Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Léto je v plném proudu a s tím se pojí jedny z nejradostnějších příležitostí celého roku. Výlety a prodloužené víkendy. I když jsou takové okamžiky kratší než běžná dovolená a zdá se, že sbalit vše potřebné je značně jednodušší, není tomu tak. Pokud cestujete s příručním zavazadlem, jistě uznáte, že balení bývá velký oříšek. Dnes vám poradíme, jak se s takovou prekérní situací vypořádat.

    V podstatě je to jednoduché, připravte si věci tak, abyste na fotkách vypadali stylově i za dvacet let. Opusťte od příliš avantgardních a extravagantních modelů. Pokud se ani pro jednou nechcete o tyto šatníkové složky ochudit, zaměřte se na výraznější doplňky. Navíc zabírají málo místa!

    „Cropnutá“ bílá košile

    Zkrácená bílá košile je synonymem pro základní letní garderobu. Své o tom ví například módní dům Alexander McQueen. V aktuální kolekci naleznete bílé košile snad na všechny způsoby. Nás ale zaujal přehlídkový look, který hovoří za vše. Black and white kombinace s koženými doplňky působí nadpozemsky dobře. Jako celek je outfit zářným příkladem toho, že z jednoduchých samostatných součástí lze sestavit mistrovské dílo. O classy a nadčasový vzhled se stará materiál – bavlněný popelín. Předem se ale ujistěte, že budete mít k dispozici napařovač či žehličku!

    Foto: Alexander McQueen

    Vypasovaný kostýmek

    Večeře v centru města, návštěva galerie nebo představení v opeře. To jsou speciální situace, na které se vyplatí být připraveni. Nikdy nevíte, kam vás vítr zavane. Kostýmek přesně pro tyto příležitosti má na kontě designérka Carolina Herrera. Kromě okouzlujícího vzhledu, který způsobuje „účkový“ výstřih a nízký pas kalhot se na vrcholu monumentálního minimalismu budete cítit díky krepovému, lehkému materiálu.

    Foto: Carolina Herrera

    Pohodlná sukně jedině v neutrálních barvách

    Starý známý fakt – nadčasovost mají v kompetenci primárně tlumené odstíny barev. Můžete si vybrat materiál, střih i barvu. Držte se pouze tohoto pravidla. Když vezmeme v potaz aktuální trendy, můžete pořídit například háčkovanou či saténovou maxi sukni od brandu Ralph Lauren. Módní dům často kombinuje old money klasiku s aktuálními trendy, což jsou oba naši favorité, které opět zkombinujete s bílou košilí na začátku článku.

    Foto: Ralph Lauren

    Little Black Dress

    Pohodlné řešení pro všechny typy postav zajišťuje značka SKIMS. Kromě dostatku nadměrných velikostí se brand vyznačuje hlavně komfortem a příznivou cenou. Vynesete je nejen při běžném nošení, ale klidně i na večírek. Některé z šatů zkombinujete i s teniskami. Nebezpečí ve formě puchýřů po protančené noci tedy nehrozí.

    Foto: SKIMS

    Cargo kalhoty s topem nesmí chybět

    Na konec se budeme chvíli věnovat streetovější verzi nadčasového outfitu. Tou se jednoznačně stává ucelený prvek, skládající se z cargo kalhot a jednoduchého topu. Zajímavé modely v tomto odvětví letos předvedla Isabel Marant. Přidanou hodnotou jsou velké kapsy, které si mimo jiné oblíbil i Marc Jacobs, při tvoření kolekce pro italské Fendi. O trendu tedy nelze pochybovat.

    Foto: Isabel Marant

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Nezapomeňte přibalit nespoutanou eleganci, jednoduchost a nadčasovost. Letní chic kousky, které vměstnáte i do malého zavazadla

    ― Reklama ―

    Léto je v plném proudu a s tím se pojí jedny z nejradostnějších příležitostí celého roku. Výlety a prodloužené víkendy. I když jsou takové okamžiky kratší než běžná dovolená a zdá se, že sbalit vše potřebné je značně jednodušší, není tomu tak. Pokud cestujete s příručním zavazadlem, jistě uznáte, že balení bývá velký oříšek. Dnes vám poradíme, jak se s takovou prekérní situací vypořádat.

    V podstatě je to jednoduché, připravte si věci tak, abyste na fotkách vypadali stylově i za dvacet let. Opusťte od příliš avantgardních a extravagantních modelů. Pokud se ani pro jednou nechcete o tyto šatníkové složky ochudit, zaměřte se na výraznější doplňky. Navíc zabírají málo místa!

    „Cropnutá“ bílá košile

    Zkrácená bílá košile je synonymem pro základní letní garderobu. Své o tom ví například módní dům Alexander McQueen. V aktuální kolekci naleznete bílé košile snad na všechny způsoby. Nás ale zaujal přehlídkový look, který hovoří za vše. Black and white kombinace s koženými doplňky působí nadpozemsky dobře. Jako celek je outfit zářným příkladem toho, že z jednoduchých samostatných součástí lze sestavit mistrovské dílo. O classy a nadčasový vzhled se stará materiál – bavlněný popelín. Předem se ale ujistěte, že budete mít k dispozici napařovač či žehličku!

    Foto: Alexander McQueen

    Vypasovaný kostýmek

    Večeře v centru města, návštěva galerie nebo představení v opeře. To jsou speciální situace, na které se vyplatí být připraveni. Nikdy nevíte, kam vás vítr zavane. Kostýmek přesně pro tyto příležitosti má na kontě designérka Carolina Herrera. Kromě okouzlujícího vzhledu, který způsobuje „účkový“ výstřih a nízký pas kalhot se na vrcholu monumentálního minimalismu budete cítit díky krepovému, lehkému materiálu.

    Foto: Carolina Herrera

    Pohodlná sukně jedině v neutrálních barvách

    Starý známý fakt – nadčasovost mají v kompetenci primárně tlumené odstíny barev. Můžete si vybrat materiál, střih i barvu. Držte se pouze tohoto pravidla. Když vezmeme v potaz aktuální trendy, můžete pořídit například háčkovanou či saténovou maxi sukni od brandu Ralph Lauren. Módní dům často kombinuje old money klasiku s aktuálními trendy, což jsou oba naši favorité, které opět zkombinujete s bílou košilí na začátku článku.

    Foto: Ralph Lauren

    Little Black Dress

    Pohodlné řešení pro všechny typy postav zajišťuje značka SKIMS. Kromě dostatku nadměrných velikostí se brand vyznačuje hlavně komfortem a příznivou cenou. Vynesete je nejen při běžném nošení, ale klidně i na večírek. Některé z šatů zkombinujete i s teniskami. Nebezpečí ve formě puchýřů po protančené noci tedy nehrozí.

    Foto: SKIMS

    Cargo kalhoty s topem nesmí chybět

    Na konec se budeme chvíli věnovat streetovější verzi nadčasového outfitu. Tou se jednoznačně stává ucelený prvek, skládající se z cargo kalhot a jednoduchého topu. Zajímavé modely v tomto odvětví letos předvedla Isabel Marant. Přidanou hodnotou jsou velké kapsy, které si mimo jiné oblíbil i Marc Jacobs, při tvoření kolekce pro italské Fendi. O trendu tedy nelze pochybovat.

    Foto: Isabel Marant

    ― Reklama ―

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―