Více

    ― Reklama ―

    I když se blíží konec pracovního týdne, v módním světě se stále objevují čerstvé novinky. Například značka Loewe se podle indexu Lyst stala nejvíce chtěnou značkou posledního čtvrtletí. Dior zveřejnil speciální zimní kolekci i se snowboardem a Cartier obohatil své řady o nového ambasadora. Zástupci PETA zase apelují s odkazem na Jane Birkin na Hermès a Estée Lauder se potýká s kybernetickým útokem.

    Loewe se poprvé dostalo na špičku indexu Lyst. Je nejvíce populární značkou

    Módní společnost Loewe tentokrát v žebříčku vydávaném firmou Lyst předběhla více tradiční a známé značky, jako je Gucci, Prada nebo Balenciaga. Poprvé se totiž dostala až na jeho první místo. Index za sebe každé čtvrtletí řadí nejvíce žádané módní společnosti. V období od dubna do června pak zákazníky nejvíce oslovil „závazek k řemeslu a kreativitě“, který Loewe skrze své kousky zprostředkovává. Zákazníci proto firmu na internetu vyhledávali o 19 procent častěji než v předchozím období.

    Kampaň Panthère od Cartier má novou tvář. Stal se jí člen skupiny BTS přezdívaný V

    Značka Cartier zveřejnila novinu o nejnovějším globálním ambasadorovi společně s jeho fotkou. Na ní má slavný zpěvák korejské skupiny BTS, známý pod přezdívkou V, šperky z kolekce Panthère. Patří mezi ně například diamantový prsten, náramek, řetízek z bílého zlata, diamantů, onyxu a smaragdů nebo luxusní hodinky. „V má stejného kreativního ducha a uhrančivý pohled jako panter,“ vysvětlila pak svoji volbu ve středečním prohlášení společnost.

    Některé systémy společnosti Estée Lauder spadly. Čelily kybernetickému útoku

    Hackerské skupiny ALPHV/Black Cat a Clop se ve středu přiznaly ke kybernetickému útoku na firmu Estée Lauder. V úterý večer totiž zavinil nejen krach několika jejích systémů, kompromitoval také její data. Dosavadní zprávy pak naznačují tomu, že se jednalo o informace týkající se zákazníků, dosahující množství až 131 GB. „Tahle společnost se o své klienty zřejmě nezajímá, jelikož ignoruje svoji bezpečnost,“ prohlásili pak zástupci Clop.

    Dior pokračuje ve spolupráci s Peterem Doig. Vytvořili snowboard na hraně umění

    Luxusní francouzská společnost Dior zveřejnila svoji letošní kolekci určenou pro zimní sporty. Do obchodů má dorazit koncem listopadu. Návrhář Kim Jones na ní tentokrát spolupracoval s umělcem Peterem Doig. Jeho díla totiž často obsahují odkazy na sníh nebo lyžařské oblečení. Hlavním výsledkem jejich práce je pak snowboard se speciálním vzorem inspirovaným obrazem umělce z roku 1994. Dostupné proto bude umělecké sportovní vybavení pouze v 77 kusech.

    Organizace PETA tlačí na Hermès. Uctěte památku Jane Birkin, apeluje

    Zástupci Hermès se potýkají s požadavky skupiny bojující za práva zvířat PETA. Apeluje na ně totiž, aby přestali prodávat kabelku Birkin vyráběnou z krokodýlí kůže. Jako důvod uvádí úctu k památce nedávno zesnulé herečky a zpěvačky Jane Birkin. Sama se totiž kdysi proti luxusní společnosti postavila poté, co se dozvěděla o krutých praktikách svlékání divokých zvířat z kůže. Nakonec ovšem se značkou našla kompromis. Nezisková organizace zároveň požaduje úplný zákaz využívání exotické kůže.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Billboard, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Loewe je nejžádanější značkou, PETA apeluje na Hermès a Cartier má nového ambasadora

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když se blíží konec pracovního týdne, v módním světě se stále objevují čerstvé novinky. Například značka Loewe se podle indexu Lyst stala nejvíce chtěnou značkou posledního čtvrtletí. Dior zveřejnil speciální zimní kolekci i se snowboardem a Cartier obohatil své řady o nového ambasadora. Zástupci PETA zase apelují s odkazem na Jane Birkin na Hermès a Estée Lauder se potýká s kybernetickým útokem.

