Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jednou z největších novinek dnešního týdne je kampaň značky Prada. Zazářila v ní totiž herečka Maya Hawke. Společnost Lanvin zase oznámila, že ji bude zastupovat čínský herec Cheng Yi. Bottega Veneta má rovněž novou ambasadorku, stala se jí herečka Shu Qi. Firmy Chloé a Atelier Jolie zase prozradily první detaily o své spolupráci. Louis Vuitton se pak stal nejvyhledávanější módní společností roku.

    Bottega Veneta má novou globální ambasadorku. Vybrala si oceňovanou herečku Shu Qi

    Módní společnost Bottega Veneta hodlá ve čtvrtek odhalit novou kampaň. Její hvězdou pak bude nová globální ambasadorka značky, tedy herečka Shu Qi. Celebrita se minulý měsíc zúčastnila i módní přehlídky Bottega Veneta v Miláně. Na zveřejněných fotkách drží nový model kabelky Gemelli, na sobě má zase bundu vytvořenou za pomocí ikonické Intrecciato techniky. „Oceňuji jejich bohaté dědictví a jedinečnou kreativní vizi,“ prohlásila o značce Qi.

    Nového ambasadora si vybrala také značka Lanvin. Zastupovat ji bude čínský herec Cheng Yi

    Módní dům Lanvin přivítal do své řady globálních ambasadorů nového člena. Stal se jím jeho dlouhodobý spolupracovník, čínský herec Cheng Yi. Kousky značky totiž věrně obléká už několik let. Zúčastnil se proto také módní přehlídky společnosti věnované její podzimní kolekci pro rok 2023. „Yi je hvězda současného čínského zábavního průmyslu. Je součástí nové generace herců, kteří přetvářejí čínskou kulturu na globální úrovni,“ popsali zástupci Lanvin.

    Nejvyhledávanější značkou roku 2023 je Louis Vuitton. Ukázala to data firmy Watch Pilot

    Firma Watch Pilot využívá statistiky vyhledávače Google, aby zjistila, jaké luxusní podniky jsou na internetu nejvyhledávanější. Nyní prohlásila, že dosud nejvíce žádanou značkou roku je Louis Vuitton. Lidé si ji totiž průměrně vyhledali 118 milionkrát. „Jedná se o odraz trvajícího odkazu a žádanosti jejích luxusních kabelek,“ vysvětlili zástupci Watch Pilot. Na druhém místě se umístila módní společnost Gucci. Úspěšné ale byly také značky Dior, Chanel nebo Coach.

    Společnosti Chloé a Atelier Jolie oznámily první detaily chystané spolupráce

    Fanoušci módní značky Chloé i herečky Angeliny Jolie se mohou radovat. Společnosti totiž hodlají už v lednu zveřejnit svou společnou kolekci. Jedná se o první spolupráci značky Atelier Jolie, jejíž založení filmová hvězda oznámila před několika měsíci. Výjimečná má být tím, že se soustředí na propojení žen a posílení jejich práv. Kromě toho ale usiluje o vytvoření příležitostí pro znevýhodněné skupiny. Propojila se proto například s firmou La Fabrique Nomade pracující s uprchlíky a migranty.

    Prada nadále objevuje svět filmu. V její sváteční kampani zazářila herečka Maya Hawke

    Klíčovým prvkem nové sváteční kampaně společnosti Prada je nadživotní verze jejích luxusních vánočních baněk. Do blyštivých stříbrných dekorací pak značka usadila hvězdy, které si pro nejnovější spolupráci vybrala. Jedná se například o herečky Maya Hawke a Kim Tae-Ri. Atmosféra fotografií vzbuzující dojem sci-fi má navíc vytvářet myšlenku jakéhosi útěku z reálného světa. Herečka Maya Hawke se pak už dříve objevila v reklamě Prada na její kolekci šperků.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Lanvin slaví nového ambasadora, Prada spolupracuje s Maya Hawke a Louis Vuitton je nejvyhledávanější značkou roku

    Jednou z největších novinek dnešního týdne je kampaň značky Prada. Zazářila v ní totiž herečka Maya Hawke. Společnost Lanvin zase oznámila, že ji bude zastupovat čínský herec Cheng Yi. Bottega Veneta má rovněž novou ambasadorku, stala se jí herečka Shu Qi. Firmy Chloé a Atelier Jolie zase prozradily první detaily o své spolupráci. Louis Vuitton se pak stal nejvyhledávanější módní společností roku.

