Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět v polovině týdne zaujaly především novinky módního domu Jean Paul Gaultier. Rozhodl totiž, že jeho další kolekci vytvoří návrhářka Simone Rocha. Tiffany & Co. zase přivítá nového kreativního ředitele. Organizace Global Fashion Agenda vydává seriál o udržitelné módě a švýcarské hodinky hlásí úspěšný srpen. Milán se pak těší na premiérové prezentace nových návrhářů.

    Značka Tiffany & Co. odhalila nového kreativního ředitele. Stal se jím Hector Muelas

    Oznámení o nové pracovní pozici sdílel Hector Muelas s módním světem na svém účtu LinkedIn. Světoznámá značka Tiffany & Co. si ho totiž vybrala za nového vedoucího kreativního ředitele. „Jsem poctěný, že se mohu stát součástí tohoto ikonického domu, a že tak můžu pokračovat ve vytváření jeho dědictví,“ popsal. Muelas v minulosti pracoval v kreativních pozicích ve firmách jako Rimowa, Apple, Donna Karan nebo Vice Media.

    Jean Paul Gaultier si vybral novou hostující návrhářku. Další kolekci představí Simone Rocha

    Sedmatřicetiletá Simone Rocha se stane šestou hostující návrhářkou, která pro značku Jean Paul Gaultier vytvoří haute couture kolekci. Zařadí se tak ke jménům, jako je Julien Dossena, Haider Ackermann nebo Olivier Rousteing. Její fanoušci se na nové návrhy mohou těšit v lednu příštího roku, kdy je představí na Pařížském týdnu módy. Slavná návrhářka je známá především pro své objemné, ženské a romantické kousky.

    Milánský týden módy přivítá nejen premiérové přehlídky, ale také luxusní prezentace

    Blížící se Milánský týden módy tentokrát uvítá velký počet premiérových přehlídek. Poprvé se módním fanouškům představí například Sabato De Sarno za Gucci, Peter Hawkings u Toma Forda nebo Simone Bellotti z Bally. Kromě toho se ale hlavní město módy těší také na luxusní prezentace. Patří mezi ně noví návrháři v módních společnostech Fiorucci, Fabiana Filippi nebo Jacob Cohën.

    Organizace Global Fashion Agenda vydá nový seriál zaměřený na udržitelnou módu

    Nezisková organizace bojující za více udržitelnou módu Global Fashion Agenda (GFA) představí nový seriál s názvem Fashion Redressed. Za cíl si klade „inspirovat průmysl tak, aby začal konat a proměnil způsob, jakým vytváříme a konzumujeme módu“. Jedenáct dílů zachytí známé firmy, jako je eBay, Elk, Spinnova, Lenzing, FarFetch nebo Colorifix. „Každý z krátkých filmů se soustředí na řešení, která mohou pomoci planetě,“ vysvětlili zástupci GFA.

    Švýcarské hodinky slaví úspěch. V srpnu se opět navýšily jejich exporty

    Zástupci Federace švýcarského hodinářského průmyslu v úterý sdíleli dobré zprávy. Oznámili totiž, že v srpnu narostly exporty hodinek o čtyři procenta, a to na hodnotu ve výši dvou miliard dolarů. Čísla tak poukázala na „změnu směrem k více stabilnímu růstu“. Jedná se tedy o změnu k lepšímu oproti červenci, kdy se vývozu luxusního zboží tolik nedařilo. Dobré výsledky pak „kazily“ pouze statistiky z Číny.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Jean Paul Gaultier představí kolekci od Simone Rocha a Tiffany & Co. má nového kreativního ředitele

    Módní svět v polovině týdne zaujaly především novinky módního domu Jean Paul Gaultier. Rozhodl totiž, že jeho další kolekci vytvoří návrhářka Simone Rocha. Tiffany & Co. zase přivítá nového kreativního ředitele. Organizace Global Fashion Agenda vydává seriál o udržitelné módě a švýcarské hodinky hlásí úspěšný srpen. Milán se pak těší na premiérové prezentace nových návrhářů.

    - Reklama -

    Značka Tiffany & Co. odhalila nového kreativního ředitele. Stal se jím Hector Muelas

    Oznámení o nové pracovní pozici sdílel Hector Muelas s módním světem na svém účtu LinkedIn. Světoznámá značka Tiffany & Co. si ho totiž vybrala za nového vedoucího kreativního ředitele. „Jsem poctěný, že se mohu stát součástí tohoto ikonického domu, a že tak můžu pokračovat ve vytváření jeho dědictví,“ popsal. Muelas v minulosti pracoval v kreativních pozicích ve firmách jako Rimowa, Apple, Donna Karan nebo Vice Media.

    Jean Paul Gaultier si vybral novou hostující návrhářku. Další kolekci představí Simone Rocha

    Sedmatřicetiletá Simone Rocha se stane šestou hostující návrhářkou, která pro značku Jean Paul Gaultier vytvoří haute couture kolekci. Zařadí se tak ke jménům, jako je Julien Dossena, Haider Ackermann nebo Olivier Rousteing. Její fanoušci se na nové návrhy mohou těšit v lednu příštího roku, kdy je představí na Pařížském týdnu módy. Slavná návrhářka je známá především pro své objemné, ženské a romantické kousky.

    Milánský týden módy přivítá nejen premiérové přehlídky, ale také luxusní prezentace

    Blížící se Milánský týden módy tentokrát uvítá velký počet premiérových přehlídek. Poprvé se módním fanouškům představí například Sabato De Sarno za Gucci, Peter Hawkings u Toma Forda nebo Simone Bellotti z Bally. Kromě toho se ale hlavní město módy těší také na luxusní prezentace. Patří mezi ně noví návrháři v módních společnostech Fiorucci, Fabiana Filippi nebo Jacob Cohën.

    - Reklama -

    Organizace Global Fashion Agenda vydá nový seriál zaměřený na udržitelnou módu

    Nezisková organizace bojující za více udržitelnou módu Global Fashion Agenda (GFA) představí nový seriál s názvem Fashion Redressed. Za cíl si klade „inspirovat průmysl tak, aby začal konat a proměnil způsob, jakým vytváříme a konzumujeme módu“. Jedenáct dílů zachytí známé firmy, jako je eBay, Elk, Spinnova, Lenzing, FarFetch nebo Colorifix. „Každý z krátkých filmů se soustředí na řešení, která mohou pomoci planetě,“ vysvětlili zástupci GFA.

    Švýcarské hodinky slaví úspěch. V srpnu se opět navýšily jejich exporty

    Zástupci Federace švýcarského hodinářského průmyslu v úterý sdíleli dobré zprávy. Oznámili totiž, že v srpnu narostly exporty hodinek o čtyři procenta, a to na hodnotu ve výši dvou miliard dolarů. Čísla tak poukázala na „změnu směrem k více stabilnímu růstu“. Jedná se tedy o změnu k lepšímu oproti červenci, kdy se vývozu luxusního zboží tolik nedařilo. Dobré výsledky pak „kazily“ pouze statistiky z Číny.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―