    - Reklama -

    Loewe se poprvé dostalo na špičku indexu Lyst. Je nejvíce populární značkou

    Módní společnost Loewe tentokrát v žebříčku vydávaném firmou Lyst předběhla více tradiční a známé značky, jako je Gucci, Prada nebo Balenciaga. Poprvé se totiž dostala až na jeho první místo. Index za sebe každé čtvrtletí řadí nejvíce žádané módní společnosti. V období od dubna do června pak zákazníky nejvíce oslovil „závazek k řemeslu a kreativitě“, který Loewe skrze své kousky zprostředkovává. Zákazníci proto firmu na internetu vyhledávali o 19 procent častěji než v předchozím období.

    Kampaň Panthère od Cartier má novou tvář. Stal se jí člen skupiny BTS přezdívaný V

    Značka Cartier zveřejnila novinu o nejnovějším globálním ambasadorovi společně s jeho fotkou. Na ní má slavný zpěvák korejské skupiny BTS, známý pod přezdívkou V, šperky z kolekce Panthère. Patří mezi ně například diamantový prsten, náramek, řetízek z bílého zlata, diamantů, onyxu a smaragdů nebo luxusní hodinky. „V má stejného kreativního ducha a uhrančivý pohled jako panter,“ vysvětlila pak svoji volbu ve středečním prohlášení společnost.

    Některé systémy společnosti Estée Lauder spadly. Čelily kybernetickému útoku

    Hackerské skupiny ALPHV/Black Cat a Clop se ve středu přiznaly ke kybernetickému útoku na firmu Estée Lauder. V úterý večer totiž zavinil nejen krach několika jejích systémů, kompromitoval také její data. Dosavadní zprávy pak naznačují tomu, že se jednalo o informace týkající se zákazníků, dosahující množství až 131 GB. „Tahle společnost se o své klienty zřejmě nezajímá, jelikož ignoruje svoji bezpečnost,“ prohlásili pak zástupci Clop.

    - Reklama -

    Dior pokračuje ve spolupráci s Peterem Doig. Vytvořili snowboard na hraně umění

    Luxusní francouzská společnost Dior zveřejnila svoji letošní kolekci určenou pro zimní sporty. Do obchodů má dorazit koncem listopadu. Návrhář Kim Jones na ní tentokrát spolupracoval s umělcem Peterem Doig. Jeho díla totiž často obsahují odkazy na sníh nebo lyžařské oblečení. Hlavním výsledkem jejich práce je pak snowboard se speciálním vzorem inspirovaným obrazem umělce z roku 1994. Dostupné proto bude umělecké sportovní vybavení pouze v 77 kusech.

    Organizace PETA tlačí na Hermès. Uctěte památku Jane Birkin, apeluje

    Zástupci Hermès se potýkají s požadavky skupiny bojující za práva zvířat PETA. Apeluje na ně totiž, aby přestali prodávat kabelku Birkin vyráběnou z krokodýlí kůže. Jako důvod uvádí úctu k památce nedávno zesnulé herečky a zpěvačky Jane Birkin. Sama se totiž kdysi proti luxusní společnosti postavila poté, co se dozvěděla o krutých praktikách svlékání divokých zvířat z kůže. Nakonec ovšem se značkou našla kompromis. Nezisková organizace zároveň požaduje úplný zákaz využívání exotické kůže.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Billboard, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Florence Pugh vzkřísila s Thunderbolts Marvel. Herečka bourá hranice filmu

    Svět filmů z dílny Marvel zažívá poslední roky nevítaný útlum. Snímkům o populárních superhrdinech se dlouhodobě nedaří získat žádaný ohlas. Zdá se ovšem, že by studio k jeho zašlé slávě mohl vynést nejnovější projekt, film Thunderbolts. V něm září úspěšná herečka Florence Pugh, která opět dokazuje, že se nebojí bourat předem zavedené hranice.

    Další trend z 2000s slaví comeback. Zpestřete kalhoty oblíbenou sukní

    Pokud alespoň zlehka sledujete letošní trendy, pak už je vám jasné, že jejich královnou je nostalgie. Na scénu se vrací řada dávno zapomenutých oblíbenců, jako je boho styl či extra krátké sukně. Do popředí se proto vplížila i moderní podoba kontroverzní kombinace. Seberte ještě před horkým létem odvahu a oblečte přes kalhoty sukni.

    Móda v kostce: Giorgio Armani odstartoval výstavu a Chanel trápí propad zisků

    Návrhář Giorgio Armani v úterý večer odhalil výstavu, oslavující jeho haute couture řadu. Letos totiž slaví 20. výročí. Značka Missoni zase uvedla nejnovější spolupráci s aerolinkou Delta. Její součástí je vylepšená kosmetická taštička i set na spaní. Chanel se potýká s klesajícími zisky a Gabriela Hearst představuje službu Tailored Bespoke.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―