Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kariéra v modelingu je stejně proměnlivá jako dubnové počasí. Jednu sezónu jste na vrcholu, další si na vás již nikdo nevzpomene. Přinášíme proto přehled současných vycházejících hvězd aspirujících na status supermodelek, které byste rozhodně měli znát.

    Amelia Gray boduje. Byla vyhlášena modelkou roku

    Modelku Amelii Gray bylo už před pár lety, během její průlomové přehlídkové sezóny, nemožné přehlédnout. Důvodem se stalo především její kontrastně odbarvené obočí a sebevědomá chůze. Mezitím se sice vrátila k přirozené černé barvě, její kariéra ale i tak vystřelila přímo do hvězdných výšin. 

    Její zasloužený status absolutního miláčka průmyslu potvrdilo i prestižní ocenění modelky roku 2024, které jí v dubnu udělil magazín Daily Front Row. Na své konto si připsala také aktuální podzimní kampaně u značek Hugo Boss a Desigual. Nechyběla ani v kampaních pro parfém Mojave Ghost od Byredo či kabelky Le City a Rodeo od Balenciaga.

    Loli Bahia pronikla i na filmové plátno. Zazářila po boku Johnnyho Deppa

    Francouzská modelka Loli Bahia má za sebou poněkud tradičnější cestu do srdce módního a beauty průmyslu. Po vítězství v modelingové soutěži v roce 2018 se o ni začaly zajímat nejúspěšnější pařížské agentury. Na runwayi pak debutovala pro módní dům Louis Vuitton, a to v rámci přehlídky podzim/zima 2021.

    Zdroj: Chanel

    V posledních třech letech se objevila také v kampaních pro Versace, Gucci či Saint Laurent. Stala se ale také stálicí u Chanel. Pro letošní jarní couture přehlídku dostala Bahia exkluzivní závěrečný look, patřící couture nevěstě. Slibně se rýsuje i její herecká kariéra. Po boku Johnnyho Deppa si totiž zahrála ve filmu Jeanne du Barry – Králova milenka.

    Kariéra Sary Caballero vzešla ze soutěže Elite Model Look

    Říká se, že tichá voda břehy mele, a chilsko-španělská modelka Sara Caballero je toho ukázkovým exemplářem. Na Instagramu sice nemá několik set tisíc sledujících a její jméno zatím není příliš skloňované, v posledních sezónách ovšem i přesto patří k nejžádanějším tvářím v branži.

    Zdroj: Alexander McQueen, Models.com

    Svou kariéru odstartovala v soutěži Elite Model Look, které se zúčastnila dvakrát. V roce 2018 se dostala pouze do národního kola v Chile, o čtyři roky později se ale probojovala do světového finále v Praze. Platforma Models.com ji navíc zařadila mezi top nováčky pro sezónu podzim/zima 2024. Caballero kraluje i současným světovým fashion weekům, na nichž odkráčela na 25 přehlídek.

    Alex Consani miluje nejen modelingový průmysl, ale i TikTok

    Transgender modelka Alex Consani dominuje díky své bezprostřední osobnosti a humoru nejen sociálním sítím, ale i přehlídkovým molům. První smlouvu s modelingovou agenturou podepsala ve 13 letech, ale na prknech znamenajících módní svět debutovala až v roce 2021, a to na show značky Tom Ford.

    @captincroook

    I might have torn up Milan I fear

    ♬ Shockwave – Ilyzdro

    Díky svému úspěšnému účtu na TikToku se Consani stala it girl generace Z a silným hlasem trans komunity. Její energická osobnost tak nesmí chybět na žádné významné přehlídce. V sezóně jaro/léto 2025 jich zvládla 14. První otevírací look předvedla pro newyorské značky Luar a Grace Ling, v Miláně naopak uzavírala Diesel a v Paříži Ninu Ricci.

