravte se na nákupy. Prozradíme vám, kde sehnat ty nejlepší kousky, které Carrie i její přítelkyně vynesly za celou dobu natáčení.

    Fendi Baguette

    It’s not a bag, it’s a Baguette! Citát, který známe všichni. Řekla ho sama Carrie, když ji obklopila skupina mladých dívek, obdivující její fialovou, flitrovanou kabeleku. Baguettku seženete v online storu StockX. Cena kolísá kolem 9 000 EUR a dostupnost je velmi omezená.

    @villandryluxe Fendi #fendi#baguette#baguettebag ♬ original sound – VILLANDRY LUXE

    Louis Vuitton Denim Bag

    Kdo by si nepamatoval scénu, kdy Carrie své asistentce Luise darovala kabelku z denimové kolekce od Vuittona. Celá řada denimových kousků vyšla v roce 2005. Nyní je takřka nesehnatelná. Pouze pár modelů nabízí obchod Farfetch, kde všechny dostupné „klenoty“ startují na ceně 3 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Gucci Belt Bag

    Nesmrtelný vintage skvost. Taška je vhodná na všední nošení, což potvrdila i Carrie. V seriálu jste ji mohli spatřit hned několikrát, nejčastěji při obědových setkáních všech čtyř hrdinek. Podobnou kabelku má ve své aktuální nabídce Gucci i nyní. Pokud ale prahnete po původní verzi, poohlédněte se po vintage shopech typu Depop nebo Grailed.

    Dior Saddle

    Nebyla by to Carrie, kdyby ji v šatníku chyběla ikonická Saddle Bag. Krásku navrhl John Galliano v roce 2000. Debutoval v té době zcela novou sérii všech Saddle Bags. Nejvíce kabelek této doby najdete na 1stDibs. Ceny startují na 2 000 EUR.

    Manolo Blahnik

    Španělský návrhář s českými kořeny. Manolo obouval Carrie po celou dobu natáčení. Díky seriálu se stal populárním po celém světě. Jeho ikonické, královsky modré střevíce má v buticích ve stálé nabídce. Blahnik na svém online shopu nabízí doručování do Česka, jde tedy o nejjednodušeji sehnatelný kousek z celého článku.

    @nycfashiongal Just another episode of me living my Carrie Bradshaw life #satc #justlikethat #carriebradshaw #manoloblahnik #newyorkcity #nycgirl #fyp ♬ Self love by Carrie Bradshaw – Gal Matza

    Birkin Bag

    Bez Birkiny by se to neobešlo. Samantha se do ní zamilovala na první pohled. Už tehdy se musela zapsat na waiting list, nakonec ji však dostala! Měla velké štěstí, že v době, kdy se seriál natáčel, byla její cena 4 000 USD. Dnes stejnou kabelku na Farfetch pořídíte za 20 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Vivienne Westwood wedding dress

    Původně se Carrie chtěla zahalit do obyčejných šatů z butiku, ale po focení svatebních šatů pro Vogue ji sama Vivienne své šaty zaslala. Shodou náhod tyto krásky na přehlídce předvedla česká modelka Simona Krainová. Stejné si budete muset nechat ušít na míru, šaty podle dostupných informací nikdy nebyly k dostání.

    @capucinetissot ♬ son original – capucinetissot

    Eiffel Tower Bag by Timmy Woods

    Kabelku ve tvaru Eiffelovy věže vytvořil americký designer Timmy Woods. Carrie ji vynesla v novém pokračování Just Like That, když jela do Paříže rozprášit svého zesnulého manžela. Eiffel Bag je na oficiálních stránkách Timmyho Wooda dostupná za 2 250 EUR.

    Foto: Timmy Woods

    Zdroj: Sex And The City, Just Like That, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―