    Bottega Veneta má novou globální ambasadorku. Vybrala si oceňovanou herečku Shu Qi

    Módní společnost Bottega Veneta hodlá ve čtvrtek odhalit novou kampaň. Její hvězdou pak bude nová globální ambasadorka značky, tedy herečka Shu Qi. Celebrita se minulý měsíc zúčastnila i módní přehlídky Bottega Veneta v Miláně. Na zveřejněných fotkách drží nový model kabelky Gemelli, na sobě má zase bundu vytvořenou za pomocí ikonické Intrecciato techniky. „Oceňuji jejich bohaté dědictví a jedinečnou kreativní vizi,“ prohlásila o značce Qi.

    Nového ambasadora si vybrala také značka Lanvin. Zastupovat ji bude čínský herec Cheng Yi

    Módní dům Lanvin přivítal do své řady globálních ambasadorů nového člena. Stal se jím jeho dlouhodobý spolupracovník, čínský herec Cheng Yi. Kousky značky totiž věrně obléká už několik let. Zúčastnil se proto také módní přehlídky společnosti věnované její podzimní kolekci pro rok 2023. „Yi je hvězda současného čínského zábavního průmyslu. Je součástí nové generace herců, kteří přetvářejí čínskou kulturu na globální úrovni,“ popsali zástupci Lanvin.

    Nejvyhledávanější značkou roku 2023 je Louis Vuitton. Ukázala to data firmy Watch Pilot

    Firma Watch Pilot využívá statistiky vyhledávače Google, aby zjistila, jaké luxusní podniky jsou na internetu nejvyhledávanější. Nyní prohlásila, že dosud nejvíce žádanou značkou roku je Louis Vuitton. Lidé si ji totiž průměrně vyhledali 118 milionkrát. „Jedná se o odraz trvajícího odkazu a žádanosti jejích luxusních kabelek,“ vysvětlili zástupci Watch Pilot. Na druhém místě se umístila módní společnost Gucci. Úspěšné ale byly také značky Dior, Chanel nebo Coach.

    Společnosti Chloé a Atelier Jolie oznámily první detaily chystané spolupráce

    Fanoušci módní značky Chloé i herečky Angeliny Jolie se mohou radovat. Společnosti totiž hodlají už v lednu zveřejnit svou společnou kolekci. Jedná se o první spolupráci značky Atelier Jolie, jejíž založení filmová hvězda oznámila před několika měsíci. Výjimečná má být tím, že se soustředí na propojení žen a posílení jejich práv. Kromě toho ale usiluje o vytvoření příležitostí pro znevýhodněné skupiny. Propojila se proto například s firmou La Fabrique Nomade pracující s uprchlíky a migranty.

    Prada nadále objevuje svět filmu. V její sváteční kampani zazářila herečka Maya Hawke

    Klíčovým prvkem nové sváteční kampaně společnosti Prada je nadživotní verze jejích luxusních vánočních baněk. Do blyštivých stříbrných dekorací pak značka usadila hvězdy, které si pro nejnovější spolupráci vybrala. Jedná se například o herečky Maya Hawke a Kim Tae-Ri. Atmosféra fotografií vzbuzující dojem sci-fi má navíc vytvářet myšlenku jakéhosi útěku z reálného světa. Herečka Maya Hawke se pak už dříve objevila v reklamě Prada na její kolekci šperků.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―