Více

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    Tonery představují součást skin care, která dokáže zmást nejednoho beauty odborníka. Nejen, že v současnosti existuje jejich nepřeberná nabídka, a tedy způsob využití, v minulosti měly navíc zcela jinou funkci. Pamatovat si je můžete jako pleť vysušující „vodičky“, sloužící pro převážně mastnou pleť. Jejich aktuální podoba a účel použití by však od původního modelu nemohly být odlišnější.

    V současnosti slouží pleťové tonery jako na vodě založení pomocníci s rozlišnými benefity. Nanáší se vždy jako první produkt po čištění pleti, a to buď pomocí vatičky nebo prstů. Nejdůležitější je však chápat, že nepředstavují nezbytnou součást skin care. Spíše tvoří její pomyslnou třešničku na dortu, díky které získá vaše každodenní péče nových rozměrů. Stačí si jen vybrat správnou variantu.

    Řiďte se podle ingrediencí. Naordinujte si správný koktejl pomocníků

    Nenechte se proto jen tak zlákat influencery, kteří vám s nadšením nabízejí své favority. Záleží totiž především na vašich potřebách. Hydratační varianty, jako je například ta od CeraVe, obsahují látky pro udržení vody ve vaší pleti a obsahují proto třeba kyselinu hyaluronovou. V exfoliačních verzích pro snadné rozjasnění a vyhlazení pleti zase najdete AHA, BHA nebo další podobné aktivní ingredience.

    Zdroj: CeraVe, Versed

    Na poli tonerů vítězí milky verze. Slibují vysněný trendy glow

    Zklidňující tonery pak pro změnu obsahují ingredience jako aloe vera nebo cica. Nejvíce populární kategorií se však v posledních měsících staly takzvané milky toners. Jedná se o převážně hydratační pomocníky, podporující kožní bariéru a vytvářející lesklou a „dewy“ pokožku. Právě tu totiž diktují trendy jako třeba loni oblíbená „glass skin“. Trendy produkty najdete například u Rhode či Fenty Skin.

    Zdroj: Rhode, Fenty Skin

    Nebojte se ani vrstvení. Tonery vytvoří základ pro kvalitní skin care

    Před pořízením trendy toneru se proto ujistěte, že nabízí právě ty benefity, o které si říká i vaše pleť. Vyhnete se tak neefektivním výsledkům, či dokonce přílišné exfoliaci, a tedy podráždění pokožky. Vyzkoušet můžete i vrstvení tonerů, populární především díky jejich lehké textuře, jež v podobné kombinaci nebrání. Nezapomeňte pak pro udržení hydratace ihned po toneru nanést krém.

    @songofskin My holy grail for textured sensitive skin ✨💫 #skin1004 #centellaasiatica #koreanbeauty #glassskin #sebum #texturedskin ♬ Only You X Playdate – 𝖈𝖆𝖊𝖗⛧

    Zdroje: Self, The Strategist, Cosmetics Business, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Nasaďte skin care třešničku na dortu. K dokonalosti ji dovede toner

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pleťové tonery vynesla v posledních měsících do popředí řada trendy produktů. Díky nim se začaly častěji objevovat na sociálních sítích i v doporučení oblíbených influencerů. Může se tak zdát, že tvoří nepostradatelnou součást skin care taštičky. Doopravdy však představují spíše perfektní třešničku na dortu vaší každodenní péče.

    - Reklama -

    Tonery představují součást skin care, která dokáže zmást nejednoho beauty odborníka. Nejen, že v současnosti existuje jejich nepřeberná nabídka, a tedy způsob využití, v minulosti měly navíc zcela jinou funkci. Pamatovat si je můžete jako pleť vysušující „vodičky“, sloužící pro převážně mastnou pleť. Jejich aktuální podoba a účel použití by však od původního modelu nemohly být odlišnější.

    V současnosti slouží pleťové tonery jako na vodě založení pomocníci s rozlišnými benefity. Nanáší se vždy jako první produkt po čištění pleti, a to buď pomocí vatičky nebo prstů. Nejdůležitější je však chápat, že nepředstavují nezbytnou součást skin care. Spíše tvoří její pomyslnou třešničku na dortu, díky které získá vaše každodenní péče nových rozměrů. Stačí si jen vybrat správnou variantu.

    Řiďte se podle ingrediencí. Naordinujte si správný koktejl pomocníků

    Nenechte se proto jen tak zlákat influencery, kteří vám s nadšením nabízejí své favority. Záleží totiž především na vašich potřebách. Hydratační varianty, jako je například ta od CeraVe, obsahují látky pro udržení vody ve vaší pleti a obsahují proto třeba kyselinu hyaluronovou. V exfoliačních verzích pro snadné rozjasnění a vyhlazení pleti zase najdete AHA, BHA nebo další podobné aktivní ingredience.

    - Reklama -

    Zdroj: CeraVe, Versed

    Na poli tonerů vítězí milky verze. Slibují vysněný trendy glow

    Zklidňující tonery pak pro změnu obsahují ingredience jako aloe vera nebo cica. Nejvíce populární kategorií se však v posledních měsících staly takzvané milky toners. Jedná se o převážně hydratační pomocníky, podporující kožní bariéru a vytvářející lesklou a „dewy“ pokožku. Právě tu totiž diktují trendy jako třeba loni oblíbená „glass skin“. Trendy produkty najdete například u Rhode či Fenty Skin.

