Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Na sociálních sítích se objevily fotky, které prozrazují, že v nové sérii Just Like That Carrie Bradshaw projeví sympatie ke svému bývalému milenci Aidanovi. Pokud si chcete zkrátit čekání, vypravte se na nákupy. Prozradíme vám, kde sehnat ty nejlepší kousky, které Carrie i její přítelkyně vynesly za celou dobu natáčení.

    Fendi Baguette

    It’s not a bag, it’s a Baguette! Citát, který známe všichni. Řekla ho sama Carrie, když ji obklopila skupina mladých dívek, obdivující její fialovou, flitrovanou kabeleku. Baguettku seženete v online storu StockX. Cena kolísá kolem 9 000 EUR a dostupnost je velmi omezená.

    @villandryluxe Fendi #fendi#baguette#baguettebag ♬ original sound – VILLANDRY LUXE

    Louis Vuitton Denim Bag

    Kdo by si nepamatoval scénu, kdy Carrie své asistentce Luise darovala kabelku z denimové kolekce od Vuittona. Celá řada denimových kousků vyšla v roce 2005. Nyní je takřka nesehnatelná. Pouze pár modelů nabízí obchod Farfetch, kde všechny dostupné „klenoty“ startují na ceně 3 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Gucci Belt Bag

    Nesmrtelný vintage skvost. Taška je vhodná na všední nošení, což potvrdila i Carrie. V seriálu jste ji mohli spatřit hned několikrát, nejčastěji při obědových setkáních všech čtyř hrdinek. Podobnou kabelku má ve své aktuální nabídce Gucci i nyní. Pokud ale prahnete po původní verzi, poohlédněte se po vintage shopech typu Depop nebo Grailed.

    Dior Saddle

    Nebyla by to Carrie, kdyby ji v šatníku chyběla ikonická Saddle Bag. Krásku navrhl John Galliano v roce 2000. Debutoval v té době zcela novou sérii všech Saddle Bags. Nejvíce kabelek této doby najdete na 1stDibs. Ceny startují na 2 000 EUR.

    Manolo Blahnik

    Španělský návrhář s českými kořeny. Manolo obouval Carrie po celou dobu natáčení. Díky seriálu se stal populárním po celém světě. Jeho ikonické, královsky modré střevíce má v buticích ve stálé nabídce. Blahnik na svém online shopu nabízí doručování do Česka, jde tedy o nejjednodušeji sehnatelný kousek z celého článku.

    @nycfashiongal Just another episode of me living my Carrie Bradshaw life #satc #justlikethat #carriebradshaw #manoloblahnik #newyorkcity #nycgirl #fyp ♬ Self love by Carrie Bradshaw – Gal Matza

    Birkin Bag

    Bez Birkiny by se to neobešlo. Samantha se do ní zamilovala na první pohled. Už tehdy se musela zapsat na waiting list, nakonec ji však dostala! Měla velké štěstí, že v době, kdy se seriál natáčel, byla její cena 4 000 USD. Dnes stejnou kabelku na Farfetch pořídíte za 20 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Vivienne Westwood wedding dress

    Původně se Carrie chtěla zahalit do obyčejných šatů z butiku, ale po focení svatebních šatů pro Vogue ji sama Vivienne své šaty zaslala. Shodou náhod tyto krásky na přehlídce předvedla česká modelka Simona Krainová. Stejné si budete muset nechat ušít na míru, šaty podle dostupných informací nikdy nebyly k dostání.

    @capucinetissot ♬ son original – capucinetissot

    Eiffel Tower Bag by Timmy Woods

    Kabelku ve tvaru Eiffelovy věže vytvořil americký designer Timmy Woods. Carrie ji vynesla v novém pokračování Just Like That, když jela do Paříže rozprášit svého zesnulého manžela. Eiffel Bag je na oficiálních stránkách Timmyho Wooda dostupná za 2 250 EUR.