    Zdroje: Models.com, Forbes, Who What Wear, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    Nejžádanější módní obličeje: Nová generace modelek ovládla runwaye i reklamní kampaně

    Kariéra v modelingu je stejně proměnlivá jako dubnové počasí. Jednu sezónu jste na vrcholu, další si na vás již nikdo nevzpomene. Přinášíme proto přehled současných vycházejících hvězd aspirujících na status supermodelek, které byste rozhodně měli znát.

    Amelia Gray boduje. Byla vyhlášena modelkou roku

    Modelku Amelii Gray bylo už před pár lety, během její průlomové přehlídkové sezóny, nemožné přehlédnout. Důvodem se stalo především její kontrastně odbarvené obočí a sebevědomá chůze. Mezitím se sice vrátila k přirozené černé barvě, její kariéra ale i tak vystřelila přímo do hvězdných výšin. 

    Její zasloužený status absolutního miláčka průmyslu potvrdilo i prestižní ocenění modelky roku 2024, které jí v dubnu udělil magazín Daily Front Row. Na své konto si připsala také aktuální podzimní kampaně u značek Hugo Boss a Desigual. Nechyběla ani v kampaních pro parfém Mojave Ghost od Byredo či kabelky Le City a Rodeo od Balenciaga.

    Loli Bahia pronikla i na filmové plátno. Zazářila po boku Johnnyho Deppa

    Francouzská modelka Loli Bahia má za sebou poněkud tradičnější cestu do srdce módního a beauty průmyslu. Po vítězství v modelingové soutěži v roce 2018 se o ni začaly zajímat nejúspěšnější pařížské agentury. Na runwayi pak debutovala pro módní dům Louis Vuitton, a to v rámci přehlídky podzim/zima 2021.

    Zdroj: Chanel

    V posledních třech letech se objevila také v kampaních pro Versace, Gucci či Saint Laurent. Stala se ale také stálicí u Chanel. Pro letošní jarní couture přehlídku dostala Bahia exkluzivní závěrečný look, patřící couture nevěstě. Slibně se rýsuje i její herecká kariéra. Po boku Johnnyho Deppa si totiž zahrála ve filmu Jeanne du Barry – Králova milenka.

    Kariéra Sary Caballero vzešla ze soutěže Elite Model Look

    Říká se, že tichá voda břehy mele, a chilsko-španělská modelka Sara Caballero je toho ukázkovým exemplářem. Na Instagramu sice nemá několik set tisíc sledujících a její jméno zatím není příliš skloňované, v posledních sezónách ovšem i přesto patří k nejžádanějším tvářím v branži.

    Zdroj: Alexander McQueen, Models.com

    Svou kariéru odstartovala v soutěži Elite Model Look, které se zúčastnila dvakrát. V roce 2018 se dostala pouze do národního kola v Chile, o čtyři roky později se ale probojovala do světového finále v Praze. Platforma Models.com ji navíc zařadila mezi top nováčky pro sezónu podzim/zima 2024. Caballero kraluje i současným světovým fashion weekům, na nichž odkráčela na 25 přehlídek.

    Alex Consani miluje nejen modelingový průmysl, ale i TikTok

    Transgender modelka Alex Consani dominuje díky své bezprostřední osobnosti a humoru nejen sociálním sítím, ale i přehlídkovým molům. První smlouvu s modelingovou agenturou podepsala ve 13 letech, ale na prknech znamenajících módní svět debutovala až v roce 2021, a to na show značky Tom Ford.

    @captincroook

    I might have torn up Milan I fear

    ♬ Shockwave – Ilyzdro

    Díky svému úspěšnému účtu na TikToku se Consani stala it girl generace Z a silným hlasem trans komunity. Její energická osobnost tak nesmí chybět na žádné významné přehlídce. V sezóně jaro/léto 2025 jich zvládla 14. První otevírací look předvedla pro newyorské značky Luar a Grace Ling, v Miláně naopak uzavírala Diesel a v Paříži Ninu Ricci.

    Zdroje: Models.com, Forbes, Who What Wear, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―