S novým týdnem přichází řada módních novinek. Společnost Valentino prohlásila, že přeskočí nadcházející show v červnu. Značka Cartier oslavuje 100. výročí prstenu Trinity a Tiffany & Co. zase vydalo kampaň vzdávající hold jejím ikonickým výlohám. Dr. Martens uvede nový pár udržitelných bot a Miami oznámilo další týden plavkové módy.
Společnost Dr. Martens vyslyšela zákazníky. Představí udržitelný model slavných bot
Známá značka kožených bot Dr. Martens v poslední době čelila kritice ze strany svých zákazníků. Požadovali po ní totiž, aby se více zaměřila na udržitelnost. Oznámila proto, že představí „eko“ pár bot, usilující o snížení plýtvání kůží. Vyrobený totiž bude z odřezků kůže, které by se jinak dále nevyužily. „Bojujeme proti koženému odpadu, ale zachováváme odolnost našeho produktu,“ prohlásila pak společnost.
Cartier oslavuje 100. výročí prstenu Trinity. Na pomoc si přizval i herce Paula Mescal
Známý šperkařský dům Cartier vydal speciální kampaň oslavující 100. výročí ikonického prstenu Trinity. Objevuje se v ní přitom hned několik slavných osobností. Hlavní tváří promo fotografií se pak mimo jiné stal i irský herec Paul Mescal nebo zpěvačka skupiny BlackPink Jisoo. Prsten z bílého, žlutého a růžového zlata, symbolizující různorodost a pospolitost, pak roku 1924 vytvořil Louis Cartier.
V Miami odstartuje 10. ročník největšího plavkového týdne na světě
Už po desáté se bude v Miami konat plavkový týden módy. Jedná se přitom o největší podobnou akci na světě. Trvat má letos od 29. května do 2. června. Zahrnuje přitom více než 50 různých událostí, představujících přes 200 amerických i mezinárodních návrhářů. Tentokrát ho má proto navštívit přes 15 tisíc účastníků. Zaměřit se pak událost hodlá také na více udržitelné a inkluzivní kolekce.
Valentino vynechá červnové přehlídky. Nový kreativní ředitel možná nastoupí v září
Módní svět minulý týden šokovala zpráva o tom, že návrhář Pierpaolo Piccioli odejde z role kreativního ředitele značky Valentino. Společnost pak včera dodala, že kolekci pánské módy i haute couture neplánuje odhalit na letošních červnových přehlídkách. Není ovšem dosud jasné, kdy přesně se hodlá „vrátit na scénu“. Novináři ovšem spekulují o tom, že by nového ředitele mohla značka odhalit v září.
Tiffany & Co. vzdal hold svým slavným výkladním skříním. Vydal kampaň With Love, Since 1837
Šperkařský dům Tiffany & Co. rovněž láká své zákazníky na novou kampaň. Nese název With Love, Since 1837 a zaměřuje se na dědictví a ikonické kolekce známé značky. Uctívá totiž práci designéra výloh Gene Moore. Nafotil ji fotograf Dan Tobin Smith a pokusil se tak zmodernizovat sérii výkladních skříní, které umělec v minulosti zpracoval. Představuje tak známé řady jako Lock, Knot nebo HardWear.
Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube