Více

    ― Reklama ―

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Victoria’s Secret vydala inkluzivní řadu, Skims oslavuje Cardi B a LVMH otevírá kreativní prostory

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Victoria’s Secret dokazuje, že se opravdu změnila. Odhalila totiž novou inkluzivní řadu spodního prádla. Nový směr oznámila také firma Dr Martens. Věnovat se chce konceptu síly v dnešní době. Cardi B se pak objevila v kampani Skims a společnost Ginori 1735 uveřejnila novou luxusní kolekci nádobí. LVMH zase chystá v roce 2025 otevřít nové kreativní centrum.

    - Reklama -

    Společnost Skims oslavuje Cardi B. Ve své kampani ji oblékla do nejnovějších kousků

    Nejnovější kousky Skims z řady Cotton Collection předvedla v čerstvě vydané kampani raperka a herečka Cardi B. Módní společnost založená Kim Kardashian a Jens Grede se totiž rozhodla oslavit její kariéru. Obdivuje totiž její „nepopiratelný vliv na pop kulturu a hudební průmysl“. Kromě toho je dle svého prohlášení inspirovaná její „kulturní sílou“. Nedávno přitom značka vydala kampaň s hvězdami jako Kim Cattrall, Nelly Furtado, Hari Nef, Lana Condor nebo Coco Jones.

    Značka Dr Martens začíná novou kapitolu. Soustředit se hodlá na koncept síly

    Vedení slavné společnosti Dr Martens odhalilo svou „vizi do budoucnosti“. Začít chce totiž novou kapitolu plnou inovace, osobních příběhů a „nového účelu pro novou generaci“. Zveřejnilo proto kampaň s názvem Made Strong. Klíčovým tématem značky totiž bude od nynějška síla. „Naše společnost je synonymem pro sílu a odolnost, a to už od svého založení roku 1960,“ vysvětlili její zástupci. Poukázat chce proto firma na to, že silné nejsou jenom její produkty, ale i lidé, kteří je nosí.

    Firma Ginori 1735 zveřejnila novou řadu Oriente Italiano Gold. Oslavila ji luxusní party v Miláně

    Milovníci luxusní značky nádobí Ginori 1735 se mohou radovat. Firma totiž odhalila novou řadu v tmavě rudých a zlatých odstínech. V těchto barvách vyhotovila nové talíře, hrníčky na čaj s ladícími podšálky i domácí dekorace jako vázy, krabičky nebo tácy. Odhalení kolekce pak oslavila večírkem v Miláně. Navštívil ho mimo jiné také italský herec Luca Calvani. Prostory pak zdobily fotografie kampaně s hercem Jakem Gyllenhaalem.

    - Reklama -

    Victoria’s Secret plní své sliby. Firma zveřejnila novou inkluzivní řadu spodního prádla

    Z nabídky Victoria’s Secret a Pink si nyní mohou vybrat také ženy žijící s handicapem. Obě společnosti totiž v úterý odhalily novou řadu spodního prádla vytvořenou speciálně pro jejich potřeby. Podprsenky mají proto přední zapínání na magnet a kalhotky se zase dají jednoduše zapnout na bocích. Kolekci pak firmy vyrobily ve spolupráci s organizací Gamut Management, která pracuje s lidmi žijícími s handicapem.

    LVMH otevře v roce 2025 nové kulturní centrum. Nacházet se bude v srdci Paříže

    Od roku 2025 se mohou fanoušci luxusních značek spadajících pod firmu LVMH těšit na nový kreativní hub. Nacházet se má v centru Paříže a nabízet bude řadu kurzů a workshopů otevřených také pro širokou veřejnost. Jednat se má totiž o dům sdružují různá řemesla a sloužící jako sídlo pro program odborného vzdělávání, založený už roku 2014. „Po světové pandemii vznikla potřeba vytvářet hmatatelný dopad a být spolu,“ popsali pak důvody pro založení domu zástupci LVMH.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hyperbeast, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    Léto korunovalo plavky roku. Zazáří asymetrické jednodílné kousky

    Každé letní období má své favority, definující slunečními paprsky protkané dny. Letošním vládcem plážových trendů se jednoznačně stávají jednoduché, elegantní, ale přesto svůdné plavky. Jedná se o jednodílné asymetrické modely na jedno rameno. Nejen, že skvěle vystihnou jakoukoli postavu, představují perfektní nadčasovou volbu.

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Dior cruise kolekce vzdala hold Římu. Do návrhů vetkala jeho historii

    Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri se s cruise kolekcí pro rok 2026 navrátila domů. Přehlídku totiž tentokrát odhalila ve svém rodném Římě. Návrhy proto řádně poctila jeho bohatou historii. Zaměřila se ale také na jeho stopu ve světě filmu. Výsledkem se stala jedna z jejích dosud nejpovedenějších show, která by ovšem mohla být její poslední.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―