Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Předvánoční stres nabírá na obrátkách především poslední měsíc v roce. Při všem tom shonu bychom však neměli zapomínat na kouzlo adventního období. Správnou radostnou atmosféru vám proto pomohou navodit i kousky z našeho prosincového nákupního seznamu. Zamilujte se do kouzelných dekorací, romantických pyžam nebo luxusních svíček.

    Vyzdobte si domov hravými dekoracemi od Louis Vuitton

    Adventní období si můžete zpestřit například drobnostmi z dílny Louis Vuitton. V letošní vánoční kampani a dárkovém průvodci nás zaujali zejména drobní maskoti Vivienne a Teddy, kteří vás svým roztomilým vzhledem chytnou za srdce.

    Můžete si je pořídit samostatně v podobě panenek nebo plyšových hraček. Malí pomocníci zdobí také pouzdra na karty, slavnou kabelku Speedy nebo kouzelné skleněné sněhové koule. Výjimečnou dekorací je také vyřezávaná dřevěná panenka Santa Clause se zlatýma očima a ikonickým písmenem V místo nosu.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Užijte si sledování vánočních pohádek v pyžamu Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vánoční pyžamo najdete v nejnovější kolekci značky Djerf Avenue ve spolupráci s modelkou Sophii Richie Grainge. Pokud vás už unavují příliš výrazné vzory a barvy na vánočních pyžamech, je tato kolekce určená právě pro vás.

    Design vzdává hold vánočnímu období. Zároveň je však univerzální, pyžamo proto bez problémů vynosíte i v ostatních obdobích roku. Všechny kousky jsou bílé a mají jemný kreslený vzor se sváteční mašlí.

    Na výběr máte například z roztomilých pyžamových šortek, elegantního topu na ramínka, gumičky do vlasů s ozdobnou mašlí, teploučkého kardiganu, jednoduchého trička s dlouhým rukávem, dlouhých kalhot nebo pyžamové košile.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše smysly potěší luxusní svíčky od Pleasing

    Čekání na Ježíška a zimní večery vám zpříjemní svíčky značky Pleasing, kterou založil slavný zpěvák Harry Styles. Zatím nabízí tři druhy inspirované stejnojmennou vůní. Svíčky jsou vyrobeny ze sójového vosku a kromě luxusní nádoby mají i stylové skleněné víko.

    Výrazná a hřejivá dřevitá vůně Bright, Hot v oranžové barvě v sobě ukrývá tóny švestky i tabákových listů v kombinaci s kosatcovým olejem a mořskými akordy. Celou kompozici doplňuje cedrové dřevo, fazole tonka, vanilka a ambra.

    Smyslná a stylová svíčka v černém provedení je pak ta s názvem Closeness. Její vůně rozvíjí extrakt z australského růžového pepře, akord čistého prádla, olej z mrkvových semínek a bambus. Vše završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové dřevo.

    Poslední svíčkou v kolekci je Rivulets v bleděmodré barvě. Vyznačuje se svěží květinovou vůní, složenou ze semínek ambrety, citronu, madagaskarského černého pepře a akordů lnu a popelínu. Doplňuje ji ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslavte Vánoce i Silvestra v elegantních šatech od Mirror Palais

    Elegantní slavnostní šaty ke štědrovečernímu stolu nebo na přivítání nového roku si určitě vyberete u značky Mirror Palais. Její současné kolekci dominují osobité róby v černé, červené nebo skvostně bílé barvě.

    Nechybějí ani různé kreativní střihy. Na výběr jsou proto dlouhé i krátké šaty. Zaujmou ale i ty ve stylu bodycon, na zajímavá ramínka nebo zcela bez nich. Ty pravé si stále můžete ulovit v předprodeji. Na vašem místě bychom si ovšem s koupí pospíšili. Ať na Vánoce skutečně zazáříte.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na prosinec: Vytvořte útulnou atmosféru s dekoracemi od Louis Vuitton a najděte vysněné šaty ke stromečku od Mirror Palais

    Předvánoční stres nabírá na obrátkách především poslední měsíc v roce. Při všem tom shonu bychom však neměli zapomínat na kouzlo adventního období. Správnou radostnou atmosféru vám proto pomohou navodit i kousky z našeho prosincového nákupního seznamu. Zamilujte se do kouzelných dekorací, romantických pyžam nebo luxusních svíček.

