Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Předvánoční stres nabírá na obrátkách především poslední měsíc v roce. Při všem tom shonu bychom však neměli zapomínat na kouzlo adventního období. Správnou radostnou atmosféru vám proto pomohou navodit i kousky z našeho prosincového nákupního seznamu. Zamilujte se do kouzelných dekorací, romantických pyžam nebo luxusních svíček.

    Vyzdobte si domov hravými dekoracemi od Louis Vuitton

    Adventní období si můžete zpestřit například drobnostmi z dílny Louis Vuitton. V letošní vánoční kampani a dárkovém průvodci nás zaujali zejména drobní maskoti Vivienne a Teddy, kteří vás svým roztomilým vzhledem chytnou za srdce.

    Můžete si je pořídit samostatně v podobě panenek nebo plyšových hraček. Malí pomocníci zdobí také pouzdra na karty, slavnou kabelku Speedy nebo kouzelné skleněné sněhové koule. Výjimečnou dekorací je také vyřezávaná dřevěná panenka Santa Clause se zlatýma očima a ikonickým písmenem V místo nosu.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užijte si sledování vánočních pohádek v pyžamu Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vánoční pyžamo najdete v nejnovější kolekci značky Djerf Avenue ve spolupráci s modelkou Sophii Richie Grainge. Pokud vás už unavují příliš výrazné vzory a barvy na vánočních pyžamech, je tato kolekce určená právě pro vás.

    Design vzdává hold vánočnímu období. Zároveň je však univerzální, pyžamo proto bez problémů vynosíte i v ostatních obdobích roku. Všechny kousky jsou bílé a mají jemný kreslený vzor se sváteční mašlí.

    Na výběr máte například z roztomilých pyžamových šortek, elegantního topu na ramínka, gumičky do vlasů s ozdobnou mašlí, teploučkého kardiganu, jednoduchého trička s dlouhým rukávem, dlouhých kalhot nebo pyžamové košile.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše smysly potěší luxusní svíčky od Pleasing

    Čekání na Ježíška a zimní večery vám zpříjemní svíčky značky Pleasing, kterou založil slavný zpěvák Harry Styles. Zatím nabízí tři druhy inspirované stejnojmennou vůní. Svíčky jsou vyrobeny ze sójového vosku a kromě luxusní nádoby mají i stylové skleněné víko.

    Výrazná a hřejivá dřevitá vůně Bright, Hot v oranžové barvě v sobě ukrývá tóny švestky i tabákových listů v kombinaci s kosatcovým olejem a mořskými akordy. Celou kompozici doplňuje cedrové dřevo, fazole tonka, vanilka a ambra.

    Smyslná a stylová svíčka v černém provedení je pak ta s názvem Closeness. Její vůně rozvíjí extrakt z australského růžového pepře, akord čistého prádla, olej z mrkvových semínek a bambus. Vše završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové dřevo.

    Poslední svíčkou v kolekci je Rivulets v bleděmodré barvě. Vyznačuje se svěží květinovou vůní, složenou ze semínek ambrety, citronu, madagaskarského černého pepře a akordů lnu a popelínu. Doplňuje ji ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslavte Vánoce i Silvestra v elegantních šatech od Mirror Palais

    Elegantní slavnostní šaty ke štědrovečernímu stolu nebo na přivítání nového roku si určitě vyberete u značky Mirror Palais. Její současné kolekci dominují osobité róby v černé, červené nebo skvostně bílé barvě.

    Nechybějí ani různé kreativní střihy. Na výběr jsou proto dlouhé i krátké šaty. Zaujmou ale i ty ve stylu bodycon, na zajímavá ramínka nebo zcela bez nich. Ty pravé si stále můžete ulovit v předprodeji. Na vašem místě bychom si ovšem s koupí pospíšili. Ať na Vánoce skutečně zazáříte.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na prosinec: Vytvořte útulnou atmosféru s dekoracemi od Louis Vuitton a najděte vysněné šaty ke stromečku od Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Předvánoční stres nabírá na obrátkách především poslední měsíc v roce. Při všem tom shonu bychom však neměli zapomínat na kouzlo adventního období. Správnou radostnou atmosféru vám proto pomohou navodit i kousky z našeho prosincového nákupního seznamu. Zamilujte se do kouzelných dekorací, romantických pyžam nebo luxusních svíček.