    Zdroj: Rhode, Fenty Skin

    Nebojte se ani vrstvení. Tonery vytvoří základ pro kvalitní skin care

    Před pořízením trendy toneru se proto ujistěte, že nabízí právě ty benefity, o které si říká i vaše pleť. Vyhnete se tak neefektivním výsledkům, či dokonce přílišné exfoliaci, a tedy podráždění pokožky. Vyzkoušet můžete i vrstvení tonerů, populární především díky jejich lehké textuře, jež v podobné kombinaci nebrání. Nezapomeňte pak pro udržení hydratace ihned po toneru nanést krém.

    @songofskin My holy grail for textured sensitive skin ✨💫 #skin1004 #centellaasiatica #koreanbeauty #glassskin #sebum #texturedskin ♬ Only You X Playdate – 𝖈𝖆𝖊𝖗⛧

    Zdroje: Self, The Strategist, Cosmetics Business, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Runway na Velké čínské zdi i Fontáně di Trevi. Znáte ikonické kolekce Fendi?

    V historii módy existuje jen pár momentů, které se nesmazatelně vryly do kolektivní paměti. Značka Fendi je bezesporu jedním z jejich tvůrců. Její přehlídky jsou sice tradiční prezentací ready-to-wear, zároveň ale také velkolepými performancemi, které ctí historii a architekturu míst, kde se konají. Od barokních kašen po starověké monumenty, Fendi přetváří ikonické lokace na nejexkluzivnější módní mola na světě.

    Ralph Lauren vrací na scénu romantismus. Vtisknul mu moderní nádech

    Kolekcí z dílny Ralph Lauren pro letošní podzim prostoupil moderní romantismus. Zřejmé to bylo i ze samotného názvu kolekce, The Modern Romantics, která nabídla nespočet volánů, na zem sahajících rozevlátých šatů, krajkových detailů a vypasovaných semišových sak. Známý návrhář opět dokázal, že umí vytvořit nezapomenutelný zážitek.

    Zapomenutý brand Desigual v novém kabátě. Umně cílí na generaci Z

    Kdysi to byl vizuální chaos. Značka Desigual stála na rohu ulice módy a křičela všechno najednou. Barevné potisky, hippie výšivky, asijské mandaly nebo nápisy všude a ke všemu. Všichni jsme ji slyšeli. Někteří z nás ji dokonce nosili. Ale dnes? Dnes známý brand přišel, odložil megafon a začal šeptat přesně tak, jak to má generace Z ráda.

    Dvoufázové čištění pleti. Revoluce ve skincare, nebo zbytečný krok?

    Dvoufázové čištění pleti si mezi beauty nadšenci získalo opravdu kultovní status. První krok představuje olejový cleanser na rozpuštění SPF a make-upu. Druhý krok zase zbaví pleť nečistot a zbytků předchozího produktu. Zatímco jedni tvrdí, že jde o klíč ke zdravé pleti, jiní varují, že může narušit ochrannou bariéru. Kde je tedy pravda?

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

    Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

    Jean Paul Gaultier má po pěti letech vedení. Do nové éry ho vpustí Duran Lantink

    Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

    Vyzrajte na letošní jaro. Investujte do pěti nadčasových kousků

    Jarní outfity dokáží kolikrát zamotat hlavu. Neustále měnící se trendy i stejně proměnlivé počasí vedou k nekončícím vnitřním debatám o tom, do kterých kousků se opravdu vyplatí investovat. Ukončete vnitřní boj a přidejte letos na jaře do svého šatníku pět nesmrtelných kousků, se kterými vyzrajete na ranní nerozhodné postávání před zrcadlem.

    Balanc mezi sexy a elegantním. Office siren přináší do kanceláří čerstvý závan

    Sofistikovaná, elegantní, ale přesto s nádechem smyslnosti. Ženy vplouvající do kanceláře vyzařující tyto přívlastky perfektně splňují všechny body aktuálního office siren trendu. Jejich oblečení ctí pravidla etikety, ale stejně zůstává neodolatelným. Pokud vám je taková estetika blízká, zakomponujte její prvky do svých pracovních outfitů.

    Móda v kostce: Londýn přivítal výstavu Cartier a Coperni odhalil řadu Disney

    Módní nadšenci upřeli svou pozornost na Londýn. Tamní muzeum Victoria & Albert totiž o víkendu přivítalo exkluzivní výstavu Cartier. Paříž se mezitím chystá na vlastní exhibici, která představí život návrháře Ricka Owens. Módní dům Coperni zveřejnil svou virální Disney kolekci a značka MM6 zase připravuje novou spolupráci se Salomon.

    Čtyři tipy na hybridní účesy. Podrží vás na józe, u bazénu i při procházce městem

    S přicházejícím jarem jde často ruku v ruce rovněž touha experimentovat. Klasické drdoly nebo culíky zkrátka občas neplní dostatečně líbivou funkci, vymyslet úplně novou kreaci ale může být příliš složité. Inspirujte se jarními účesy, k jejichž provedení potřebujete jen trochu cviku, či jednoduchou a šikovnou pomůcku.

    Účes roku 2025 pohltila nostalgie. „The Christy Cut“ vrací do hry 90. léta

    Beauty odborníci mají jasno. Letošní trendy účes na plné čáře vyhrál ten s názvem "Christy Cut". Jedná se o střih inspirovaný supermodelkou Christy Turlington, který naplno navrací nádech 90. let minulého století. Charakteristický je nejen svou nadčasovostí a nedbalým chic stylem, ale rovněž důrazem na trendy přirozenost i zvýrazněné kudrny a vlny.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―