    Foto: Timmy Woods

    Zdroj: Sex And The City, Just Like That, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Nezapomenutelné módní kousky podle Carrie Bradshaw. Připravte se na release Just Like That ve stylu

    ― Reklama ―

    Na sociálních sítích se objevily fotky, které prozrazují, že v nové sérii Just Like That Carrie Bradshaw projeví sympatie ke svému bývalému milenci Aidanovi. Pokud si chcete zkrátit čekání, vypravte se na nákupy. Prozradíme vám, kde sehnat ty nejlepší kousky, které Carrie i její přítelkyně vynesly za celou dobu natáčení.

    Fendi Baguette

    It’s not a bag, it’s a Baguette! Citát, který známe všichni. Řekla ho sama Carrie, když ji obklopila skupina mladých dívek, obdivující její fialovou, flitrovanou kabeleku. Baguettku seženete v online storu StockX. Cena kolísá kolem 9 000 EUR a dostupnost je velmi omezená.

    @villandryluxe Fendi #fendi#baguette#baguettebag ♬ original sound – VILLANDRY LUXE

    Louis Vuitton Denim Bag

    Kdo by si nepamatoval scénu, kdy Carrie své asistentce Luise darovala kabelku z denimové kolekce od Vuittona. Celá řada denimových kousků vyšla v roce 2005. Nyní je takřka nesehnatelná. Pouze pár modelů nabízí obchod Farfetch, kde všechny dostupné „klenoty“ startují na ceně 3 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Gucci Belt Bag

    Nesmrtelný vintage skvost. Taška je vhodná na všední nošení, což potvrdila i Carrie. V seriálu jste ji mohli spatřit hned několikrát, nejčastěji při obědových setkáních všech čtyř hrdinek. Podobnou kabelku má ve své aktuální nabídce Gucci i nyní. Pokud ale prahnete po původní verzi, poohlédněte se po vintage shopech typu Depop nebo Grailed.

    Dior Saddle

    Nebyla by to Carrie, kdyby ji v šatníku chyběla ikonická Saddle Bag. Krásku navrhl John Galliano v roce 2000. Debutoval v té době zcela novou sérii všech Saddle Bags. Nejvíce kabelek této doby najdete na 1stDibs. Ceny startují na 2 000 EUR.

    Manolo Blahnik

    Španělský návrhář s českými kořeny. Manolo obouval Carrie po celou dobu natáčení. Díky seriálu se stal populárním po celém světě. Jeho ikonické, královsky modré střevíce má v buticích ve stálé nabídce. Blahnik na svém online shopu nabízí doručování do Česka, jde tedy o nejjednodušeji sehnatelný kousek z celého článku.

    @nycfashiongal Just another episode of me living my Carrie Bradshaw life #satc #justlikethat #carriebradshaw #manoloblahnik #newyorkcity #nycgirl #fyp ♬ Self love by Carrie Bradshaw – Gal Matza

    Birkin Bag

    Bez Birkiny by se to neobešlo. Samantha se do ní zamilovala na první pohled. Už tehdy se musela zapsat na waiting list, nakonec ji však dostala! Měla velké štěstí, že v době, kdy se seriál natáčel, byla její cena 4 000 USD. Dnes stejnou kabelku na Farfetch pořídíte za 20 000 EUR.

    Foto: Farfetch

    Vivienne Westwood wedding dress

    Původně se Carrie chtěla zahalit do obyčejných šatů z butiku, ale po focení svatebních šatů pro Vogue ji sama Vivienne své šaty zaslala. Shodou náhod tyto krásky na přehlídce předvedla česká modelka Simona Krainová. Stejné si budete muset nechat ušít na míru, šaty podle dostupných informací nikdy nebyly k dostání.

    @capucinetissot ♬ son original – capucinetissot

    Eiffel Tower Bag by Timmy Woods

    Kabelku ve tvaru Eiffelovy věže vytvořil americký designer Timmy Woods. Carrie ji vynesla v novém pokračování Just Like That, když jela do Paříže rozprášit svého zesnulého manžela. Eiffel Bag je na oficiálních stránkách Timmyho Wooda dostupná za 2 250 EUR.

    Foto: Timmy Woods

    Zdroj: Sex And The City, Just Like That, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―