    Vyzdobte si domov hravými dekoracemi od Louis Vuitton

    Adventní období si můžete zpestřit například drobnostmi z dílny Louis Vuitton. V letošní vánoční kampani a dárkovém průvodci nás zaujali zejména drobní maskoti Vivienne a Teddy, kteří vás svým roztomilým vzhledem chytnou za srdce.

    Můžete si je pořídit samostatně v podobě panenek nebo plyšových hraček. Malí pomocníci zdobí také pouzdra na karty, slavnou kabelku Speedy nebo kouzelné skleněné sněhové koule. Výjimečnou dekorací je také vyřezávaná dřevěná panenka Santa Clause se zlatýma očima a ikonickým písmenem V místo nosu.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užijte si sledování vánočních pohádek v pyžamu Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vánoční pyžamo najdete v nejnovější kolekci značky Djerf Avenue ve spolupráci s modelkou Sophii Richie Grainge. Pokud vás už unavují příliš výrazné vzory a barvy na vánočních pyžamech, je tato kolekce určená právě pro vás.

    Design vzdává hold vánočnímu období. Zároveň je však univerzální, pyžamo proto bez problémů vynosíte i v ostatních obdobích roku. Všechny kousky jsou bílé a mají jemný kreslený vzor se sváteční mašlí.

    Na výběr máte například z roztomilých pyžamových šortek, elegantního topu na ramínka, gumičky do vlasů s ozdobnou mašlí, teploučkého kardiganu, jednoduchého trička s dlouhým rukávem, dlouhých kalhot nebo pyžamové košile.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše smysly potěší luxusní svíčky od Pleasing

    Čekání na Ježíška a zimní večery vám zpříjemní svíčky značky Pleasing, kterou založil slavný zpěvák Harry Styles. Zatím nabízí tři druhy inspirované stejnojmennou vůní. Svíčky jsou vyrobeny ze sójového vosku a kromě luxusní nádoby mají i stylové skleněné víko.

    Výrazná a hřejivá dřevitá vůně Bright, Hot v oranžové barvě v sobě ukrývá tóny švestky i tabákových listů v kombinaci s kosatcovým olejem a mořskými akordy. Celou kompozici doplňuje cedrové dřevo, fazole tonka, vanilka a ambra.

    Smyslná a stylová svíčka v černém provedení je pak ta s názvem Closeness. Její vůně rozvíjí extrakt z australského růžového pepře, akord čistého prádla, olej z mrkvových semínek a bambus. Vše završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové dřevo.

    Poslední svíčkou v kolekci je Rivulets v bleděmodré barvě. Vyznačuje se svěží květinovou vůní, složenou ze semínek ambrety, citronu, madagaskarského černého pepře a akordů lnu a popelínu. Doplňuje ji ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslavte Vánoce i Silvestra v elegantních šatech od Mirror Palais

    Elegantní slavnostní šaty ke štědrovečernímu stolu nebo na přivítání nového roku si určitě vyberete u značky Mirror Palais. Její současné kolekci dominují osobité róby v černé, červené nebo skvostně bílé barvě.

    Nechybějí ani různé kreativní střihy. Na výběr jsou proto dlouhé i krátké šaty. Zaujmou ale i ty ve stylu bodycon, na zajímavá ramínka nebo zcela bez nich. Ty pravé si stále můžete ulovit v předprodeji. Na vašem místě bychom si ovšem s koupí pospíšili. Ať na Vánoce skutečně zazáříte.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―