    - Reklama -

    Vyzdobte si domov hravými dekoracemi od Louis Vuitton

    Adventní období si můžete zpestřit například drobnostmi z dílny Louis Vuitton. V letošní vánoční kampani a dárkovém průvodci nás zaujali zejména drobní maskoti Vivienne a Teddy, kteří vás svým roztomilým vzhledem chytnou za srdce.

    Můžete si je pořídit samostatně v podobě panenek nebo plyšových hraček. Malí pomocníci zdobí také pouzdra na karty, slavnou kabelku Speedy nebo kouzelné skleněné sněhové koule. Výjimečnou dekorací je také vyřezávaná dřevěná panenka Santa Clause se zlatýma očima a ikonickým písmenem V místo nosu.

    Zdroj: Louis Vuitton

    - Reklama -

    Užijte si sledování vánočních pohádek v pyžamu Djerf Avenue x Sophia Richie Grainge

    Dokonalé vánoční pyžamo najdete v nejnovější kolekci značky Djerf Avenue ve spolupráci s modelkou Sophii Richie Grainge. Pokud vás už unavují příliš výrazné vzory a barvy na vánočních pyžamech, je tato kolekce určená právě pro vás.

    Design vzdává hold vánočnímu období. Zároveň je však univerzální, pyžamo proto bez problémů vynosíte i v ostatních obdobích roku. Všechny kousky jsou bílé a mají jemný kreslený vzor se sváteční mašlí.

    Na výběr máte například z roztomilých pyžamových šortek, elegantního topu na ramínka, gumičky do vlasů s ozdobnou mašlí, teploučkého kardiganu, jednoduchého trička s dlouhým rukávem, dlouhých kalhot nebo pyžamové košile.

    Zdroj: Djerf Avenue

    Vaše smysly potěší luxusní svíčky od Pleasing

    Čekání na Ježíška a zimní večery vám zpříjemní svíčky značky Pleasing, kterou založil slavný zpěvák Harry Styles. Zatím nabízí tři druhy inspirované stejnojmennou vůní. Svíčky jsou vyrobeny ze sójového vosku a kromě luxusní nádoby mají i stylové skleněné víko.

    Výrazná a hřejivá dřevitá vůně Bright, Hot v oranžové barvě v sobě ukrývá tóny švestky i tabákových listů v kombinaci s kosatcovým olejem a mořskými akordy. Celou kompozici doplňuje cedrové dřevo, fazole tonka, vanilka a ambra.

    Smyslná a stylová svíčka v černém provedení je pak ta s názvem Closeness. Její vůně rozvíjí extrakt z australského růžového pepře, akord čistého prádla, olej z mrkvových semínek a bambus. Vše završuje slané pižmo, indický papyrus a kašmírové dřevo.

    Poslední svíčkou v kolekci je Rivulets v bleděmodré barvě. Vyznačuje se svěží květinovou vůní, složenou ze semínek ambrety, citronu, madagaskarského černého pepře a akordů lnu a popelínu. Doplňuje ji ambroxan a pižmo.

    Zdroj: Pleasing

    Oslavte Vánoce i Silvestra v elegantních šatech od Mirror Palais

    Elegantní slavnostní šaty ke štědrovečernímu stolu nebo na přivítání nového roku si určitě vyberete u značky Mirror Palais. Její současné kolekci dominují osobité róby v černé, červené nebo skvostně bílé barvě.

    Nechybějí ani různé kreativní střihy. Na výběr jsou proto dlouhé i krátké šaty. Zaujmou ale i ty ve stylu bodycon, na zajímavá ramínka nebo zcela bez nich. Ty pravé si stále můžete ulovit v předprodeji. Na vašem místě bychom si ovšem s koupí pospíšili. Ať na Vánoce skutečně zazáříte.

    Zdroj: Mirror Palais

    Zdroje: WWD, Louis Vuitton, Djerf Avenue, Pleasing, Mirror Palais

    ― Reklama ―

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―