Více

    ― Reklama ―

    Některým módním značkám se v poslední době daří více než jiným. Společnosti Prada a Miu Miu oslavují vzrůst prodejů. Naopak Victoria’s Secret oznámila propad akcií. Pro firmu Shein zase začnou platit přísnější pravidla pro fungování v EU. Phoebe Philo odhalila úspěšnou druhou kolekci a Pharrell Williams s rapperem Tyler, the Creator zveřejnili nový lak na nehty.

    Shein čelí přísnějším pravidlům pro tvorbu on-line obsahu. Značka spadá pod Digital Services Act

    Takzvaný Digital Services Act vytvořený Evropskou unií má za cíl kontrolovat platformy s více než 45 miliony uživateli. Do této skupiny se nově zařadí také on-line značka Shein. Začnou pro ni proto platit přísnější pravidla. Bude tak muset činit více pro boj proti ilegálnímu a nebezpečnému obsahu nebo prodeji padělaných produktů. Stejné postupy musí dodržovat například i Google, TikTok nebo Meta.

    Phoebe Philo odhalila druhou kolekci. Slaví stejný úspěch jako ta první

    Když návrhářka Phoebe Philo zveřejnila loni v říjnu svou první autorskou kolekci, okamžitě se po ní zaprášilo. Stejný úspěch pak slaví i její druhá vlna návrhů. Na oficiální stránce je dostupná od minulého týdne. Obsahuje pak klasické minimalistické, ovšem originální kousky. Vybrat si můžete z kvalitní volné pruhované košile a pohodlného roláku, ale i více odvážných kousků, jako jsou třeba podpatky s třásněmi.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Značky Prada a Miu Miu oznámily rostoucí prodeje. Vyhrály nad klesající poptávkou

    Řada luxusních značek v současnosti čelí nedostatku zájmu ze strany svých zákazníků. Za klesající poptávku může především stagnující ekonomika i konec post-pandemického boomu. Výjimkou jsou ovšem společnosti Prada a Miu Miu. Zisky jejich mateřské firmy vzrostly v posledním roce o 17 procent. Vyšplhaly se tak na 4,63 milionu eur, tedy více, než analytici předpokládali.

    Pharrell Williams a Tyler, the Creator zveřejnili další společný projekt. Tentokrát jde o lak na nehty

    Kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams a Tyler, the Creator v poslední době povýšili své přátelství na další úroveň. Stali se z nich i kolegové. Minulý měsíc totiž Tyler navrhl pro slavnou francouzskou značku speciální kolekci. Nyní oba hudebníci vydali společný projekt, a to zářivě zelený lak na nehty. Vytvořili ho jejich vlastní oficiální značky, tedy Humanrace a Le Fleur.

    Akcie Victoria’s Secret klesly. Společnost bojuje s negativním odhadem prodejů

    Známá značka intimního prádla Victoria’s Secret pak patří k těm, kterým se v současnosti příliš nedaří. Minulý týden totiž oznámila pokles akcií, a to o 29 procent. Důvodem je především výše zmíněná klesající poptávka. Zákazníci se tak ohlížejí spíše po levnějších produktech. Propadl se proto také odhad jejích prodejů pro následující rok. Stalo se tak už třetím rokem v řadě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Pharrell Williams a Tyler, the Creator vytvořili lak na nehty a Prada s Miu Miu slaví prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Některým módním značkám se v poslední době daří více než jiným. Společnosti Prada a Miu Miu oslavují vzrůst prodejů. Naopak Victoria’s Secret oznámila propad akcií. Pro firmu Shein zase začnou platit přísnější pravidla pro fungování v EU. Phoebe Philo odhalila úspěšnou druhou kolekci a Pharrell Williams s rapperem Tyler, the Creator zveřejnili nový lak na nehty.

    - Reklama -

    Shein čelí přísnějším pravidlům pro tvorbu on-line obsahu. Značka spadá pod Digital Services Act

    Takzvaný Digital Services Act vytvořený Evropskou unií má za cíl kontrolovat platformy s více než 45 miliony uživateli. Do této skupiny se nově zařadí také on-line značka Shein. Začnou pro ni proto platit přísnější pravidla. Bude tak muset činit více pro boj proti ilegálnímu a nebezpečnému obsahu nebo prodeji padělaných produktů. Stejné postupy musí dodržovat například i Google, TikTok nebo Meta.

    Phoebe Philo odhalila druhou kolekci. Slaví stejný úspěch jako ta první

    Když návrhářka Phoebe Philo zveřejnila loni v říjnu svou první autorskou kolekci, okamžitě se po ní zaprášilo. Stejný úspěch pak slaví i její druhá vlna návrhů. Na oficiální stránce je dostupná od minulého týdne. Obsahuje pak klasické minimalistické, ovšem originální kousky. Vybrat si můžete z kvalitní volné pruhované košile a pohodlného roláku, ale i více odvážných kousků, jako jsou třeba podpatky s třásněmi.

    Zdroj: Phoebe Philo

    - Reklama -

    Značky Prada a Miu Miu oznámily rostoucí prodeje. Vyhrály nad klesající poptávkou

    Řada luxusních značek v současnosti čelí nedostatku zájmu ze strany svých zákazníků. Za klesající poptávku může především stagnující ekonomika i konec post-pandemického boomu. Výjimkou jsou ovšem společnosti Prada a Miu Miu. Zisky jejich mateřské firmy vzrostly v posledním roce o 17 procent. Vyšplhaly se tak na 4,63 milionu eur, tedy více, než analytici předpokládali.

    Pharrell Williams a Tyler, the Creator zveřejnili další společný projekt. Tentokrát jde o lak na nehty

    Kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams a Tyler, the Creator v poslední době povýšili své přátelství na další úroveň. Stali se z nich i kolegové. Minulý měsíc totiž Tyler navrhl pro slavnou francouzskou značku speciální kolekci. Nyní oba hudebníci vydali společný projekt, a to zářivě zelený lak na nehty. Vytvořili ho jejich vlastní oficiální značky, tedy Humanrace a Le Fleur.

    Akcie Victoria’s Secret klesly. Společnost bojuje s negativním odhadem prodejů

    Známá značka intimního prádla Victoria’s Secret pak patří k těm, kterým se v současnosti příliš nedaří. Minulý týden totiž oznámila pokles akcií, a to o 29 procent. Důvodem je především výše zmíněná klesající poptávka. Zákazníci se tak ohlížejí spíše po levnějších produktech. Propadl se proto také odhad jejích prodejů pro následující rok. Stalo se tak už třetím rokem v řadě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Další trend z 2000s slaví comeback. Zpestřete kalhoty oblíbenou sukní

    Pokud alespoň zlehka sledujete letošní trendy, pak už je vám jasné, že jejich královnou je nostalgie. Na scénu se vrací řada dávno zapomenutých oblíbenců, jako je boho styl či extra krátké sukně. Do popředí se proto vplížila i moderní podoba kontroverzní kombinace. Seberte ještě před horkým létem odvahu a oblečte přes kalhoty sukni.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―