Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Některým módním značkám se v poslední době daří více než jiným. Společnosti Prada a Miu Miu oslavují vzrůst prodejů. Naopak Victoria’s Secret oznámila propad akcií. Pro firmu Shein zase začnou platit přísnější pravidla pro fungování v EU. Phoebe Philo odhalila úspěšnou druhou kolekci a Pharrell Williams s rapperem Tyler, the Creator zveřejnili nový lak na nehty.

    Shein čelí přísnějším pravidlům pro tvorbu on-line obsahu. Značka spadá pod Digital Services Act

    Takzvaný Digital Services Act vytvořený Evropskou unií má za cíl kontrolovat platformy s více než 45 miliony uživateli. Do této skupiny se nově zařadí také on-line značka Shein. Začnou pro ni proto platit přísnější pravidla. Bude tak muset činit více pro boj proti ilegálnímu a nebezpečnému obsahu nebo prodeji padělaných produktů. Stejné postupy musí dodržovat například i Google, TikTok nebo Meta.

    Phoebe Philo odhalila druhou kolekci. Slaví stejný úspěch jako ta první

    Když návrhářka Phoebe Philo zveřejnila loni v říjnu svou první autorskou kolekci, okamžitě se po ní zaprášilo. Stejný úspěch pak slaví i její druhá vlna návrhů. Na oficiální stránce je dostupná od minulého týdne. Obsahuje pak klasické minimalistické, ovšem originální kousky. Vybrat si můžete z kvalitní volné pruhované košile a pohodlného roláku, ale i více odvážných kousků, jako jsou třeba podpatky s třásněmi.

    Zdroj: Phoebe Philo

    Značky Prada a Miu Miu oznámily rostoucí prodeje. Vyhrály nad klesající poptávkou

    Řada luxusních značek v současnosti čelí nedostatku zájmu ze strany svých zákazníků. Za klesající poptávku může především stagnující ekonomika i konec post-pandemického boomu. Výjimkou jsou ovšem společnosti Prada a Miu Miu. Zisky jejich mateřské firmy vzrostly v posledním roce o 17 procent. Vyšplhaly se tak na 4,63 milionu eur, tedy více, než analytici předpokládali.

    Pharrell Williams a Tyler, the Creator zveřejnili další společný projekt. Tentokrát jde o lak na nehty

    Kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams a Tyler, the Creator v poslední době povýšili své přátelství na další úroveň. Stali se z nich i kolegové. Minulý měsíc totiž Tyler navrhl pro slavnou francouzskou značku speciální kolekci. Nyní oba hudebníci vydali společný projekt, a to zářivě zelený lak na nehty. Vytvořili ho jejich vlastní oficiální značky, tedy Humanrace a Le Fleur.

    Akcie Victoria’s Secret klesly. Společnost bojuje s negativním odhadem prodejů

    Známá značka intimního prádla Victoria’s Secret pak patří k těm, kterým se v současnosti příliš nedaří. Minulý týden totiž oznámila pokles akcií, a to o 29 procent. Důvodem je především výše zmíněná klesající poptávka. Zákazníci se tak ohlížejí spíše po levnějších produktech. Propadl se proto také odhad jejích prodejů pro následující rok. Stalo se tak už třetím rokem v řadě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Pharrell Williams a Tyler, the Creator vytvořili lak na nehty a Prada s Miu Miu slaví prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Některým módním značkám se v poslední době daří více než jiným. Společnosti Prada a Miu Miu oslavují vzrůst prodejů. Naopak Victoria’s Secret oznámila propad akcií. Pro firmu Shein zase začnou platit přísnější pravidla pro fungování v EU. Phoebe Philo odhalila úspěšnou druhou kolekci a Pharrell Williams s rapperem Tyler, the Creator zveřejnili nový lak na nehty.

    - Reklama -

    Shein čelí přísnějším pravidlům pro tvorbu on-line obsahu. Značka spadá pod Digital Services Act

    Takzvaný Digital Services Act vytvořený Evropskou unií má za cíl kontrolovat platformy s více než 45 miliony uživateli. Do této skupiny se nově zařadí také on-line značka Shein. Začnou pro ni proto platit přísnější pravidla. Bude tak muset činit více pro boj proti ilegálnímu a nebezpečnému obsahu nebo prodeji padělaných produktů. Stejné postupy musí dodržovat například i Google, TikTok nebo Meta.

    Phoebe Philo odhalila druhou kolekci. Slaví stejný úspěch jako ta první

    Když návrhářka Phoebe Philo zveřejnila loni v říjnu svou první autorskou kolekci, okamžitě se po ní zaprášilo. Stejný úspěch pak slaví i její druhá vlna návrhů. Na oficiální stránce je dostupná od minulého týdne. Obsahuje pak klasické minimalistické, ovšem originální kousky. Vybrat si můžete z kvalitní volné pruhované košile a pohodlného roláku, ale i více odvážných kousků, jako jsou třeba podpatky s třásněmi.

    Zdroj: Phoebe Philo

    - Reklama -

    Značky Prada a Miu Miu oznámily rostoucí prodeje. Vyhrály nad klesající poptávkou

    Řada luxusních značek v současnosti čelí nedostatku zájmu ze strany svých zákazníků. Za klesající poptávku může především stagnující ekonomika i konec post-pandemického boomu. Výjimkou jsou ovšem společnosti Prada a Miu Miu. Zisky jejich mateřské firmy vzrostly v posledním roce o 17 procent. Vyšplhaly se tak na 4,63 milionu eur, tedy více, než analytici předpokládali.

    Pharrell Williams a Tyler, the Creator zveřejnili další společný projekt. Tentokrát jde o lak na nehty

    Kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams a Tyler, the Creator v poslední době povýšili své přátelství na další úroveň. Stali se z nich i kolegové. Minulý měsíc totiž Tyler navrhl pro slavnou francouzskou značku speciální kolekci. Nyní oba hudebníci vydali společný projekt, a to zářivě zelený lak na nehty. Vytvořili ho jejich vlastní oficiální značky, tedy Humanrace a Le Fleur.

    Akcie Victoria’s Secret klesly. Společnost bojuje s negativním odhadem prodejů

    Známá značka intimního prádla Victoria’s Secret pak patří k těm, kterým se v současnosti příliš nedaří. Minulý týden totiž oznámila pokles akcií, a to o 29 procent. Důvodem je především výše zmíněná klesající poptávka. Zákazníci se tak ohlížejí spíše po levnějších produktech. Propadl se proto také odhad jejích prodejů pro následující rok. Stalo se tak už třetím rokem v řadě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―